Géén boekingskosten

Centre Naturiste Arnaoutchot

FrankrijkAquitaineVielle-Saint-Girons

We hebben de beste aanbieders voor Camping Centre Naturiste Arnaoutchot voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 29 reviews

Meer camping info

29 Reviews over Centre Naturiste Arnaoutchot

• 3Bart-Jan29-01-2022

Service slecht

Na een heerlijke week op Arna de laatste avond uit eten geweest in het restaurant op de camping. Daar per ongeluk pinpas te snel verwijderd en dubbel moeten betalen. Ondanks aantonen van afschrijving. Bericht was dat we binnen 2 weken het geld tetug zouden krijgen. Het is nu februari en ik heb het nog steeds niet. Probeer bij Arna receptie dit diverse malen aan te kaarten maar er is complete radiostilte ondanks toezeggingen dat het geregeld wordt met het restaurant. Waardeloze service van de receptie van Arna. Mensen let op in het restaurant met afschrijvingen. Je ziet je geld niet meer terug. Smet op de vakantie! Arna los dit op!

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Wilma en Dirk03-09-2021

Heerlijke camping

We hadden een stacaravan lekker vrij goed schoon vriendelijk personeel mooi zwembad en direct aan de zee Ondanks dat de camping vol zit toch heel rustig. Het enige minpuntje is dat er te weinig vuilnisbakken staan. En op het strand is niks te krijgen daar zou al was het maar een simpel tentje moeten staan voor wat drinken of zo. We zijn hier voor de vijfde keer en komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8pascal et chantal20-08-2018

notre petit paradis

Merci pour ces superbes vacances du 1er juillet au 22 juillet 2018. Nous avons passé 3 semaines de pur bonheur parmi une magnifique équipe d'animateurs merci en particulier à Sarah, Enora, Océane et Estelle pour leurs gentillesse et leurs bonnes humeurs et un remerciement de tout notre cœur à Mamie Cuir. Le personnel à l’accueil est toujours aussi efficace et souriant ainsi que le personnel technique ( comme quoi un bonjour et un sourire de la part des vacanciers est un remerciement envers eux et le travail qu'ils font) . Et également un merci aux vacanciers que nous avons croiser tout au long de notre séjours qui eux aussi ont contribuer à ce qu'Arnautchot reste Arnaoutchot, ce lieux magique et hors du temps. Ps : Raphaël continue à remercier Jade qui s'occupe si bien de toi .

• 7Eetgelegenheden
  • 7Marjoke06-08-2018

Mooi maar voor ons een maatje te groot.

Deze grote naturistencamping kent diverse 'wijken' met eigen sanitairgebouw. Onze plaats was erg klein en kende weinig privacy. Het sanitair was matig, wel schoon. De camping ligt aan het strand maar dat is nog een hele tippel. Wij namen de fiets mee. Het zwembad is mooi en schoon. Jammer dat de bar bij het zwembad pas 1 juli openging en ook al vroeg in de middag weer sluit, terwijl het zwembad dan nog open is. Dichtstbijzijnde grote supermarkt is in Leon, ruim 10 km fietsen. Fietsen kun je in de omgeving van Arna volop, allemaal mooie fietspaden door de bossen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Peter en Erna de Waard02-08-2018

Gaan zeker weer terug

Wij waren er de maand juni 2018, prima camping, zeker voor de prijs , korting zelfs meer dan het ACSI tarief als je er langer verblijft. Gratis Wifi , uitstekende ontvangst voor de satelliet TV ( je moet wel goed kijken waar je gaat staan. in verband met de bomen.) mooie zwembaden en een schitterend strand. Goede camping winkel met ruim assortiment. Wij komen er zeker terug. Peter en Erna de Waard | 02-08-2018

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Koos Jacobs05-12-2017

fantastisch

prachtig eigen strand, alles is aan aanwezig, mooi zwembad, supermarkt, bakker in het seizoen een lokale markt

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ingrid H02-09-2017

Heerlijk

Pareltje aan zee. Zo kun je deze camping aan de Atlantische kust wel beschrijven. Ruime plekken. Goede voorzieningen. 's Nachts heerlijk rustig en overdag genoeg te doen. Prachtig eigen strand. Wij hebben hier met veel plezier 10 dagen gekampeerd. Prachtige fietspaden lopen langs de camping. In de buurt mooie uitstapjes zoals Bayonne en San Sebastian.

• 9Ron31-07-2017

Een fijne camping

Alles eigenlijk goed. Sfeer prima. Genoeg te doen. Winkel met volop keus. Pubers vaak half gekleed en daar wordt niet moeilijk over gedaan. Bij zwembad verplicht naakt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Johannes05-05-2017

Kom zeker nog eens terug

Mooi terrein, goed verblijf. heerlijk eten en drinken. veel animatie. geweldig strand.Absoluut een aanrader

• 10Dhr. van Leeuwen20-04-2017

Mooie, grote afgelegen locatie: in een prachtig bos aan het privéstrand van de camping. Er zijn grote plekken (met als extra optie elektriciteit), je zit niet direct op je buurman en vlakbij een barbecueplaats en sanitairgebouw. Deze worden goed (dagelijks) onderhouden. Er zijn twee restaurants op de camping, de één net iets chiquer, de ander heeft een kindvriendelijk aanbod qua eten. Er is volop keuze aan vermaak. Allerlei cursussen voor jong en oud en zelfs clubs. Deze geven elke week een show om te laten zien wat ze hebben gedaan. Erg fijne sfeer, hier komen wij zeker terug!

Camping Centre Naturiste Arnaoutchot info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar