39 reviews over Camping Le Petit Paradis in het Nederlands

Een fantastische camping voor een gezin met kinderen of is

Jan Vandenbussche
18-5-2008

Een fantastische camping voor een gezin met kinderen of voor wie rust zoekt. Het is primitief (toiletten, douches) maar proper. Het is dan ook een camping a la ferme, luxe moet je er niet zoeken. Onze kinderen van 3, 5 en 6 hebben er een fantastische 2 weken beleefd met de dieren en de natuur. En de eigenaars? Geen klachten over, integendeel!

Gereisd Familie in juli 2007

Geen aanrader voor gezin met oudere kinderen

familie Amsterdam
28-4-2008

Geen aanrader voor gezin met oudere kinderen. Eigenaar kan nauwelijks begrip opbrengen voor de ondernemingsgeest van jongeren. Eigenaar gaf ons het gevoel dat wij het niet waard waren op dit stukje aarde te vertoeven. Vindt zichzelf geweldig, kijkt op anderen neer. Staat van accommodaties en sanitair zeker niet optimaal. Opmerkingen worden weggewuifd. Eigenaar weet alles beter. Naleving van de regels lijkt ons normaal, per ongeluk overtreden van de regels wordt zeer onvriendelijk "afgestraft". We hebben slechts 1 positief punt kunnen ontdekken nl. de natuurlijke omgeving.

Gereisd Anders in april 2008

Wij vonden het heerlijk, natuur, ruimte, weinig gasten de

Fam Gregeoire
26-3-2008

Wij vonden het heerlijk, natuur, ruimte, weinig gasten {kleinschalig}, rust, de gastvrije eigenaar garandeert geen radio's, geen auto's op de camping en zorgt voor naleving, dat wordt door ons zeer gewaardeerd, door sommige andere gasten werd dit niet gewaardeerd, waarschijnlijk een verkeerde keuze gemaakt, denken wij. Wij hebben genoten van de wandeltochten met de zeer lieve ezels. We gaan graag/zeker terug.

Gereisd Familie in maart 2008

2007

deze camping geeft jou en kinderen veel vrijheid en rust

bleeker
28-12-2007

deze camping geeft jou en kinderen veel vrijheid en rust. eigenaren zijn begaan met hun camping,dieren en gasten.wij gaan weer ,van zo'n rustige omgeving knap je op ,relaxed!

Gereisd Familie in december 2007
2006

Prachtige gelegen, zou een prachtige camping kunnen zijn

polletje
12-9-2006

Prachtige gelegen, zou een prachtige camping kunnen zijn. Maar de sfeer wordt ernstig verpest door de eigenaren. Lezend in de andere reacties kan ik concluderen dat je of zeer religieus moet zijn of masochitisch (de een sluit de ander niet uit). Persoonlijk vonden we de dictatotiale benadering niet prettig. Biologisch zou kunnen alleen vreemd dat het brood weken lang vers bleef, heb ik zelf nooit waargenomen bij reform brood. GA NOOIT OP DE EZEL !!!! deze dieren zijn er niet aan gewend en slaan op de vlucht en veroorzaken daarmee ongelukken (jongetje had een zelfs een arm gebroken). Eigenaar voelt zich hier absoluut niet aansprakelijk voor en ziet dit als onoordeelkundig gebruik van clienten.

Gereisd Familie in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camperen in een erg mooi deel van Frankrijk

Erna, Rob & kidzz
14-8-2006

Camperen in een erg mooi deel van Frankrijk. Nog niet geheel door de "massa" toerist ontdekt. Le Petit Paradis is een ideaal, opgezet door 2 enthousiaste mensen die dit absoluut vol moeten houden. Een camping met eenvoudig maar schoon sanitair en de absolute luxe van rust en ruimte. Hier doe je inderdaad je behoefte op een poepdoos, zonder water, uitgevoerd met een gewone wc bril en bovenal schoner dan "normaal" sanitair op menig andere camping. Ideaal voor kinderen van 4-10 jaar. Heerlijke wijn en genoeg te doen in de omgeving. Hier vind je geen doorsnee, geen animatieteam of wipkip maar echte loslopende kipjes en kuikentjes, ezeltjes en paarden in de wei en een weergaloos uitzicht. Heb je oog voor detail, de werkelijke rijkdom van het leven en sta je open voor iemand's ideaal, dan ben je hier absoluut aan het juiste adres.

Gereisd Familie in augustus 2006

Een bijzondere ruime ruistige camping, je moet van de en

e.feuth
30-6-2006

Een bijzondere ruime ruistige camping, je moet van de natuur en van minimum aan luxe houden dan ben je echt op een goed adres. Natuurlijk zijn er regels dat heb je op elke camping, in vergelijking met andere campings valt dat hier best mee! Als je luxe verlangt dan kan je beter afvragen of je wel op zo'n camping wel iets voor je is?

Gereisd Met partner in juli 2005

Poepdoos zonder water, uiterst primitief

tangabob
20-2-2006

Poepdoos zonder water, uiterst primitief.Eigenaar buitengewoon EIGENWIJS, BAZIG,OPGEFOKT oNVRIENDELIJK. Probeert overal geld uit te slaan. Verhuurt ezeltje, beweert telkens: "ïs nog nooit wat mee gebeurd". Wij hebben meegemaakt drie dagen op rij: op hol geslagen; berijder afgeworpen; jongentje arm gebroken. Geeft "paardrijles" 20euro p/u, onverzekerd, zonder diploma/cap. In Vergt: 1 uur rijden: 6 euro, gediplomeerde begeleiding, cap, verzekering. Pipowagen bloedheet ongeventileerd, geen raampje kon open. Onveilig gasfornuis, oud vies, stuk meubilair. Voordat we mochten vertrekken kwamen ze als Kampcommandanten "schouwen", vroegen 15 euro voor 2 'slechtafgewassen' pannen. 'Mochten' we uiteindelijk zelf afwassen. Ontdekten toen onder oud fauteuiltje los hoekjevliezeline, waarvan ze ons beschuldigden. Kostte ons 40 euro borg. GA ZO MAAR DOOR. NOOIT NAAR TOE GAAN!

Gereisd Anders in februari 2006
2005

Le Petit Paradis is een bio-camping

Delanoeije Kris
19-7-2005

Le Petit Paradis is een bio-camping. In zijn soort is het een zeer goede aanrader. Rust en zaligheid stralen er zo af. De eigenaars zijn enorm begaan met hun zaak. Streng,...maar rechtvaardig. Een aanrader voor gezinnen met kinderen. Het is er fijn vertoeven ... www.lepetitparadis.net

Gereisd Anders in juli 2005

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Paradis in Vergt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.