Camping La Plage Vézac

37 reviews over Camping La Plage Vézac in het Nederlands

Semana fantástica

Arantxa
8-4-2018

Camping familiar. Excepcional localización, tranquilidad, ideal para descansar y desconectar del día a día. Hemos estado hospedados una semana en un bungalow ha sido una experiencia fantástica, sin duda volveremos.

El personal del camping muy amable y por supuesto agradecerles el trato que nos han ofrecido por clientes habituales.

Gracias por la semana de relax.

Hasta pronto.

Accueillis chaleureusement par Cyril ,j'ai découvert un lieu où me poser et où l'envie de rester fut immédiate. Ce camping situé au bord de la Dordogne ,propose de jolis bungalows bien tenus ,des emplacements pour tous les types de campings ,des sanitaires complets et bien entretenus ,des services impeccables rendus avec gentillesse par Cyril. En plus dans ce lieu magique tous les âges sont les bienvenus.Une seule envie REVENIR !!!

Une vraie détente !

AM
30-9-2017

super séjour en location mobihome d'une propreté impeccable.

cadre magnifique.

La gentillesse et la disponibilité de Cyril sont sans conteste un plus non négligeable pour des vacances réussies dans un lieu d'exception.

A peine partis, nous rêvons d'y revenir !

La tranquillité

bernard kool
24-8-2017

Très bon emplacement .....accueil et serviabilité du patron font qu on se sent tres bien.....tres bon rapport qualité prix meme le snack-BAR A DES PRIX DEMOCRATIQUES !!!!!! La tranquillité du lieu nous a conquis!!!!!!

Leuke kleinschalige camping, zeer centraal voor alle bezienswaardigheden.

Mooie plekken met zicht op de rivier.

Ca 75% van de camping is bezet door Fransen, verder ook veel mensen op doorreis.

Vriendelijke eigenaar, ook engels sprekend.

Betaalbare camping aan de Dordogne.

Sanitair wordt weinig schoongemaakt.

kleine, gezellige camping op mooie loctie

Gerben
18-8-2017

Camping zonder veel regels, makkelijke eigenaar. lekker zwembad, ook lekker om in de Dordogne die gelijk aan de camping ligt te zwemmen. Brood, friet en pizza's makkelijk op de camping te bestellen. Dicht bij toeristische stadjes en kastelen. Sanitair niet altijd even fris, warm water is ook nog wel eens op en de plekken zijn soms moeilijk in te schatten voor sommige kampeerders. Beetje een doorreiscamping. De vrijdagavond met een gezamenlijke maaltijd en muziek is een beetje de avond van de vaste campinggasten die er al jaren komen waardoor het niet echt aanspreekt voor passanten. Zal er niet nog een keer naar toe gaan maar heb er wel een fijne tijd gehad.

camping conseillé

Pascal
29-7-2017

Merci pour cette semaine au calme, sans aucunes contraintes, pas de barrière pour rentrer/sortir, on vous fait payer qu'à la fin (ce n'est pas le cas partout !) Accueil sympa et tarifs raisonnable.emplacement ombragé, on a apprécié à 36° ! Les sanitaires sont modernes . La piscine est suffisante pour se rafraîchir, ici aussi pas de contrainte de bracelet et souplesse pour la fermeture, seul hic de l'ombre à la piscine à 36° serait le bienvenu ! (Jamais content ces vacanciers ! ).

Bien situé pour rayonner et visiter, ce camping est parfait, il vaut ses étoiles ! Et je le conseille (nous avons pu réserver sur plan !)

Bonnes vacances en Dordogne

Super camping + omgeving

Audrey
21-7-2017

Voor 14 dagen een stacaravan "Grand Large" gehuurd. Deze was splinternieuw met groot -deels overdekt- houten terras + zelfs tv en afwasmachine. De eigenaars zijn erg vriendelijk, correct en behulpzaam. Kleine en familiale camping, het merendeel bezet door Fransen en Belgen. Ligging naast de Dordogne. Slechts 1x per week avondanimatie, wat wij super vonden. Rustige camping dus. Op wandelafstand van La Roque-Cageac en Castelnaud. Met wat geluk zie je 's avonds luchtballonnen overvliegen. Enorm veel te bezichtigen in één van de mooiste streken van Frankrijk. Wij komen zeker terug!!

camping tres bien situé pres de la dordogne et cyril est accueillant et disponible, tres belle vue sur la roque gageac et le camping est agréable. nous y avons été 2 fois et nous y retournerons. C'est une belle région

Camping met mooi uitzicht

Koppel
13-6-2017

Het gras was aan de magere kant zodat er veel aarde aan je schoenen bleef kleven.

Spijtig dat er geen verwarmd zwembad was, want voor ons was het water te koud.

Geen wc papier op de toiletten.

Stadje op wandelafstand met een bakker. Brood bestellen op camping was mogelijk.

Personeel heel vriendelijk

Een open camping zonder veel afbakening..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage Vézac in Vézac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage Vézac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage Vézac scoort een 8.65 uit 10 op basis van 37 reviews.