Weer vandaag29°

3 reviews over Camping Le Petit Paradis in het Nederlands

zeer gschikt voor 50 plussers in voor en naseizoen

50+ uit het Gooi
30-6-2011

In voor- en naseizoen ideaal voor 50+. In zomer leuk met kleine kinderen. Mooie omgeving voor wandelingen met een ezel of tochten met de auto. Wij gaan elk jaar ergens anders naar toe, maar een paar weken bij Karin kunnen we niet missen. We komen voor de goede sfeer, de mooie plek en het heerlijke eten .

Gereisd Met partner in juni 2011

ideaal voor 50+

a. loesberg
25-5-2009

We zijn met onze camper gestopt voor 1 nacht, uiteindelijk 6 nachten gebleven, dat zegt genoeg. heerlijk genoten van de fietstochten, wandelingen, de rust, het schitterende uitzicht, de gastvrij eigenaresse, de ezels en de kippen {heerlijke bio-eieren /lekkere kip}. Het avondvertier was de melkweg, de maan en de stilte.

Gereisd Met partner in mei 2009
2006

Een bijzondere ruime ruistige camping, je moet van de en

e.feuth
30-6-2006

Een bijzondere ruime ruistige camping, je moet van de natuur en van minimum aan luxe houden dan ben je echt op een goed adres. Natuurlijk zijn er regels dat heb je op elke camping, in vergelijking met andere campings valt dat hier best mee! Als je luxe verlangt dan kan je beter afvragen of je wel op zo'n camping wel iets voor je is?

Gereisd Met partner in juli 2005

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Paradis in Vergt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.