Camping La Chesnays

6.1Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Vendays - Montalivet (Gironde)

6.1Voldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

11 reviews over Camping La Chesnays

• 8Frank22-09-2019

Fijne vakantie gehad

Kleinschalige gemoedelijke en gezellige camping. Vrindelijke eigenaren. Mooi zwembad . 7 km van zee, is goed te doen met de fiets. Eigenaar poetst sanitair paar keer per dag maar helaas doen sommige gasten dat dan toch weer teniet.

• 7Eetgelegenheden

sophie, proprietaire, 26-09-2019

Nous voudrions vous remercier pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez appréciés votre séjour et notre travail. Cordialement

• 1Anuska13-08-2019

Nooit meer

Wij hadden een lodge gehuurd voor een week maar zijn na 2 dagen weer vertrokken omdat we belaagd werden door sprinkhanen en spinnen tot in onze slaapkamers. Alles is open ook de slaapcabines en ja ik weet dat je in de natuur slaapt en wij zijn niet bang voor een spin. Maar dit was letterlijk belaagd. De eigenaresse snapte er niets van en stofzuigde een keer extra maar meer kon ze er ook niet aan doen. Misschien lag het aan het seizoen maar dit was extreem!! En we zijn letterlijk gevlucht. En op de schriftelijke verzoeken voor enige restitutie kwam geen reactie.

La Direction, proprietaire, 26-09-2019

937/5000 Hallo anuska, we hebben je reactie gelezen en je bericht ontvangen. Zoals ik je zei toen je vroeg vertrok, had ik echt spijt van je. In tegenstelling tot wat je denkt, heb ik je fobie van spinnen en andere insecten echt serieus genomen. Inderdaad, ik kwam zo snel mogelijk om te doen wat nodig was toen je het mij vroeg, maar helaas is de lodge een canvas voor natuuraccommodatie, dus niet hermetisch gelegen aan de rand van het bos en het is heel moeilijk te voorkomen insecten om binnen te komen. Sinds je vertrek heb ik regelmatig gecontroleerd, maar we hebben geen "spininvasie" gevonden. Bovendien hebben verschillende families deze woning voor u en na u bewoond. Niemand heeft hierover geklaagd behalve jij. Hoewel ik uw teleurstelling en de kosten van een kort verblijf kan begrijpen, kan ik het me daarom niet veroorloven u terug te betalen. Met vriendelijke groet Sophie

Met oudere kinderen

• 2018
      10Vandamme Kurt05-08-2018

Top camping!

Super vriendelijk ontvangen door eigenares Sophie.Mooie grote plaats,met veel schaduw! Santitair is heel proper en super warme douches. Heel kindvriendelijk, mooi speelterrein, kinderen hadden onmiddellijk vriendjes. Zwembad is niet groot maar is nooit overbevolkt, altijd ligbedden en stoelen vrij! Weg stoort niet. Tegen 23u is het er muisstil, wat wij heerlijk vinden! Restaurant is klein en gezellig. Lekker gegeten. Gezamenlijke barbeque heel verzorgd. Camping met verschillende nationaliteiten. Sophie en Philip zouden alles doen om het naar jouw zin te maken!Top eigenaars!!! De zee ligt met een fantastisch mooi fietspad op 10km fietsen.Wij deden dit met onze kinderen en was zeker te doen! De zee is onvoorspellend met heel grote golven,zandstranden die heel proper en mooi zijn! De oversteek boot van Royan is zeker te doen! We komen hier zeker nog terug!

• 9Staat v/h sanitair
      • 8Eetgelegenheden

Sophie, proprietaire, 08-08-2018

Nous vous remercions pour vos commentaires? Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour à la Chesnays. Sophie et Philippe

• 2017
      8Jan B07-08-2017

Mooie, gezellige en rustige camping

Nieuwe eigenaren Philippe en Sophie zijn super aardig en doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. De camping is ruim opgezet, grote plaatsen met meestal veel schaduw. Fijne douches, altijd warm. De pizza's en kleine kaart in het kleine restaurant zijn prima en voor een redelijke prijs. Een fijne en relaxte camping.

• 7Eetgelegenheden

• 10Elise14-07-2017

Fantastische camping

Rustige kindvriendelijke en gemoedelijke camping. Nieuwe eigenaren zijn supersympathiek en behulpzaam. Alle faciliteiten zijn er voor een topvakantie: zwembad, speeltuin, trampoline, bbq, lekker eten, drankjes,.. Kleinschalig opgebouwd waardoor de kinderen (4 en 6 jaar) vrij kunnen rondlopen. Meteen Nederlandstalige vriendjes gemaakt. Met de auto zijn er veel uitstapjes te maken naar stranden, oceaan, meer, avonturenparken, gezellige marktjes, Bordeaux, enz. Schaduwrijke ruime plaatsen. Ook verhuur van tenten en mobilhomes. Zeer net sanitair. Bakker in het dorp of brood op de camping. Echt niets op aan te merken. Misschien vinden sommigen het jammer dat er geen georganiseerde activiteiten zijn maar wij zeker niet.

• 9Staat v/h sanitair
      • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

3EB08-08-2016

Onvriendelijk en ongastvrij

Wij hadden deze camping gereserveerd voor 11 nachten. Bij aankomst bleek de gastvrouw erg nors en ongeduldig. We kregen een plaats direct aan de weg toegewezen. We gaven aan dat we dit niet zo'n mooie plaats vonden, waarop de gastvrouw meteen geïrriteerd werd. Ook konden we geen brood meer bestellen; dat kon tot 19.00u... (kleine moeite om een nabestelling te doen?). We vroegen of er de dag erna misschien een andere plaats vrij kwam. De gastvrouw werd uit het niets ontzettend boos en sloeg letterlijk de deur van de receptie in ons gezicht. Wij waren ontzettend verbaasd, aangezien alleen vroegen wat mogelijk was. We kregen allerlei verwensingen naar ons hoofd geslingerd. Haar man zei dat we dan maar weg moesten wezen en dat we ons geld terug zouden krijgen. Ze vonden dat ze ons hiermee nog "matsten" (?!). Wij waren inmiddels blij dat we weg konden en niets meer met deze onvriendelijke, geïrriteerde mensen te maken hoefden te hebben!!! Tip: plaatsen 1 t/m 5 liggen dichtbij de weg.

• 6Staat v/h sanitair
      • 5Eetgelegenheden

Bruno et Isabelle, proprietaire, 17-08-2016

mme et mr, votre avis est abusif et malhonnête ,vous n'avez pas séjourné à la Chesnays, vous avez refusé la place réservée correspondant à vos exigences ,malgré votre réservation tardive . Nous avions pris le soin de vous envoyer des informations concernant notre camping ,dont les horaires de réception, afin de vous accueillir au mieux. Vous êtes arrivés bien après l'heure de fermeture de notre réception , sans prévenir et sans vous excuser en ayant de surcroît encore d'autres exigences , cela n'en finissait pas ... .Nous avons été très désappointés par votre manque d'éducation et votre manque de respect .Avec votre accord, nous vous avons remboursé afin que vous puissiez trouver un emplacement ailleurs . Nous regrettons que vous n'ayez même pas séjourné une nuit à la Chesnays pour pouvoir apprécier la place que nous avions réservé pour vous , et profiter de la sérénité du camping ,. Isabelle et Bruno, La Chesnays.

• 8Jan11-08-2015

Mooie Plek

We hebben een uitstekend verblijf gehad op La Chesnays. Ruime plek met prima voorzieningen zoals sanitair, zwembad en barretje. Mooie mix van nationaliteiten, niet alleen Nederlanders, ook veel Fransen, Engelsen en Duitsers.

Vond de betrokkenheid van de eigenaren niet zo heel hoog. Hebben zich niet echt laten zien, maar vooral de eigenaresse was wel vriendelijk. In de buurt ligt het surfersplaatsje Montalivet. heerlijk dorp, nog niet ontdekt door massatoerisme.

• 7Nienke02-08-2009

Geen toeters en bellen

Rustige camping, wel vlak aan doorgaande weg gelegen. Veel schaduw. Klein zwembad. Aardige en behulpzame eigenaren. Wasmachine is aanwezig, droger niet, maar je kunt zelfs een droogrekje lenen. Camping ligt op enige afstand van de stranden, waar je overigens niet overal zo maar kan zwemmen vanwege de gevaarlijke stroming. In Amelie klein strand, wel gezellig, veel surfers. Le Gurp: groter strand, mooie golven. Neem een bodyboard mee!

• 8martijn schonewille02-01-2009

rustige kleine camping

Deze camping zijn we nu 2x geweest. Kleine camping +/- 50 plaatsen. Mooi zwembad, sanitair is goed. Geen animatie, geen camping winkel, plaatsen op gras en groot gedeelte onder de bomen. Ongeveer 10 min. van strand. Echt voor mensen die van kleinschaligheid en rust houden.

• 7Staat v/h sanitair

0 tips over Camping La Chesnays

1 vraag over Camping La Chesnays

• E. Van zetten, 03-07-2017

fietsen

Kan je fietsen huren op de camping of in de omgeving

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig