5,6

21 reviews over Camping Centre Helio-Marin (CHM) de Montalivet in het Nederlands

Nooit meer, veel te veel lawaai.

Fam Groot,
9-8-2018

Het terrein is prachtig en direct gelegen aan zee, maar wij komen er nooit meer terug. Van de zes nachten hebben we er 6 niet geslapen vanwege de herrie. Alle propaganda is gericht op 'leven met de natuur' maar dat betekent alleen maar verplicht naakt, verder niets meer. Overdag is het betrekkelijk rustig, maar na 22 uur breekt de hel los. 's nachts wordt er volop gefeest met luide muziek en lallende groepen jongeren, tot zeker 4/5 uur in de ochtend. Alsof je op een festival staat in plaats van een naturistencamping. Wij komen hier nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Het zou zo mooi kunnen zijn....

EvelineF,
9-9-2017

Het zwembad is mooi, maar zelfs in hoogseizoen pas om 13 uur open....

Onze campingplek was een oude sta caravan plek. Toen we aankwamen stond het gras zeker 60 cm hoog. Uit de grond kwam een elecktricteitskabel met een kroonsteentje...

Toen we dit meldden bij de receptie moesten we het gras maar zelf maaien (teon we aangaven dat we daar geen spullen voor bij ons hadden verwees de receptioniste ons naar een plek waar we dat zouden kunnen huren) en de elektriciteit konden we tijdelijk via het kroonsteentje verbinden. Binnen 3 dagen zouden ze het dan aansluiten. Na heel boos worden en tussenkomst van euronature hebben ze met spoed de elektriciteit naar de elektriciteitspaal gemaakt en het gras gemaaid.

Het is een schitterend terrein met heel veel mogelijkheden maar naar ons idee niet goed benut. Aangezien ze compleet vol geboekt zijn is er voor hen ook geen noodzaak om het aan te passen. Pasjes verschrikkelijk onhandig. Sanitair werd keurig schoongehouden. Goede warme douches.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping direct aan zee!!

Een gezellig gezin!
25-7-2016

voordat we weg gingen toch even de reviews gelezen en dan denk je waar gaan we naar toe!!! Jammer dat er zo negatief over wordt geschreven door mensen. Tja het is een grote camping/bungalowpark maar dat weet je van te voren. Wij een gezin met twee kinderen in de leeftijd van 7 en 9 en zelf 40/42, de kinderen willen hier nog wel weer naar toe. Door de omvang van de camping is er natuurlijk veel: giga zwembad met glijbanen, prachtig mooi strand, mooi commercieel centrum met 2 supermarkten, 2 bakkers, slager, een heleboel restaurants en barretjes. Voor de kinderen is er een enorme speeltuin en een groot sportterrein. (Praten Frans/Engels)en die pasjes zijn niet lastig of zo. Blij dat ze controleren. We zaten zelf op les Ajoncs met een caravan. Mooie ruime plaats en de auto erbij. Ik denk voor een gezin met opgroeiende kinderen ideaal. En mocht je dit alles te groot en te massaal vinden dan zijn er natuurlijk alternatieven genoeg: Domain Laborde, les Lauzons. Gewoon gaan en ervaren! Top!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Massale camping

Vogel
16-8-2015

Massale camping. ' s Nachts erg onrustig.We hadden een safaritent geboekt die helemaal ingebouwd stond. Het is mooi dat je tussen de naaldbomen staat, maar de vele auto's bij de kampeerplaatsen geven je het idee dat je op een parkeerterrein staat, erg zonde.

Animatie kinderen Frans gericht. Wij vonden het ook belachelijk dat er voor de springkussens betaald moest worden. WiFi erg duur! In de omgeving is weinig te doen, alleen de markt in Montalivet.

Pluspunt van de camping is de directe ligging aan het schone strand en het mooie Waterpark.

Nooit meer

Manon
10-8-2015

Dit was een teleurstellende ervaring. Je betaald de hoofdprijs, maar men begrijpt niet dat je daar ook wat voor terug verwacht Het was op de camping enorm luidruchtig met elke nacht schreeuwende en brallende jongeren met radio's. Dit was geen incident, maar echt echt elke nacht, vijf zes keer door verschillende groepen langs onze tent.

Bij de receptie geen gehoor,

Je betaald 60 euro per nacht, maar overal moet je nog los voor betalen. 2 euro springkussen, 5 euro boogschieten enz enz.

Controle bij het strand heel onplezierig voor meiden die wegens ongesteldheid een broekje aanhadden. " take of your clothes Now!"

WiFi erg duur, Koud water bij douches en afwas, vuilniswagen elke dag om 8 uur s morgens enz enz

De sfeer heeft niets meer te maken met naturisme.

Enige wat goed is, is de ligging Direct aan het strand.

Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gedateerde Naturisten Camping

Marcel
30-7-2015

Nu voor het tweede jaar hier. Besloten om hier niet nognaals te komen. Bij sanitair voir afwas al 1 week geen warmwater. Douches zijn koud. Overal moet je pasje laten zien.

achterlijke beveiliging

maschahartog
24-7-2015

Controlfreak camping met id pasjes die je werkelijk overal moet laten zien, overdreven en dodelijk vermoeiend. Personeel neemt zichzelf Veel te serieus. Voor een naturisme camping vuil sanitair. Erg op fransen gericht en onplezierig publiek. Qua ligging mooie camping, maar heeeeel saaie regio, werkelijk geen klap te doen. Nooit weer.

Bungalow Europa 56

Bas
17-9-2013

Dit jaar voor het eerst hier geweest, en gebruik gemaakt van Bungalow Europa 56. Een zeer mooie bungalow met alles erop en eraan. niets op aan te merken. Het is een super locatie, zeer dicht bij strand en zwembad.

Ik kan 1 min puntje bedenken slechte wifi verbinding.

Gereisd anders in augustus 2013

Leuk gelegen camping met wat minpunten.

Bas muilwijk
13-9-2013

Enorm terrein. Leuke plekken in Les Ajongs. Op andere velden zijn de plaatsen wat klein en in een rijtje.

- lange wachtijden bij de receptie

- geen warm water bij de afwas plaatsen.

- niet bij alle douches warm water.

+ veel ruimte, september.

+ enorm strand, ook een gedeelte voor de hond.

+ sanitair wordt goed schoon gehouden.

September, met caravan en twee personen.

Gereisd met partner in september 2013

Nu ik mijn beoordeling toevoeg kan ik vrij weinig negatiefs melden. Of het moet zijn dat de campingplaatsen klein zijn (je zou maar een grote Conway-vouwwagen hebben) en dat de camping (met uitzondering van het strand en zwembad) niks met naturisme te maken heeft. 80% loopt in kleding of met een doek. Met zo'n doek kom je zelfs de strenge strandcontrole door terwijl een onderbroek (mijn partner had de maandelijkse ongemakken) niet getolereerd werd. Voor degenen die de naturistische manier van leven zoeken, is deze camping zeker geen tip.

Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin (CHM) de Montalivet in Vendays - Montalivet (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin (CHM) de Montalivet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.