Camping Les Deux Vallées

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Vézac (Dordogne)

8Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

Een combinatie van rust en gezelligheid is te vinden op Camping Les Deux Vallées in Vezac. De ligging is centraal en de camping heeft leuke animatie, een zwembad, schoon sanitair en een speeltuin. Vanwege de ligging zijn plaatsen zoals Sarlat, het kasteel Des Milandes, het kasteel van Beynac en de grotten van Domme leuk en goed te bereiken.

183 reviews over Camping Les Deux Vallées

• 2019
    8Jacqueline25-09-2019

Heerlijke plek, mooie omgeving

Super vriendelijke eigenaren en erg behulpzaam. Elke dag wordt er door hun zelf vers brood gebakken, avond van te voren te bestellen. Mogelijkheid om in restaurant/terras te eten, diner wordt ook weer door hun zelf bereid. Schoon en verwarmd sanitairblok. Mooie omgeving om te wandelen of fietsen. Fietsen gehuurd bij Bike Bus , fietsen worden op de camping gebracht en weer opgehaald, vriendelijke behulpzame verhuurder van fietsen. Kortom heerlijke tijd gehad op deze camping.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. Goertz07-09-2019

Een fantastische vakantie gehad.

Schitterend gelegen camping, met uitzicht op het kasteel van Beynac. De camping heeft een prachtig zembad, met kristal helder water en prima sanitaire. In de omgeving is veel te doen en te zien. Kasteel van Beynac, de zaterdag markt van Sarlat, de grot van Maxange deze was bijzonder mooi, in Domme de zondergang bekijken over de vallei van de Dordogne, kanotocht op de Dordogne enz enz.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Cristel06-09-2019

Een top-camping met uitzicht op Chateau Beynac!

Een fantastische camping met uitzicht op het kasteel van Beynac! De staanplaatsen zijn ruim. Er zijn Large-plaatsen en Extra Large-plaatsen. Tussen veel plaatsen in is een haag zodat je gescheiden bent van de buren. Het douchegebouw was helemaal vernieuwd en schoon. Pluspunt: genoeg ruimte en haakjes (! ) in de douche. Ook het zwembad was net vernieuwd. Een heerlijke plek om te liggen met genoeg bedjes erlangs. Het sanitair ligt midden op de camping en is vanaf elke plek prima bereikbaar. Het leuke aan de camping is dat je op loopafstand zit van het middeleeuwse plaatje Beynac met een paar leuke restaurantjes en het imposante kasteel. Ook kun je lopend naar een strandje aan de Dordogne om te zwemmen. Sarlat is ongeveer een kwartier rijden. Daar vind je twee grote supermarkten. Sarlat is uiteraard een must-see. Kortom, een top-camping, schoon en op een centrale plek. Ook goed om te weten: de eigenaen bakken zelf het brood. Heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Danielle26-08-2019

Voor ons niet meer

De camping ligt erg mooi in het plaatsje Vezac. Er is genoeg te doen in deze omgeving. Camping vonden wij simpel en is klein. Voor 12+kids is er niet veel te beleven. Wij vonden de camping voor jonge gezinnen met kleine kinderen. Ook vonden wij de camping aan de prijzige kant aangezien je met je eigen toiletpapier over de camping moet lopen en er weinig te beleven is op deze camping. Douches waren erg fijn en schoon. Er waren te weinig toiletten voor de hele camping. 's Ochtends moest je vaak op elkaar wachten. Op het moment dat wij er waren erg veel honden op deze camping, veel geblaf. Ik ben geen hondenliefhebber en heb mij hier dan ook aan gestoord. Ik zou de campingeigenaar een tip willen geven door 's avonds een rondje over de camping te fietsen om het geluidsoverlast te minderen. Er was best wat overlast, wij vonden op het moment dat wij er stonden veel lawaai was. Rond een uurtje of 23 uur mag het best rustig zijn.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Esther22-08-2019

Geweldig

Heerlijke rustige en overzichtelijke camping. Heerlijk zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8T14-08-2019

Uitstekende camping! WCs en zwembad tegen de max

Wij hebben anderhalve week met veel plezier met onze vouwwagen op L2V gestaan. Wat ons betreft een uitstekende kleinschalige camping voor jonge gezinnen en prima uitvalsbasis voor de Dordognestreek. We hadden een plek aan het veldje met schitterend uitzicht op het kasteel van Beynac. De camping heeft een mooi verwarmd zwembad (vol in hoofdseizoen) en bescheiden barretje/restaurant met animatie.

Een paar kleine aandachtspunten wat het voor ons geen 8+ maakt: - Het sanitairgebouw ik bij volle bezetting te klein. Regelmatig ontstaan rijen bij douches en met name de toiletten. - Onze plek (35c) was vlak achter het sanitair gebouw. Hier hadden we vooral last van het TL licht de hele nacht. Ons advies is om in de kale plek tussen de plek en het gebouw wat struiken te planten of de TL af te schermen. - Onze plek was vol in de zon. Vrijwel alle plekken hebben veel schaduw dus vooral pech voor ons. Verder is er al een klein boompje aangepland.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam van Galen13-08-2019

Super camping!

Wij hadden een prachtige XL plek met uitzicht op het kasteel (savonds verlicht) plaats 44. Het is een kleinschalige camping, met zeer vriendelijke eigenaren. Smorgens staan ze vroeg op (5 uur) om zelf het brood te bakken. Vanaf 8.45u op te halen als je het de dag ervoor besteld. Sanitair maken ze vaak schoon(uiteraard ligt het er wel aan hoe de voorganger het achterlaat), de douches zijn zelf met warmte te reguleren. Ze zijn bijna net zo lekker als thuis. De familiedouche prettig met onze kleine van 3 jaar (douchekop kan je er vanaf halen). Vanaf 22u kan je met de auto niet meer de camping op. Ideaal de 30 min gratis wifi per campingplaats. Smorgens en avonds komen er geregeld laag luchtballonnen over. Er is veel doen in de omgeving: sarlat, domme, castelnaud. Zaterdag een grote markt in Sarlat.Kortom echt een aanrader deze camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Wildred11-08-2019

Mooi verzorgde camping, NL eigenaar, in prachtige

Een mooi, rustig gelegen camping, eigen restaurant met kleine kaart, mooi zwembad, netjes bijgehouden schoon sanitair en ruime camping plaatsen. Dichtbij een dorpje op loopafstand in de vrije natuur. NL eigenaar die veel tips geeft over omgeving. Heerlijke dagen gehad hier

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Johan02-08-2019

Boskakkerlakken!

Leuk sfeertje. Camping is niet goed bijgehouden. Gras stond erg hoog, struiken niet gesnoeid. Zwembad is te klein voor de omvang van de camping. Camping ligt gunstig. Wij komen nooit meer terug. Heel de vouwwagen zit vol met honderden boskakkerlakken. We zijn nu al dagen bezig om alles te controleren voordat iets uit de auto of uit de vouwwagen ons huis binnenkomt.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Ingrid26-07-2019

Leuk maar veel gemiste kansen

Mooi groen, mooie omgeving, fijn zwembad, erg aardige camping eigenaren. Maar behalve animatie voor kleintjes niets te beleven. We missen het écht om ‘s avonds bijv 1-2 x per week als volwassenen te kunnen genieten van muziekje oid. Vanavond karaoke. Bleek alleen voor kleintjes en de ouders stonden er maar beetje bij. Eigenaren niet aanwezig. Geen sfeer. Was perfecte avond om er iets van te maken voor iedereen maar was teleurstelling! Daardoor is het een saaie camping. Erg jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019