Camping Municipal Les Sableres

Meer camping info

29 reviews over Camping Municipal Les Sableres

• 2019
    6Anneke Grootenboer08-09-2019

Leuke grote camping met slecht sanitair.

Als vakantiehulpen weg zijn per 1 september is het sanitair vies en wordt de helft afgesloten ondanks drukke bezetting. Grote plekken en mooie ligging. Erg leuk dorp op loopafstand.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam Verhagen30-08-2019

Absoluut een aanrader

Dit is een camping om nog eens terug te komen. Het sanitair was zeer goed. Altijd warme/hete douches en goede straal tevens brede hokjes en schoon. Toiletten geen bril en papier maar dat is in Frankrijk normaal. Ruime plaatsen ca 100-120m2. Lag achter de duinen dus dicht bij zee. Van de surfcampen heb je geen last. Na 23:00 bewaking en moet het ook stil zijn. Er zijn Voornamelijk Fransen/Spanjaarden/Duitsers en een paar Hollanders te vinden. De prijs voor hoogseizoen is zeer interessant gezien locatie en kwaliteit. Campingplaats met elektriciteit caravan 2 tentjes en 4 pers. €37,50 per nacht. Op loopafstand van het leuke centrum met winkeltjes en eetgelegenheden. Absoluut een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

5A.groot17-09-2016

Goede camping

Verouderde camping en het sanitair wordt heel slecht schoongemaakt. . Goede ruime plaatsen en vlakbij mooi strand en leuk stadje.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Marjolein Koning18-06-2016

Time of a life time

Camping is prima, sanitair is schoon en genoeg douches, receptie is vriendelijk. geen zwembad of overbodige luxe gewoon een simpele goede camping. Wij zaten op het beach camp van brunotti en daar was alles prima gereld. tenten schoon en prima bedden, gezellig allemaal bij elkaar, eten zeer goed gereld, surfles super, lopen van camp naar strand is maar een stap. Beste vakantie tot nu toe :)

oja lopen naar het dorpje waar winkels zijn en een uitgebreide markt is 5 min, mooi winkel straatje, kan je ook pinnen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 6Daniel22-08-2011

normaal

prima vakantie gehad bij 't beachcamp maar niet heel speciaal. De tenten waren ietwat krap en vaak ging de rits ook niet goed dicht, naar t strand lopen was goed te doen. Bij het kamp kan je aan het begin van de week een eetpakket kopen maar het is het geld nauwelijks waard, alleen het avondeten is de moeite waard. Sanitair werd elke dag schoon gemaakt maar er is geen toiletbril.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9P.O.11-04-2011

prima camping!

Wij zaten ook met een groep vrienden op het Brunotti Beachcamp, super tijd gehad. Geen massale drukte, goedkoop en goede spullen. iedere week was er wel wat te doen! leuk dorp en wat wij belangrijk vonden: binnen 7 min was je op strand!! wc en douches werden toen wij er waren 3 keer per dag schoongemaakt. Blijft een camping maar ik heb veel slechter gehad! was gewoon goed!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Michelle09-01-2011

Aanrader voor Surfcamp!

Ben zelf op beachcamp geweest, 3 weken lang. Heb een topvakantie gehad! Zoals hieronder al staat is bier en fris te koop voor 1 euro bij de bar op het kamp. Het stadje is gezellig en de afstand kun je gewoon lopen, anders zijn er op het kamp fietsen te huur voor 1 euro per uur. 's Avonds met iedereen naar de Mojitobar aan het strand. Erg gezellig! 1 Liter Mojito voor 20 euro! Sanitair werd goed schoon gehouden, natuurlijk wel vaak zand in de douchebakken door alle surfers maargoed met slippers goed te doen. Supermarkt ook op loopafstand. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze vakantie een echte aanrader is!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Sanne10-08-2010

Aanrader

Ben zelf op het Brunotti Beachcamp geweest voor 3 weken (op camping Sableres). Was erg gezellig. Sanitair werd goed schoongehouden en het kamp zelf is erg gezellig en de tenten in goede staat. Drankjes zijn op het kamp te koop voor 1 euro (bier, wijn, fris). Ook hierover dus geen klagen. Het dorp is erg gezellig met heel wat eettentjes en (surf)winkeltjes. Om bij het strand te komen moet je wel over een duin heenlopen maar dat is prima te doen! Al met al een topvakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Elke30-08-2009

Brunotti Beachcamp.

Ik zat in het Brunotti Beachcamp. Was gezellig en mooie loungeplek. Het eten was ook echt heerlijk. Ik zat met mijn vriend in een 2persoonstent, was wel aardig. Wel vochtplekken in tentdoek en er lag geen zeil op de grond in de voortent. Daardoor zat alles steeds vol zand. Verder kun je niet heel goed bij je tent zitten, want er zijn alleen stoelen voor algemeen gebruik. En er is weinig schaduw, maar dat is niet voor iedereen een probleem. Dan over het sanitair: ik vond het heel goor. Het wordt volgens mij maar 1x per dag schoongemaakt, terwijl er superveel mensen gebruik van maken. De douches waren verder wel fijn, je kon zelf de temperatuur instellen en douchen zolang je wilde (gratis). Alleen ook daar: best wel vies... Oja, als je voor het surfen komt: het is erg leuk, leuke leraren en iedereen kan het aan het eind van de week! Maar je moet wel een eind sjouwen met je board...!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Herman Sloots16-11-2008

Prima

Prima camping, prijskwaliteit is goed!

Wij hebben wel prima ervaringen gehad met het Brunotti Beachcamp! zeker aan te raden. was top!

Gereisd met vrienden in november 2008

Camping Municipal Les Sableres info