Camping l'Etang Bleu

4 reviews over Camping l'Etang Bleu in het Nederlands

Leuke, rustige, gezellige camping

Kim
8-8-2016

Samen met mijn ouders, vriend en zusjes van 17 en 8 naar deze camping geweest voor 2 weken. Het is een leuke, vooral rustige en gezellig camping. Erg vriendelijke eigenaren. Eigenaren zijn engels. We konden zelf een plekje uitkiezen. Erg ruime staanplaatsen. We hadden een vouwwagen met voortent en luifel, een kleiner tentje en 2 auto's op ons plekje staan en hadden nog genoeg ruimte om buiten te kunnen zitten. De camping is erg kindvriendelijk. Over het algemeen niet al te druk met kinderen. Leuk overzichtelijk zwembad. Sanitair werd iedere dag goed schoongemaakt. Zag er netjes uit. Er zit een bistro en bij de receptie kan je iedere dag voor de dag erna stokbrood en croissantjes bestellen.

Enige nadeel was dat de grotere winkels wat verder weg zaten. Je moest minimaal een half uur rijden om daar te komen. Camping ligt wat afgelegen. Maar er zijn wel wat kleinere supermarkten in de buurt.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad om deze camping. Zeker een aanrader!

Gereisd anders in juli 2016

Lekker rustig, heerlijk zwembad

Annemarie Rombout-Strik
2-8-2012

Ruime plaatsen, genoeg om uit te kiezen. Zeer hulpvaardig personeel, engels- en nederlandstalig. Landelijk gelegen, 5 km vanaf Mareuil. Lekker zwembad, niet druk met kinderen en soms wat dobberende Engelsen. Sanitair wordt niet drukbezocht, maar ook niet vaak schoongemaakt. Bistro op de camping vaak gesloten, maar in Vieux-Mareuil zit een goed en leuk restaurant en in Mareuil ook.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

wij zijn hier afgelopen zomer geweest met 2 kinderen. Een erg gezellig gemoedelijk engels echtpaar runt hier de camping. Wij hebben het erg naar ons zin gehad gelukkig niet te groot ongeveer 50 plaatsen bezet in het hoogseizoen. mooi overzichtelijk zwembad. Nadeel dat je erg ver van alles zit de dichts bijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 20 minuten met de auto van de camping. Wel is er een leuk restaurant in de buurt. De camping ligt maar een stukje van de grote weg af dus met een grote caravan goed te rijden.

Gereisd anders in Sun Jan 08 2006 19:56:08 GMT+0000 (UTC)

2005

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping l'Etang Bleu in Vieux-Mareuil (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping l'Etang Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.