Weer vandaag29°

39 reviews over Camping Le Petit Paradis in het Nederlands

zeer gschikt voor 50 plussers in voor en naseizoen

50+ uit het Gooi
30-6-2011

In voor- en naseizoen ideaal voor 50+. In zomer leuk met kleine kinderen. Mooie omgeving voor wandelingen met een ezel of tochten met de auto. Wij gaan elk jaar ergens anders naar toe, maar een paar weken bij Karin kunnen we niet missen. We komen voor de goede sfeer, de mooie plek en het heerlijke eten .

Gereisd Met partner in juni 2011

Gewoon goed, kon bijna niet beter.

Fam Amsterdam
24-6-2011

Een camping zoals er nog maar weinig zijn, rust, ruimte, dieren, geen lawaai en geen auto's. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld, nieuwe vrienden gevonden {nog steeds contact mee}, heerlijk gelezen en geluierd, gezwommen in het meer. De dieren waren het helemaal, leren paardrijden, wandeling met de ezels, borstelen, kippen voeren, eitjes rapen, vlinders vangen. Wat is er mooier voor kinderen? Het sanitair was basic maar proper.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Ideaal voor ons hele gezin.

Fam Kloth
24-6-2011

Al lang waren we op zoek naar een soortgelijke camping voor ons gezin, vooral de kinderen wilden graag met dieren en buiten bezig zijn. Het concept van deze camping was daardoor op ons lijf geschreven. De ezels en paarden waren het helemaal. Goede paardrijlessen, ezels borstelen en ermee gewandeld. 's avonds vaak heerlijk gegeten. Rustige sfeer en mooie natuur. Bijna geen kunstlicht waardoor je de Melkweg soms zeer goed kon waarnemen. We vonden het erg prettig dat er altijd vrij uitzicht was en dat er voldoende afstand was tussen de tenten in het algemeen. De beheerders waren zeer vriendelijk en attent. Het sanitair was zeer schoon maar eenvoudig, de doorsnee burger zal het misschien te basic vinden. Topper voor de ware liefhebber, niets geschikt voor animatie zoeker.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Een prachtcamping met prachtige mensen

Fam Bleeker
1-5-2011

De sfeer is ideaal in het bijzonder voor kinderen De voorzieningen zijn zeer eenvoudig maar wel hygienisch. Ook als je de omgeving wilt bekijken is dit een heerlijk rustige camping. Ton en Karin werken hier met veel liefde en dat bepaald de goede sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een ontdekking

Fam. Paulissen
16-7-2010

De mooiste vakantie sinds jaren, voor ons gezin kon het niet fijner.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Wederom weer heerlijk genoten!

Esther, manlief en vier kids (4-10 jr)
18-5-2010

Wat een heerlijke camping blijft Le Petit Paradis. Voor de tweede keer zijn wij er ruim twee weken geweest en het was weer geweldig. Let wel op dat je bewust kiest voor kleinschaligheid, soberheid, rust, ruimte en dieren. Veel leuke, lieve dieren. Voor jonge kinderen is het er heerlijk en iedere keer gaan wij weer heel melancholisch terug naar NL. Waar zien onze kinderen nog de kuikentjes scharrelen in het groen, horen we de ezels balken, de kikkers springen in de vijver en kunnen ze genieten van de liefste paarden en veulens? Het sanitair is eenvoudig en de "poepdozen" zijn vele malen schoner dan de toiletten op vele andere campings. Daarnaast is de camping een prachtig uitgangspunt voor de mooie Dordogne. Wij kijken nu al weer uit naar de zomervakantie, dan zijn we wederom van de partij. En Ton en Karin: dat zijn schatten die hun benen onder hun kont uitlopen voor de gasten!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Mooie boerderij-camping in heerlijke omgeving.

Marieke
29-9-2009

Ons gezin heeft hier gevonden wat we zochten. Rust, natuur, veel ruimte, gezelligheid, vriendelijke mensen, de dieren maar vooral echt onthaasten was voor ons heerlijk. Twee weken zonder aan het dagelijkse leven/werk te denken genoten en met een "opgeladen accu" terug aan het werk. Zoals gezegd een aanrader voor echt onthaasten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Als je van iets anders houdt is dit een aanrader.

Fam Cloth Amsterdam
6-9-2009

Vanaf het eerste moment voelden wij ons hier thuis. Voor het eerst sinds jaren een adres waar we zeker naar terug zullen keren. Het sanitair was zeer schoon. De avonden waren schitterend, ze hebben nergens kunstlicht waardoor de melkweg goed zichtbaar was. We hebben ook heerlijk en gezellig gegeten. Vooral voor dierenliefhebbers {paardrijles en ezelwandelingen} een zeer goede camping. Goed vonden we dat men geen voertuigen en radio's toeliet, heerlijk rustig en veilig voor onze kleinste van 2. Wij vonden de info die men ons stuurde zeer duidelijk en de tarieven redelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

pas op!

Frank
30-5-2009

Wij zijn in 2007 geweest in een Pipo wagen. Heel veel geld voor heel weinig! De kinderen hebben genoten en wij uiteindelijk ook. Maar de foto's op de site van gezellig aanschuiven aan tafel is er echt niet bij. De foto's zijn niet van hier! Ik begrijp ook niet dat deze foto's nog steeds op de site staan. Een bloementuin zijn brandnetels etc. Er wordt een verkeerde indruk gewekt!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

ideaal voor 50+

a. loesberg
25-5-2009

We zijn met onze camper gestopt voor 1 nacht, uiteindelijk 6 nachten gebleven, dat zegt genoeg. heerlijk genoten van de fietstochten, wandelingen, de rust, het schitterende uitzicht, de gastvrij eigenaresse, de ezels en de kippen {heerlijke bio-eieren /lekkere kip}. Het avondvertier was de melkweg, de maan en de stilte.

Gereisd Met partner in mei 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Paradis in Vergt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.