Camping Le Bonheur Est Dans Le Pre

Camping Le Bonheur Est Dans Le Pre

7 reviews over Camping Le Bonheur Est Dans Le Pre in het Nederlands

Geweldige camping. Zeer gastvrije ontvangst.

Ger,
14-8-2018

Zeer ruime plaatsen en geweldige beheerders

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne relaxte camping vlakbij zee

Roos
12-8-2015

Leuke Franse camping, mooie ruime plaatsen, gezellige gezamenlijke bbq plaats. Weinig te doen voor kinderen op de camping. Ook in de omgeving niet veel interessante stadjes. Wel is de prachtige oceaan vlakbij ( Le pin sec). Neem je bodyboard mee en geniet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie plek

Sacha, Ruud, Tygo en Lara
29-8-2013

Wij hadden een zeer ruime mooie plek voor onze tent. Schaduw en zon. De camping ligt midden in de natuur. Bij ons hoorde je alleen vogels en af en toe een hond. Op andere plekken die bij de weg lagen wel af en toe een auto.

Het strand (le pin sec)is ca 15 minuten rijden met auto. Hourtin Port (een mooi meer voor de kinderen), ca 25 min.

Eigenaren waren zeer vriendelijk. Voor de kinderen was de ruimte heerlijk. Er waren 2 schommels, dus daar had wel wat meer van mogen zijn. Voor de rest prima verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

we blijven terugkomen

Aeltsje de Boer
31-7-2012

Voor de vijfde keer zijn we bij Brigitte en Adrien geweest. Bijna 3 weken. Alhoewel we dachten de omgeving te kennen hebben we weer nieuwe plekken gevonden. Het strand is heerlijk leeg. Dit jaar zijn we erachter gekomen dat de duinen ruiken naar het plantje: l'immortuelle de dune. We blijven terugkomen zolang we kunnen!

Gereisd met partner in juni 2012

Heerlijke knusse kleine camping

Caro
30-8-2010

Brigitte en Adrien zijn heel gastvrij, voor ons gezin met twee kleine meisjes (5 en 2) was het ideaal, heel overzichtelijk. Mooie omgeving met strand, meer en gezellige dorpen. Eigenm vervoer is wel een vereiste omdat de camping best een beetje afgelegen ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

elk jaar weer

aeltsje de boer
4-8-2009

ons wachtte een warm welkom: Ils sont arrivées!!!! De camping was meer bezet dan vorig jaar maar dat komt waarschijnlijk door de positieve berichtgeving.

Brigitte en Adrien blijven meer dan gastvrij en vriendelijk. De groente en het brood waren ook dit jaar weer voortreffelijk. Ja, we gaan weer terug!!! (in mei al?) (Het strand blijft stil na de wandeling door het krekelbos, het knekelbos en de onbestembaar heerlijk ruikende duinen)

Gereisd met partner in augustus 2009

wij gaan terug dit jaar!!

aeltsje de boer
27-5-2009

Een heerlijk rustige camping met grote sta-plaatsen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. De groente uit eigen tuin is te koop bij de receptie en iedere dag is er vers brood ( te bestellen een dag eerder)

we hebben dit jaar al weer een plekje gereserveerd.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bonheur Est Dans Le Pre in Vendays - Montalivet (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bonheur Est Dans Le Pre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.