7 reviews over Camping Le Petit Paradis in het Nederlands

zeer gschikt voor 50 plussers in voor en naseizoen

50+ uit het Gooi
30-6-2011

In voor- en naseizoen ideaal voor 50+. In zomer leuk met kleine kinderen. Mooie omgeving voor wandelingen met een ezel of tochten met de auto. Wij gaan elk jaar ergens anders naar toe, maar een paar weken bij Karin kunnen we niet missen. We komen voor de goede sfeer, de mooie plek en het heerlijke eten .

Gereisd Met partner in juni 2011

ideaal voor 50+

a. loesberg
25-5-2009

We zijn met onze camper gestopt voor 1 nacht, uiteindelijk 6 nachten gebleven, dat zegt genoeg. heerlijk genoten van de fietstochten, wandelingen, de rust, het schitterende uitzicht, de gastvrij eigenaresse, de ezels en de kippen {heerlijke bio-eieren /lekkere kip}. Het avondvertier was de melkweg, de maan en de stilte.

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

Een heerlijke week in een pipowagen

Huub Valkenburg
13-7-2008

Een heerlijke week in een pipowagen. Een camping zoals er helaas niet veel zijn, kleinschalig, rust, ruimte, natuur, vriendelijke mensen, goede sfeer, heerlijk eten, de vele dieren. Even tot jezelf komen, echt onthaasten. Onze meisjes willen nu al terug, dat gaan we volgend jaar zeker doen. Poepdoos was schoon, stonk niet en werd goed schoongehouden, geen enkele klacht hierover, eerder een compliment, de eigenaresse doet veel voor het milieu en de levende have. De week werden een verwaarloosde ezel en een schaap elders opgehaald en direct liefdevol verzorgd. Respect en bewondering voor Karin en Ton. Een voorbeeld voor velen. Jammer dat verkeerde keuzes bij de beheerders van Le Petit Paradis gelegd worden.

Gereisd Anders in Sun Jul 13 2008 18:47:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen aanrader voor gezin met oudere kinderen

familie Amsterdam
28-4-2008

Geen aanrader voor gezin met oudere kinderen. Eigenaar kan nauwelijks begrip opbrengen voor de ondernemingsgeest van jongeren. Eigenaar gaf ons het gevoel dat wij het niet waard waren op dit stukje aarde te vertoeven. Vindt zichzelf geweldig, kijkt op anderen neer. Staat van accommodaties en sanitair zeker niet optimaal. Opmerkingen worden weggewuifd. Eigenaar weet alles beter. Naleving van de regels lijkt ons normaal, per ongeluk overtreden van de regels wordt zeer onvriendelijk "afgestraft". We hebben slechts 1 positief punt kunnen ontdekken nl. de natuurlijke omgeving.

Gereisd Anders in april 2008
2006

Een bijzondere ruime ruistige camping, je moet van de en

e.feuth
30-6-2006

Een bijzondere ruime ruistige camping, je moet van de natuur en van minimum aan luxe houden dan ben je echt op een goed adres. Natuurlijk zijn er regels dat heb je op elke camping, in vergelijking met andere campings valt dat hier best mee! Als je luxe verlangt dan kan je beter afvragen of je wel op zo'n camping wel iets voor je is?

Gereisd Met partner in juli 2005

Poepdoos zonder water, uiterst primitief

tangabob
20-2-2006

Poepdoos zonder water, uiterst primitief.Eigenaar buitengewoon EIGENWIJS, BAZIG,OPGEFOKT oNVRIENDELIJK. Probeert overal geld uit te slaan. Verhuurt ezeltje, beweert telkens: "ïs nog nooit wat mee gebeurd". Wij hebben meegemaakt drie dagen op rij: op hol geslagen; berijder afgeworpen; jongentje arm gebroken. Geeft "paardrijles" 20euro p/u, onverzekerd, zonder diploma/cap. In Vergt: 1 uur rijden: 6 euro, gediplomeerde begeleiding, cap, verzekering. Pipowagen bloedheet ongeventileerd, geen raampje kon open. Onveilig gasfornuis, oud vies, stuk meubilair. Voordat we mochten vertrekken kwamen ze als Kampcommandanten "schouwen", vroegen 15 euro voor 2 'slechtafgewassen' pannen. 'Mochten' we uiteindelijk zelf afwassen. Ontdekten toen onder oud fauteuiltje los hoekjevliezeline, waarvan ze ons beschuldigden. Kostte ons 40 euro borg. GA ZO MAAR DOOR. NOOIT NAAR TOE GAAN!

Gereisd Anders in februari 2006

2005

Le Petit Paradis is een bio-camping

Delanoeije Kris
19-7-2005

Le Petit Paradis is een bio-camping. In zijn soort is het een zeer goede aanrader. Rust en zaligheid stralen er zo af. De eigenaars zijn enorm begaan met hun zaak. Streng,...maar rechtvaardig. Een aanrader voor gezinnen met kinderen. Het is er fijn vertoeven ... www.lepetitparadis.net

Gereisd Anders in juli 2005

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Paradis in Vergt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.