Camping Centre Naturiste Arnaoutchot

Meer campinginfo

27 reviews over Camping Centre Naturiste Arnaoutchot

• 2018
    7Marjoke06-08-2018

Mooi maar voor ons een maatje te groot.

Deze grote naturistencamping kent diverse 'wijken' met eigen sanitairgebouw. Onze plaats was erg klein en kende weinig privacy. Het sanitair was matig, wel schoon. De camping ligt aan het strand maar dat is nog een hele tippel. Wij namen de fiets mee. Het zwembad is mooi en schoon. Jammer dat de bar bij het zwembad pas 1 juli openging en ook al vroeg in de middag weer sluit, terwijl het zwembad dan nog open is. Dichtstbijzijnde grote supermarkt is in Leon, ruim 10 km fietsen. Fietsen kun je in de omgeving van Arna volop, allemaal mooie fietspaden door de bossen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Peter en Erna de Waard02-08-2018

Gaan zeker weer terug

Wij waren er de maand juni 2018, prima camping, zeker voor de prijs , korting zelfs meer dan het ACSI tarief als je er langer verblijft. Gratis Wifi , uitstekende ontvangst voor de satelliet TV ( je moet wel goed kijken waar je gaat staan. in verband met de bomen.) mooie zwembaden en een schitterend strand. Goede camping winkel met ruim assortiment. Wij komen er zeker terug. Peter en Erna de Waard | 02-08-2018

• 2017
    8Koos Jacobs05-12-2017

fantastisch

prachtig eigen strand, alles is aan aanwezig, mooi zwembad, supermarkt, bakker in het seizoen een lokale markt

• 8Staat v/h sanitair

• 9Ingrid H02-09-2017

Heerlijk

Pareltje aan zee. Zo kun je deze camping aan de Atlantische kust wel beschrijven. Ruime plekken. Goede voorzieningen. 's Nachts heerlijk rustig en overdag genoeg te doen. Prachtig eigen strand. Wij hebben hier met veel plezier 10 dagen gekampeerd. Prachtige fietspaden lopen langs de camping. In de buurt mooie uitstapjes zoals Bayonne en San Sebastian.

• 9Ron31-07-2017

Een fijne camping

Alles eigenlijk goed. Sfeer prima. Genoeg te doen. Winkel met volop keus. Pubers vaak half gekleed en daar wordt niet moeilijk over gedaan. Bij zwembad verplicht naakt.

• 9Johannes05-05-2017

Kom zeker nog eens terug

Mooi terrein, goed verblijf. heerlijk eten en drinken. veel animatie. geweldig strand.Absoluut een aanrader

• 10Dhr. van Leeuwen20-04-2017

Mooie, grote afgelegen locatie: in een prachtig bos aan het privéstrand van de camping. Er zijn grote plekken (met als extra optie elektriciteit), je zit niet direct op je buurman en vlakbij een barbecueplaats en sanitairgebouw. Deze worden goed (dagelijks) onderhouden. Er zijn twee restaurants op de camping, de één net iets chiquer, de ander heeft een kindvriendelijk aanbod qua eten. Er is volop keuze aan vermaak. Allerlei cursussen voor jong en oud en zelfs clubs. Deze geven elke week een show om te laten zien wat ze hebben gedaan. Erg fijne sfeer, hier komen wij zeker terug!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Dirk17-09-2016

Heel goede camping

Deze camping is vrij groot,maar je heb het niet in de gaten omdat het allemaal heerlijke rustig en vrij gelegen plaatsen zijn. Het strand is er heel mooi en schoon, als je te ver bij het strand vandaan zit is het heel goed mogelijk om met de auto naar het strand te rijden.Je kan hem dan vlak bij het strand neer zetten en het laatste stukje lopen. Het is dan ongeveer nog 4oo meter, maar je moet wel over een hoge duin heen, en als je moeilijk kan lopen is dat best een hele klim. Het winkeltje is behoorlijk uitgebreid en heeft iedere dag heerlijk brood.Het personeel is heel vriendelijk, Wat ook heel fijn is dat je de hond mee mag nemen, en dat je eigenlijk bijna niks van de honden vind omdat het netjes wordt opgeruimd door de meeste mensen.

• 9Kris13-07-2016

Perfect als je van natuur en rust houdt!

Professioneel geleid, ondanks de behoorlijke grootte van het terrein blijven mens en natuur toch volledig centraal staan, uniek!

• 8Staat v/h sanitair

• 7Jan en Jozefien de Bruijn07-08-2014

Erg groot.

Mooi tussen de bomen. Veel mensen (hoogseizoen). 5 minuutjes lopen naar fijn strand met prima toezicht: een veilig gevoel! Veel animatie, voor ieders smaak, voor groot en klein. Fantastisch mooi, nieuw sanitair (tignous). Maar toch gaan we voortaan weer naar een wat kleinschaliger camping.

• 6Eetgelegenheden

1 tip over Camping Centre Naturiste Arnaoutchot

• Jaap, 27-09-2012

Een rondwandeling rond de slufter die van lac Leon naar de oceaan loopt is een aanrader.

2 vragen over Camping Centre Naturiste Arnaoutchot

• Ben, 28-01-2018

Hond op strand?

Zijn honden toegestaan op (een gedeelte van) het strand bij deze camping?

• Peter, 17-08-2012

Wie weet hoe je het beste met trein of vliegtuig k

Hallo, Wie weet als je geen auto hebt hoe je het beste naar de camping kunt reizen.? Met vliegtuig of trein etc. Ik heb al uitgevonden dat er vluchten vanuit Brussel naar Bordeaux en Biarritz gaan. Maar wat beter is weet ik niet. Ik heb geen vluchten vauit bijv Rotterdam of Eindhoven kunnen vinden. Bestaan die wel? Ook de trein en evt verder met bus weet ik niet. Heeft iemand kennis of ervaring om te delen met me? Alsvast hartelijk dank !!! Gr. P

Peter, 02-10-2012

Beste Mountainhome, Ja u heeft gelijk.. Ik kon ook geen andere mogelijkheid vinden en ik heb mede daarom de bestemming ook maar veranderd toen. Maar in elk geval bedankt voor uw reaktie!

Jaap, 27-09-2012

Voor zover ik het kan beoordelen is het bereik van deze camping, anders dan per motorvoertuig, niet te doen. Met de trein kunt u vanuit Bordeaux of Biarritz nog in Dax komen en van daaruit met een bus nog in Leon maar dan moet u nog 7 km overbruggen met een taxi o.i.d.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig