Camping Le Petit Paradis

Camping Info

Meer campinginfo

39 reviews over Camping Le Petit Paradis

• 8Huub Valkenburg13-07-2008

Een heerlijke week in een pipowagen. Een camping zoals er helaas niet veel zijn, kleinschalig, rust, ruimte, natuur, vriendelijke mensen, goede sfeer, heerlijk eten, de vele dieren. Even tot jezelf komen, echt onthaasten. Onze meisjes willen nu al terug, dat gaan we volgend jaar zeker doen. Poepdoos was schoon, stonk niet en werd goed schoongehouden, geen enkele klacht hierover, eerder een compliment, de eigenaresse doet veel voor het milieu en de levende have. De week werden een verwaarloosde ezel en een schaap elders opgehaald en direct liefdevol verzorgd. Respect en bewondering voor Karin en Ton. Een voorbeeld voor velen. Jammer dat verkeerde keuzes bij de beheerders van Le Petit Paradis gelegd worden.

• 7Staat v/h sanitair

• 5familie Amsterdam28-04-2008

Geen aanrader voor gezin met oudere kinderen. Eigenaar kan nauwelijks begrip opbrengen voor de ondernemingsgeest van jongeren. Eigenaar gaf ons het gevoel dat wij het niet waard waren op dit stukje aarde te vertoeven. Vindt zichzelf geweldig, kijkt op anderen neer. Staat van accommodaties en sanitair zeker niet optimaal. Opmerkingen worden weggewuifd. Eigenaar weet alles beter. Naleving van de regels lijkt ons normaal, per ongeluk overtreden van de regels wordt zeer onvriendelijk "afgestraft". We hebben slechts 1 positief punt kunnen ontdekken nl. de natuurlijke omgeving.

• 4Staat v/h sanitair

• 6tangabob20-02-2006

Poepdoos zonder water, uiterst primitief.Eigenaar buitengewoon EIGENWIJS, BAZIG,OPGEFOKT oNVRIENDELIJK. Probeert overal geld uit te slaan. Verhuurt ezeltje, beweert telkens: "ïs nog nooit wat mee gebeurd". Wij hebben meegemaakt drie dagen op rij: op hol geslagen; berijder afgeworpen; jongentje arm gebroken. Geeft "paardrijles" 20euro p/u, onverzekerd, zonder diploma/cap. In Vergt: 1 uur rijden: 6 euro, gediplomeerde begeleiding, cap, verzekering. Pipowagen bloedheet ongeventileerd, geen raampje kon open. Onveilig gasfornuis, oud vies, stuk meubilair. Voordat we mochten vertrekken kwamen ze als Kampcommandanten "schouwen", vroegen 15 euro voor 2 'slechtafgewassen' pannen. 'Mochten' we uiteindelijk zelf afwassen. Ontdekten toen onder oud fauteuiltje los hoekjevliezeline, waarvan ze ons beschuldigden. Kostte ons 40 euro borg. GA ZO MAAR DOOR. NOOIT NAAR TOE GAAN!

• 9Delanoeije Kris19-07-2005

Le Petit Paradis is een bio-camping. In zijn soort is het een zeer goede aanrader. Rust en zaligheid stralen er zo af. De eigenaars zijn enorm begaan met hun zaak. Streng,...maar rechtvaardig. Een aanrader voor gezinnen met kinderen. Het is er fijn vertoeven ... www.lepetitparadis.net

2 tips over Camping Le Petit Paradis

• A.J.M. Jansen, 22-07-2014

Wandelen, paardrijles en ezeltochten op de camping, pipowagens en vele mooie dorpen/steden in de omgeving

• Jan Nathalie en kinderen, 30-07-2012

Ga vooral meedoen aan de gezellige avonden dat Karin het eten bereidt. Het meertje in de buurt is rustig en schoon en de salades in het restaurant aldaar zijn heerlijk.

1 vraag over Camping Le Petit Paradis

• luna, 23-02-2013

begeleiding c.q. 2 lege plekken in de auto

hallo,

Wij willen van 15 juli tot en met 11 augustus naar de camping in dordogne maar ik durf niet alleen te rijden door Parijs. Daarom zoek ik iemand die mij kan begeleiden door Frankrijk (Parijs met name) naar Dordogne. Ben zelf in het bezit van een auto en rijbewijs. In Juli is het het een jaar geleden maar ben nog nooit naar het buitenland geweest met de auto. Het lijk mij wel een uitdaging maar vind sommige stukken te druk en durf nog niet alleen te rijden. Apart naar toe riijden en apart terug met verschillende mensen vind ik ook niet erg. Wij willen voor 4 weken gaan en een dagje eerder of later mag natuurlijk ook. Onkosten worden in overleg vergoed. Wie gaat die kant op?? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

P.s. Geef het door aan mensen die ook die kant op gaan.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig