6,3

12 reviews over Camping Municipal Les Sableres in het Nederlands

Goede camping

A.groot
17-9-2016

Verouderde camping en het sanitair wordt heel slecht schoongemaakt. . Goede ruime plaatsen en vlakbij mooi strand en leuk stadje.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Time of a life time

Marjolein Koning
18-6-2016

Camping is prima, sanitair is schoon en genoeg douches, receptie is vriendelijk. geen zwembad of overbodige luxe gewoon een simpele goede camping. Wij zaten op het beach camp van brunotti en daar was alles prima gereld. tenten schoon en prima bedden, gezellig allemaal bij elkaar, eten zeer goed gereld, surfles super, lopen van camp naar strand is maar een stap. Beste vakantie tot nu toe :)

oja lopen naar het dorpje waar winkels zijn en een uitgebreide markt is 5 min, mooi winkel straatje, kan je ook pinnen.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

normaal

Daniel
22-8-2011

prima vakantie gehad bij 't beachcamp maar niet heel speciaal. De tenten waren ietwat krap en vaak ging de rits ook niet goed dicht, naar t strand lopen was goed te doen. Bij het kamp kan je aan het begin van de week een eetpakket kopen maar het is het geld nauwelijks waard, alleen het avondeten is de moeite waard. Sanitair werd elke dag schoon gemaakt maar er is geen toiletbril.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

prima camping!

P.O.
11-4-2011

Wij zaten ook met een groep vrienden op het Brunotti Beachcamp, super tijd gehad. Geen massale drukte, goedkoop en goede spullen. iedere week was er wel wat te doen! leuk dorp en wat wij belangrijk vonden: binnen 7 min was je op strand!! wc en douches werden toen wij er waren 3 keer per dag schoongemaakt. Blijft een camping maar ik heb veel slechter gehad! was gewoon goed!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Aanrader voor Surfcamp!

Michelle
9-1-2011

Ben zelf op beachcamp geweest, 3 weken lang. Heb een topvakantie gehad! Zoals hieronder al staat is bier en fris te koop voor 1 euro bij de bar op het kamp. Het stadje is gezellig en de afstand kun je gewoon lopen, anders zijn er op het kamp fietsen te huur voor 1 euro per uur. 's Avonds met iedereen naar de Mojitobar aan het strand. Erg gezellig! 1 Liter Mojito voor 20 euro! Sanitair werd goed schoon gehouden, natuurlijk wel vaak zand in de douchebakken door alle surfers maargoed met slippers goed te doen. Supermarkt ook op loopafstand. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze vakantie een echte aanrader is!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Aanrader

Sanne
10-8-2010

Ben zelf op het Brunotti Beachcamp geweest voor 3 weken (op camping Sableres). Was erg gezellig. Sanitair werd goed schoongehouden en het kamp zelf is erg gezellig en de tenten in goede staat. Drankjes zijn op het kamp te koop voor 1 euro (bier, wijn, fris). Ook hierover dus geen klagen. Het dorp is erg gezellig met heel wat eettentjes en (surf)winkeltjes. Om bij het strand te komen moet je wel over een duin heenlopen maar dat is prima te doen! Al met al een topvakantie!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Brunotti Beachcamp.

Elke
30-8-2009

Ik zat in het Brunotti Beachcamp. Was gezellig en mooie loungeplek. Het eten was ook echt heerlijk. Ik zat met mijn vriend in een 2persoonstent, was wel aardig. Wel vochtplekken in tentdoek en er lag geen zeil op de grond in de voortent. Daardoor zat alles steeds vol zand. Verder kun je niet heel goed bij je tent zitten, want er zijn alleen stoelen voor algemeen gebruik. En er is weinig schaduw, maar dat is niet voor iedereen een probleem. Dan over het sanitair: ik vond het heel goor. Het wordt volgens mij maar 1x per dag schoongemaakt, terwijl er superveel mensen gebruik van maken. De douches waren verder wel fijn, je kon zelf de temperatuur instellen en douchen zolang je wilde (gratis). Alleen ook daar: best wel vies... Oja, als je voor het surfen komt: het is erg leuk, leuke leraren en iedereen kan het aan het eind van de week! Maar je moet wel een eind sjouwen met je board...!

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

Prima

Herman Sloots
16-11-2008

Prima camping, prijskwaliteit is goed!

Wij hebben wel prima ervaringen gehad met het Brunotti Beachcamp! zeker aan te raden. was top!

Gereisd Met vrienden in november 2008

nette camping, prima sanitair! wel weinig schaduw

stijn
11-5-2008

nette camping, prima sanitair! wel weinig schaduw. Wij waren bij het brunotti beach camp en dat is absoluur NIET aan te raden!

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

tenten waardeloos opgezet(lekkage e

M. Vlaar
28-8-2007

tenten waardeloos opgezet(lekkage e.d.), incomplete dure groepsmaaltijden, extra kosten gebruik kooktent. zwaar gedemotiveerde leiding en bij slecht weer een groot gebrek aan activiteiten.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Sableres in Vieux-Boucau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Sableres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.