Camping Les Deux Vallées

Camping Les Deux Vallées
8,5

Omschrijving
Een combinatie van rust en gezelligheid is te vinden op Camping Les Deux Vallées in Vezac. De ligging is centraal en de camping heeft leuke animatie, een zwembad, schoon sanitair en een speeltuin. Vanwege de ligging zijn plaatsen zoals Sarlat, het kasteel Des Milandes, het kasteel van Beynac en de grotten van Domme leuk en goed te bereiken.

158 reviews over Camping Les Deux Vallées in het Nederlands

Écht genoten

Familie Leerkes,
24-8-2018

Wij zien hier geweest met onze twee kinderen van 4 en 6. Wij hebben net als onze kinderen een heerlijke vakantie gehad. De sfeer op de camping is gemoedelijk, de animatie is goed verzorgd, maar geen opdringerig programma en de sanitaire ruimtes waren altijd schoon. Wij stonden op een mooie plek met schaduw vlakbij het zwembad. Deze schaduw was geen overbodige luxe met temperaturen tussen de 35-40 graden. In de omgeving is van alles te doen, maar je kunt de fiets wel thuislaten. Wij hebben écht genoten.

Heerlijke camping

A.,
12-8-2018

Wij hebben hier twee erg leuke weken gehad. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Als jong stel hebben wij hier echter ook genoten van een combinatie van rust en gezelligheid. Midden in het hoogseizoen was het erg druk, maar daar hebben wij geen overlast van ondervonden. Animatie is aanwezig, maar amper merkbaar als je niet meedoet. De ligging is geweldig, veel te doen op korte afstand. De campingeigenaren en het personeel zijn vriendelijk en behulpzaam, en de sfeer op de camping is heel gemoedelijk, ook tussen de gasten. In het hoofdseizoen is er geen toiletpapier aanwezig, dus dit zul je zelf mee moeten nemen. Wij raden deze camping zeker aan!

Prima camping als je houdt van veel (voornamelijk) nederlanders, animatie voor je kinderen en met zijn allen naar het zwembad. Sanitair was schoon, zwembad was nieuw. Omgeving is geweldig. Service was erg adequaat, onze voorgangers hadden een ongelukje met hun chemisch toilet gehad en op onze vraag werd de vieze grond weggehaald, ondergrond schoongemaakt en met nieuw zand / stenen gevuld. Echt super opgelost.

Voor ons was het echter een tegenvaller, we hadden amper schaduw en zaten bovenop de buren. In het zwembad voelde het als een doorlopende vleeskeuring. Is dus echt persoonlijk, maar voor ons geen herhaaladres.

ANWB camping

Zeker 4* schoon en Perfect! Wij hebben genoten!

Fam Vd Heuvel,
20-7-2018

Super camping! Animatie is leuk, lopen een rondje op de camping om de kinderen uit te nodigen en op te halen(elke activiteit). Rustige camping, kinderen kunnen zelf naar de speeltuin of animatie lopen. Sanitair is prima en schoon elk moment van de dag! Zwembad is nieuw en heerlijk van temperatuur, bedjes meer dan voldoende. De camping is minimaal 4 sterren en Perfect! Wij hebben genoten!

Moeite waard

Anneke,
8-7-2018

Fantastisch zwembad en zeer vriendelijke eigenaren. Omgeving is genoeg te doen..goed eten in restaurant . Schoon sanitair en lekker rustig

Als je een fijne, schone camping wilt in een mooie omgeving, moet je hier heen gaan. Bovendien zijn de eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam! Iedere ochtend vers gebakken warme broodjes, mooie dorpjes in omgeving ( nominaties voor mooiste van Frankrijk). Misschien niet de meest ideale bestemming als je wil gaan fietsen, maar je kan wel elektrische fietsen lenen.

Camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen tot de leeftijd van ongeveer 9 á 10 jaar. Kleine camping waar kinderen heerlijk kunnen spelen. Animatie is aanwezig, als je daar van houdt.

Zwembad is verwarmd en omringd met een hek. Ligbedjes aanwezig, met drukte niet genoeg bedjes.

Je kan brood een dag van te voren bestellen op de camping voor de volgende dag, In het dorpje kan je ook prima brood halen.

Sanitair schoon. Wel zelf toiletpapier mee nemen.

Restaurant aanwezig, is redelijk, er zijn betere restaurantjes in de buurt.

's avonds is er niet veel te beleven op de camping. Zou gezellig zijn als er een keer muziek 's avonds is. Nu was er niks.

Visvijvertje leuk voor de kinderen.

Campingplek was prima, groot genoeg voor een caravan en tentje (hadden XL plek)

Veel te doen en te zien in de omgeving en niet ver rijden.

Erg leuke gezinscamping

Jeroen,
25-8-2017

Vriendelijke eigenaren, leuk animatieteam, mooie omgeving en uitzicht, gezellig. Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Accomodatie had een fijne veranda, mooie plek, schaduwrijk. Wel iets verouderd. 's Nachts veel spinnen door ventilatiegaten.

Heerlijke compacte camping!

A. S. Berfelo,
17-8-2017

We staan nog op deze heerlijke camping die echt een aanrader is! Vooral voor gezinnen met kinderen. Het is een fijne mix van Fransen, Engelsen en Nederlanders, met wel 60% Nederlanders gok ik.

Animatie is aanwezig maar niet overdreven en luid.

Een prima zwembad met een peuterbad en ligbedden. Geen toezicht van een badmeester, maar het verloopt goed. Altijd wel een ligbed en geen gekke toestanden met rennende vakantiegasten.

Sanitair weinig spannend, maar netjes en schoon. Ook hoeven we nooit te wachten.

Ruime plekken en veel ruimte voor kinderen om te spelen. Ook speeltuin is dik voor elkaar. Prachtig uitzicht vanaf onze plek op kasteel beynac.

In de omgeving is veel te doen en te zien.

Wij komen waarschijnlijk volgend jaar weer! 👍🏼

Meer dan prima camping

M van Mierlo,
8-8-2017

Leuke camping, zeker voor kleine kinderen. Animatie is erg actief en kinderen worden goed vermaakt. Camping ligt erg gunstig, vanuit daar kun je makkelijk de hoogtepunten van de Dordogne bezoeken. Van de trein naast de camping heb je geen last, Eigenaren vriendelijk en flexibel. Bij probleempjes staan ze direct klaar. Camping is overzichtelijk, zwembad omheind en net vernieuwd. Zeker een aanrader!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Deux Vallées in Vézac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Deux Vallées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.