Camping La Plage Vézac

Camping La Plage Vézac

5 tips over Camping La Plage Vézac

Rob Lijtsman, 25-8-2014

Te veel om op te noemen:

Chateau Castenaud, Beynac, Les Milandes. De groten van Prommeyssac, kanoen op de Dordogne, uit eten in Sarlat, Domme, marktjes......

Pim Coffeng, 24-8-2014
De tuinen van Marqueyssac liggen vlakbij. In de zomermaanden zijn de tuinen af en toe 's avonds open en is er muziek en verlichting. Zeker een aanrader (staat in de folders bij de receptie).
Dienke, 23-7-2014
Omgeving is prachtig, maar in het hoogseizoen enorm druk.

Hugo, 1-8-2013
Donderdagavond Jardin de Marquissac. Medio juli tot en met eerste week elke avond straattheater in Sarlat. De verschillende kastelen in de omgeving, maar dan vooral Castelnaud la Chapelle. Prachtige view over de Dordogne. Bezoek ook het hooggelegen plaatsje Domme. Wandeling vanaf de camping door de zonnebloemenvelden. Camping perfect gesitueerd w.b. bezienswaardigheden.
boerefijnac, 3-3-2013

Sarlat mag je natuurlijk niet missen.

Domme is ook aan te bevelen met een mooi uitzicht over het dal van de Dordogne.

Het is schitterend fietsen tussen Castelnaud en Allas-les-Mines tussen veel notenboomgaarden door.

Vanaf de tuinen van Marqueyssac heb je een mooi uitzicht op het dal van de Dordogne.

Het kasteel van Castelnaud is een aanrader voor een gezin met kinderen. Erg leuk maar heel erg druk.