Camping Les Magnanas

2 reviews over Camping Les Magnanas in het Nederlands

Fantastische plek aan de Dordogne

Willem
11-11-2012

Heerlijke rustige camping aan de rivier de Dordogne. Ruime schaduwrijke plaatsen. Genoeg activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving. Het sanitair is gedateerd maar wordt 2 x per dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in Tue Aug 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke rustige camping

Tim
27-7-2009

Een heerlijke rustige camping aan de rivier de Dordogne. Ruime plekken voorzien met grote eikenbomen voor de schaduw. Het is een camping waar weinig kinderen zijn, en een hele aardige (franse) eigenaar. Het ligt midden tussen Castlenaud en Benac, een ruim uitzicht en in de hoeken van de nacht staan romantisch verlichte kastelen...

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Magnanas in Vézac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Magnanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.