Vézac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Vézac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vézac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Vézac (Dordogne)

Écht genoten

Familie Leerkes,
    24-8-2018

Wij zien hier geweest met onze twee kinderen van 4 en 6. Wij hebben net als onze kinderen een heerlijke vakantie gehad. De sfeer op de camping is gemoedelijk, de animatie is goed verzorgd, maar geen opdringerig programma en de sanitaire ruimtes waren altijd schoon. Wij stonden op een mooie plek met schaduw vlakbij het zwembad. Deze schaduw was geen overbodige luxe met temperaturen tussen de 35-40 graden. In de omgeving is van alles te doen, maar je kunt de fiets wel thuislaten. Wij hebben écht genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke camping

A.,
    12-8-2018

Wij hebben hier twee erg leuke weken gehad. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Als jong stel hebben wij hier echter ook genoten van een combinatie van rust en gezelligheid. Midden in het hoogseizoen was het erg druk, maar daar hebben wij geen overlast van ondervonden. Animatie is aanwezig, maar amper merkbaar als je niet meedoet. De ligging is geweldig, veel te doen op korte afstand. De campingeigenaren en het personeel zijn vriendelijk en behulpzaam, en de sfeer op de camping is heel gemoedelijk, ook tussen de gasten. In het hoofdseizoen is er geen toiletpapier aanwezig, dus dit zul je zelf mee moeten nemen. Wij raden deze camping zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima, voor ons te groot, te vol, teveel animatie.

Marielle,
    6-8-2018

Prima camping als je houdt van veel (voornamelijk) nederlanders, animatie voor je kinderen en met zijn allen naar het zwembad. Sanitair was schoon, zwembad was nieuw. Omgeving is geweldig. Service was erg adequaat, onze voorgangers hadden een ongelukje met hun chemisch toilet gehad en op onze vraag werd de vieze grond weggehaald, ondergrond schoongemaakt en met nieuw zand / stenen gevuld. Echt super opgelost.

Voor ons was het echter een tegenvaller, we hadden amper schaduw en zaten bovenop de buren. In het zwembad voelde het als een doorlopende vleeskeuring. Is dus echt persoonlijk, maar voor ons geen herhaaladres.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker 4* schoon en Perfect! Wij hebben genoten!

Fam Vd Heuvel,
    20-7-2018

Super camping! Animatie is leuk, lopen een rondje op de camping om de kinderen uit te nodigen en op te halen(elke activiteit). Rustige camping, kinderen kunnen zelf naar de speeltuin of animatie lopen. Sanitair is prima en schoon elk moment van de dag! Zwembad is nieuw en heerlijk van temperatuur, bedjes meer dan voldoende. De camping is minimaal 4 sterren en Perfect! Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Moeite waard

Anneke,
    8-7-2018

Fantastisch zwembad en zeer vriendelijke eigenaren. Omgeving is genoeg te doen..goed eten in restaurant . Schoon sanitair en lekker rustig

Gereisd met partner in juni 2018
Vézac (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 34 reviews