Géén boekingskosten

Meer camping info

4 Reviews over l'Etang Bleu

• 9Kim08-08-2016

Leuke, rustige, gezellige camping

Samen met mijn ouders, vriend en zusjes van 17 en 8 naar deze camping geweest voor 2 weken. Het is een leuke, vooral rustige en gezellig camping. Erg vriendelijke eigenaren. Eigenaren zijn engels. We konden zelf een plekje uitkiezen. Erg ruime staanplaatsen. We hadden een vouwwagen met voortent en luifel, een kleiner tentje en 2 auto's op ons plekje staan en hadden nog genoeg ruimte om buiten te kunnen zitten. De camping is erg kindvriendelijk. Over het algemeen niet al te druk met kinderen. Leuk overzichtelijk zwembad. Sanitair werd iedere dag goed schoongemaakt. Zag er netjes uit. Er zit een bistro en bij de receptie kan je iedere dag voor de dag erna stokbrood en croissantjes bestellen.

Enige nadeel was dat de grotere winkels wat verder weg zaten. Je moest minimaal een half uur rijden om daar te komen. Camping ligt wat afgelegen. Maar er zijn wel wat kleinere supermarkten in de buurt.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad om deze camping. Zeker een aanrader!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Annemarie Rombout-Strik02-08-2012

Lekker rustig, heerlijk zwembad

Ruime plaatsen, genoeg om uit te kiezen. Zeer hulpvaardig personeel, engels- en nederlandstalig. Landelijk gelegen, 5 km vanaf Mareuil. Lekker zwembad, niet druk met kinderen en soms wat dobberende Engelsen. Sanitair wordt niet drukbezocht, maar ook niet vaak schoongemaakt. Bistro op de camping vaak gesloten, maar in Vieux-Mareuil zit een goed en leuk restaurant en in Mareuil ook.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Jan-willem08-01-2006

wij zijn hier afgelopen zomer geweest met 2 kinderen. Een erg gezellig gemoedelijk engels echtpaar runt hier de camping. Wij hebben het erg naar ons zin gehad gelukkig niet te groot ongeveer 50 plaatsen bezet in het hoogseizoen. mooi overzichtelijk zwembad. Nadeel dat je erg ver van alles zit de dichts bijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 20 minuten met de auto van de camping. Wel is er een leuk restaurant in de buurt. De camping ligt maar een stukje van de grote weg af dus met een grote caravan goed te rijden.

• 8martijn22-12-2005

leuke camping met veel leuke dingen voor de kinds

Camping l'Etang Bleu info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar