Camping Les Deux Vallées

Camping Les Deux Vallées
8,4

152 reviews over Camping Les Deux Vallées in het Nederlands

Camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen tot de leeftijd van ongeveer 9 á 10 jaar. Kleine camping waar kinderen heerlijk kunnen spelen. Animatie is aanwezig, als je daar van houdt.

Zwembad is verwarmd en omringd met een hek. Ligbedjes aanwezig, met drukte niet genoeg bedjes.

Je kan brood een dag van te voren bestellen op de camping voor de volgende dag, In het dorpje kan je ook prima brood halen.

Sanitair schoon. Wel zelf toiletpapier mee nemen.

Restaurant aanwezig, is redelijk, er zijn betere restaurantjes in de buurt.

's avonds is er niet veel te beleven op de camping. Zou gezellig zijn als er een keer muziek 's avonds is. Nu was er niks.

Visvijvertje leuk voor de kinderen.

Campingplek was prima, groot genoeg voor een caravan en tentje (hadden XL plek)

Veel te doen en te zien in de omgeving en niet ver rijden.

Erg leuke gezinscamping

Jeroen
25-8-2017

Vriendelijke eigenaren, leuk animatieteam, mooie omgeving en uitzicht, gezellig. Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Accomodatie had een fijne veranda, mooie plek, schaduwrijk. Wel iets verouderd. 's Nachts veel spinnen door ventilatiegaten.

Heerlijke compacte camping!

A. S. Berfelo
17-8-2017

We staan nog op deze heerlijke camping die echt een aanrader is! Vooral voor gezinnen met kinderen. Het is een fijne mix van Fransen, Engelsen en Nederlanders, met wel 60% Nederlanders gok ik.

Animatie is aanwezig maar niet overdreven en luid.

Een prima zwembad met een peuterbad en ligbedden. Geen toezicht van een badmeester, maar het verloopt goed. Altijd wel een ligbed en geen gekke toestanden met rennende vakantiegasten.

Sanitair weinig spannend, maar netjes en schoon. Ook hoeven we nooit te wachten.

Ruime plekken en veel ruimte voor kinderen om te spelen. Ook speeltuin is dik voor elkaar. Prachtig uitzicht vanaf onze plek op kasteel beynac.

In de omgeving is veel te doen en te zien.

Wij komen waarschijnlijk volgend jaar weer! 👍🏼

Meer dan prima camping

M van Mierlo
    8-8-2017

Leuke camping, zeker voor kleine kinderen. Animatie is erg actief en kinderen worden goed vermaakt. Camping ligt erg gunstig, vanuit daar kun je makkelijk de hoogtepunten van de Dordogne bezoeken. Van de trein naast de camping heb je geen last, Eigenaren vriendelijk en flexibel. Bij probleempjes staan ze direct klaar. Camping is overzichtelijk, zwembad omheind en net vernieuwd. Zeker een aanrader!

Charme camping voor het echte kamperen.

Sven Colenbrander
    1-8-2017

In het hoogseizoen is deze camping wellicht een kleine Nederlandse enclave in de Franse Perigord Noir. Maar ja dat is eigenlijk de gehele kastelen regio.

Alle positieve dingen zijn al vermeld in andere recensies. Klein schalige camping waar nog echt gekampeerd wordt. De NL animatie dames doen hun best en dat is te merken, maar zonder dat de andere gasten daar enig last van ondervinden. Topper.

Camping WiFI.

Natuurlijk ben je op vakantie om internet even los te laten, maar kan me voorstellen dat de kampeerders die ook wat van het thuisfront willen meepikken.

Op nog geen enkele camping hebben wij zo'n goede bandbreedte meegemaakt als hier. De eigenaar heeft ervaring uit z'n telecom verleden en heeft goed geïnvesteerd in de juiste middelen voor een goede WiFi infrastructuur.

Iedere gebruiker krijgt een half uur Free WiFi waarbij zelfs streaming (BVN, YouTube, Netflix) mogelijk is. Heb hier gewoon de live Formule 1 gekeken zonder hapering. Chapeau.

Kleine maar gezellige én verzorgde camping

A father & his son :-)
    23-7-2017

Camping ligt zeer centraal gelegen t.a.v. heel wat toer. bezienswaardigheden in de (ruime) regio -> Domme, Beynac, Sarlat, Les Eyzies, Castelnaud op zeer nabije afstand.

Zelfs Lascaux, Rocamadour, Padirac & Bergerac zijn perfect doenbaar (uurtje rijden)

Verzorgd sanitair (!), ruime plaatsen, verwarmd zwembad, vriendelijke, behulpzame uitbaters en dito personeel.

Small is beautiful en ideaal voor ouders met kleine kids (lees: animatie & kinderzwembadje) die houden van uitstappen gekoppeld aan een rustige camping

Kortom: een echte aanrader!

Super camping. Mooie plaatsen. Rustig.

Hannie Nagelhout
    3-7-2017

Wij kwamen aan op de dag dat het mooie verwarmde zwembad werd geopend. We werden vriendelijk ontvangen door Carolien en Derrick. Zeer harde werkers. Op het terras kun je heerlijk eten. Prachtige omgeving. Kortom heel fijne camping om zeker weer naar terug te keren. Top!!

Mooie XL plaats met mooi uitzicht

M. van Ekeren
    2-7-2017

Super begeleiding gehad van de eigenaar van de camping i.v.m. onze autopech.

Een camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Voor de tieners is er toch iets minder te doen.

Zeer leuke camping

Patricia
    2-7-2017

Super leuke camping met hele vriendelijke uitbaters en bediening! Er zijn nieuwe speeltuigen voor de kindjes en het zwembad is mooi vernieuwd en verwarmd. Een echte aanrader!!!

Dierick en Caroline zijn echt de max!!!

Fantastische rustige camping

Lida
    24-6-2017

Wij zijn hier nu voor het 5de jaar, geweldig zoals de camping er steeds verbeterd is, nu weer een fantastisch nieuw zwembad. Ook zijn er wat technische verbeteringen aangebracht. Wat zijn Caroline en Derrick harde werkers en altijd een vriendelijk woord en aandacht voor de gasten. Super, een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Les Deux Vallées voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Deux Vallées in Vézac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Deux Vallées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Deux Vallées scoort een 8.35 uit 10 op basis van 163 reviews.