Camping La Plage Vézac

Camping La Plage Vézac
8,9

24 reviews over Camping La Plage Vézac in het Nederlands

Leuke kleinschalige camping, zeer centraal voor alle bezienswaardigheden.

Mooie plekken met zicht op de rivier.

Ca 75% van de camping is bezet door Fransen, verder ook veel mensen op doorreis.

Vriendelijke eigenaar, ook engels sprekend.

Betaalbare camping aan de Dordogne.

Sanitair wordt weinig schoongemaakt.

kleine, gezellige camping op mooie loctie

Gerben
18-8-2017

Camping zonder veel regels, makkelijke eigenaar. lekker zwembad, ook lekker om in de Dordogne die gelijk aan de camping ligt te zwemmen. Brood, friet en pizza's makkelijk op de camping te bestellen. Dicht bij toeristische stadjes en kastelen. Sanitair niet altijd even fris, warm water is ook nog wel eens op en de plekken zijn soms moeilijk in te schatten voor sommige kampeerders. Beetje een doorreiscamping. De vrijdagavond met een gezamenlijke maaltijd en muziek is een beetje de avond van de vaste campinggasten die er al jaren komen waardoor het niet echt aanspreekt voor passanten. Zal er niet nog een keer naar toe gaan maar heb er wel een fijne tijd gehad.

Super camping + omgeving

Audrey
21-7-2017

Voor 14 dagen een stacaravan "Grand Large" gehuurd. Deze was splinternieuw met groot -deels overdekt- houten terras + zelfs tv en afwasmachine. De eigenaars zijn erg vriendelijk, correct en behulpzaam. Kleine en familiale camping, het merendeel bezet door Fransen en Belgen. Ligging naast de Dordogne. Slechts 1x per week avondanimatie, wat wij super vonden. Rustige camping dus. Op wandelafstand van La Roque-Cageac en Castelnaud. Met wat geluk zie je 's avonds luchtballonnen overvliegen. Enorm veel te bezichtigen in één van de mooiste streken van Frankrijk. Wij komen zeker terug!!

Camping met mooi uitzicht

Koppel
13-6-2017

Het gras was aan de magere kant zodat er veel aarde aan je schoenen bleef kleven.

Spijtig dat er geen verwarmd zwembad was, want voor ons was het water te koud.

Geen wc papier op de toiletten.

Stadje op wandelafstand met een bakker. Brood bestellen op camping was mogelijk.

Personeel heel vriendelijk

Een open camping zonder veel afbakening..

kille sfeer, prima ligging

familie
19-8-2016

Prima nette camping qua ligging met mooi strand aan de Dordogne. Prima locatie voor uitstapjes,.Mooi plaatsje op loopafstand.Sfeer is anders dan wij gewend zijn, de meesten waren erg op zichzelf.Receptie franstalig. Veel stankoverlast van de bbq's van Fransen. Camping is ook behoorlijk Frans. Rivier stroomt behoorlijk snel. Niet geschikt voor kleine kinderen. 's Avonds zijn er alleen een paar soorten pizza's verkrijgbaar. Bijna geen tieners op de camping. Veel verloop. Plaatsen zijn niet groot en dicht op elkaar. In het hoogseizoen staat zelfs het speelveld vol met campers.

Prachtige plaats

Joop van kooten
11-6-2016

Wij komen hier al een aantal jaren en hebben de camping een metamorfose zien ondergaan.

Kon je eerst nog vanaf je plek zo de rivier instappen, door overheidsregels kan dit niet meer.

Het uitzicht is langs alle kanten prachtig en in de omgeving is een hoop te zien.

Vanaf een plek is een uitkijkpunt precies boven de camping met een mooi uitzicht.

Camping is zeker een aanrader.

Jan
9-8-2015

Prachtige camping, direkt aan de rivier "de Dordogne". Goede sanitaire voorzieningen, schoon en altijd warm water.

Bijzonder rustige nachtelijke uren. Eigenaren doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. Probeert inmiddels in het nederlands te antwoorden, wat een bijzondere uitstraling naar z'n gasten heeft. Op vrijdagavond georganiseerde maaltijd, enorm leuk om met ong 60 gasten van div nationaliteiten aan tafel te zitten. Kortom, wij kwamen voor enkele dagen, werden uiteindelijke bijna 2 weken en komen zeker nog eens terug.

Heerlijke camping aan de dordogne!

Leonie
21-7-2015

Wij hebben 7 nachten op deze camping gestaan. Bij aankomst bleek er gelukkig nog plek alleen liet de campingeigenaar twee plekken met uitzicht op het toiletgebouw zien. Toen hij mijn waarschijnlijk ietwat teleurstellende blik zag bleek er nog een andere mogelijkheid: een plek in de schaduw met uitzicht op de Dordogne! Hierdoor konden we 1 nacht minder verblijven dan we bedacht hadden vanwege een reservering. De plekken zijn niet afgebakend dus je moet zelf een beetje inschatten wat van "jou" is. Sanitair was schoon. Het werd vaak schoongemaakt. Elke ochtend vers brood te bestellen. Vanaf camping kun je naar het dorpje lopen. Snachts veel geluid van kikkers! Maar hierdoor niet minder goed geslapen. Sarlat zeer mooi stadje, wel erg toeristisch! Wij waren hier 14 julliet en hebben een prachtig vuurwerk gezien! Zeer de moeite waard! Bij zwembad en receptie gratis WiFi , werkt uitstekend! Camping medewerkers erg aardig en spreken aardig goed Engels. Wij hebben er zeker genoten!

Heerlijke camping aan de Dodogne

Rob Lijtsman
25-8-2014

In juli geweest. Eerst voor een paar dagen, het werden uit eindelijk 2 weken. Aan de rivier, links kijk je uit op het schitterend La Roque Gageac, rechts chateau Castelnaud, en 's avonds wordt je regelmatig verrast door laag overvliegende luchtballonnen.

Alles wat we nodig hadden voor een goede vakantie is aanwezig: mooie lokatie, vriendelijk personeel (engels sprekend), schoon sanitair, warm water, goed zwembad en een gezellig terras (met gratis wifi).

We komen zeker nog een keer!

Heerlijke plek voor een rustgevende vakantie

Pim Coffeng
24-8-2014

Heerlijk gelegen accommodatie direct aan de rivier de Dordogne en in een van de mooiste delen van de Dordogne. Camping is rustig en bescheiden qua grootte, maar heeft desondanks alles. Om een voorbeeld te geven: in het hoogseizoen stonden er zelfs barbecues met kolen die je in bruikleen kon nemen. Constant aanwezigheid van de eigenaren, maar zeker niet op een storende manier. Al met al een uitstekende camping waar ik zeker nog een keer terug zou willen komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage Vézac in Vézac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage Vézac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.