16 reviews over Camping Le Petit Paradis in het Nederlands

zeer gschikt voor 50 plussers in voor en naseizoen

50+ uit het Gooi
30-6-2011

In voor- en naseizoen ideaal voor 50+. In zomer leuk met kleine kinderen. Mooie omgeving voor wandelingen met een ezel of tochten met de auto. Wij gaan elk jaar ergens anders naar toe, maar een paar weken bij Karin kunnen we niet missen. We komen voor de goede sfeer, de mooie plek en het heerlijke eten .

Gereisd Met partner in juni 2011

ideaal voor 50+

a. loesberg
25-5-2009

We zijn met onze camper gestopt voor 1 nacht, uiteindelijk 6 nachten gebleven, dat zegt genoeg. heerlijk genoten van de fietstochten, wandelingen, de rust, het schitterende uitzicht, de gastvrij eigenaresse, de ezels en de kippen {heerlijke bio-eieren /lekkere kip}. Het avondvertier was de melkweg, de maan en de stilte.

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

heerlijk,maar pas op!

groningen
28-7-2008

heerlijke camping voor kinderen ,maar pas op voor de eigenaar die je geld wil aftroggelen op een vervelende en dwingende manier!voor de rest is de rust geweldig.

Gereisd Familie in juli 2008

Een topper voor de liefhebber van rust en natuur

Fam Thyssens
26-7-2008

Zeker niet geschikt voor iedereen, op een zeer gezellig feest {heerlijk gegeten}, georganiseerd door de campingbeheerder werd het bijzondere karakter van deze zeer kindvriendelijk natuurcamping ook even besproken, het enthausiasme was unaniem, dat werd bevestigd o.a. door de velen die hier al voor de tweede of meerdere keren waren. De info die wij vooraf kregen was zeer duidelijk en werd achteraf terplaatse bevestigd. Infantiel, zeer onvolwassen, vind ik reacties waarbij de verkeerde keuze van de schrijver bij de eigenaar gelegd wordt. Het zegt meer over de schrijver dan over deze geweldige camping. Voor ons is een blijft Le petit paradis een aanrader!!!!!!!!!

Gereisd Familie in juli 2008

Vandaag weemoedig thuis, gisteren terug gekeerd van een in

Mia, Joop, Tessa en Tommy
13-7-2008

Vandaag weemoedig thuis, gisteren terug gekeerd van een heerlijke vakantie in de gezellige pipowagen, uitgerust, genoten van de omgeving, de hartelijke beheerders. Wij hebben heerlijk gewandeld met de lieve ezels en lekker gegeten. Bijna hadden we ons door enkele negatieve reacties laten weerhouden om te boeken, gelukkig hebben we dat niet gedaan. Met een negatieve opmerking zijn we het eens, met pubers ben je er niet op de goede plek, met kleinere kinderen is het een droomplek. Sanitair was eenvoudig maar ruim en schoon. Een aanrader.

Gereisd Familie in Sun Jul 13 2008 17:19:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in een tent

Sherwin & Inge Wilson, Jasmijn 6 en Ishan 3
10-7-2008

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in een ingerichte tent op camping Le Petit Paradis! Back to basics en wat een rust, ruimte en vrijheid! Binnen een paar dagen waren we helemaal los van ons drukke bestaan in Nederland. Douches en toilet eenvoudig, maar schoon en zeer ruim, heerlijk warm water en zonder wachttijden! Prachtige omgeving, zowel verkend met de auto als te voet. Meertje dicht bij voor de nodige plonsjes! Karin en Ton organiseerden in onze tweede week een etentje voor hun campinggasten: een overheerlijk 4 gangen diner, met zorg bereid door Karin! We hebben genoten, zowel van het eten, als ook van de gezelligheid met de andere campinggasten! Kortom: Le Petit Paradis was in alle opzichten voor ons zeer geslaagd qua vakantiebestemming! Zoek er geen luxe, maar geniet!

Heerlijke rust

Rik Donckers
7-7-2008

We gaan dit jaar voor de derde keer op rij naar Le petit paradis. Een eenvoudige, maar heerlijke rustige camping, zoals je van een boerderijcamping verwacht. Drie jaar geleden viel onze zoon van de ezel en brak zijn arm. Een dom ongeluk, veroorzaakt door een dier, dat schrikt. Overmacht. De eigenaars hebben ons toen goed opgevangen en we komen nog steeds even graag terug. De eigenaren zijn warme mensen, die met respect voor de natuur en voor hun dieren, de kinderen laten meeleven op hun boerderij. Natuurlijk zijn er regeltjes, maar die komen mens (rust!) en dier alleen maar ten goede. Waar kunnen kinderen kuikentjes zien uitkomen, ezels en geitjes mee voeren, kijken hoe de schapen geschoren worden en op zoek gaan naar kikkers en hagedissen op het domein? Een aanrader!

Gereisd Familie in juli 2007

Ageeth
5-6-2008

Voor wie geen touroperator-camping wil maar: een prachtig wijds uitzicht zodra je je hoofd buiten de tent steekt, vers gebakken haantjes en eieren, kinderen kunnen overal veilig spelen en leren door duidelijke regels over hoe om te gaan met de ezels en paarden. Het sanitair is schoon, warm water gratis en geen lange rijen voor de toiletten. Ton en Karin zijn lieve mensen met hun hart op de juiste plek. Kort: een aanrader voor iedereen die niet heel veel tam-tam nodig heeft om te genieten.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamperen bij de boer zoals het bedoelt is

Brieskorn
4-6-2008

Kamperen bij de boer zoals het bedoelt is. Een unieke plek in de Dordogne. Kinderen die zich zelf goed kunnen vermaken, willen spelen in het gras en bos en bij de dieren (ezels, schapen, kippen, paarden, honden en 1 geit)hebben een topvakantie. Verder kun je mooie tochten met ezels maken. We hebben dat ook gedaan. We zijn wandelaars en met kinderen die niet zo ver willen lopen is een ezel een uitkomst. En op een ezel komt vooral onze oudste dochter heerlijk tot rust. En de jongste heeft inmiddels na een rugzakperiode ook de smaak van het ezelrijden te pakken. De plekken zijn ruim en er heerst een heerlijke rust en het sanitair is degelijk en schoon. Wie niet in een tent wil kamperen kan ook in een pipowagen terecht. WIe rust waardeert, wil genieten van de natuur en landschap en ongedwongen op vakantie wil, is hier op z'n plek. Logisch dat radio's of auto's rond de tent niet gewenst zijn (behalve bij aankomst en vertrek). Zwemwater, grotten, Perigeux zijn dichtbij, camping is rustig.

Gereisd Familie in mei 2008

Een prachtige plek

1-6-2008

Een prachtige plek. Rust, ruimte en een prachtige plek voor kinderen. We hebben regelmatig tochtjes met de ezels gemaakt, het zijn lieve volgzame beesten en met wat kleine aanwijzingen kun je het zo. Ezels aaien en voeren, eieren rapen, geit voeren, lekker ravotten en, dat is echt vertier voor onze kinderen. We komen hier graag en we genieten dan weer van de ruimte en de rust. Er is een mooi zwemmeertje een paar kilometer verderop en kinderen kunnen ook paard leren rijden. Ton en Karin doen veel aan het verbeteren van deze plek, zorgen goed voor dieren en mensen die bij hen verblijven. Wie met weinig tevreden is, eenvoud kan waarderen en zorg voor mens, dier en natuur belangrijk vindt is hier op z'n plek.

Gereisd Familie in augustus 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Paradis in Vergt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.