We hebben een aantal aanbieders voor Vergt voor je op een rij gezet:

Reviews over Vergt

Rustgevende omgeving.

Jo
    8-5-2017

Vergt zelf heeft weinig te bieden, alhoewel het een oude 'bastide' is. De vrijdagmarkt is gezellig, maar niet speciaal. Maar het is vooral de omgeving : rustige wandel- en fietswegen, een afwisselend glooiend landschap, weinig veeteelt en landbouw : dus welriekende en gezonde omgeving. Alle grote toeristische trekpleisters zijn niet ver af, maar Vergt en omgeving zijn daarom rustig en vrij van een massa toeristen.

Gereisd Met partner in juli 2016

heerlijk Frans

Anne
    7-7-2014

Ideale centrale ligging, weinig toerisme, goede Inter Marche. 20 km van Perigueux, iets verder ligt Brantome, 35 Km vanaf Bergerac en omgeving. De rivieren, Dordogne en Vezere zijn goed bereikbaar. Als je van authentiek houdt, helemaal naar wens. Vooral de dorpjes in de directe omgeving zijn een ware idylle en niet overlopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Saai dorpje, maar sprookjesachtige omgeving

Nathalie
    28-7-2010

Midden in de Perigord zijn de plaatsen Bergerac en Perigeux veel leuker om te bezoeken, maar je kunt overal heerlijk eten: veel gans, eend. Heel veel fois gras-boerderijen ook. De omgeving van Vergt is prachtig!

Gereisd Met partner in juni 2008
Vergt scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews