Vakantiepark L'Étang des Mirandes

Een paradijs op aarde

Peter & Ingrid,
29-8-2018
  • Onderkomen8

Er bestaat nog een paradijsje op aarde. Het heet l'Etang des Mirandes. Onthaasten in de ware zin van het woord. Ook Varaignes is zo'n dorpje waarvan je dacht dat ze enkel nog in de film bestonden.

En Jos en Nicky ademen de geest van hun park : rust en ongedwongenheid, en klaar om je te helpen waar nodig.

Eigenlijk wil l'Etang des Mirandes als je eigen geheime plekje houden, maar dat hoort niet, dus : warm aanbevolen !!

Een mooie rustige plek in de natuur.

Joana en Jorrit,
19-11-2017
  • Activiteiten8

Een rustgevende plek in de natuur waar ook kinderen kunnen spelen en rennen op het terrein.

• Activiteiten10

Een ideale gezinsvakantie op een rustige plek. De hartelijke eigenaren staan altijd voor je klaar, niets is teveel. Leuke huisjes, een kabbelend riviertje, visvijver, heerlijk zwembad en een groot speelveld met trampoline en skelters. Een bakker op loopafstand in het schattige plaatsje Varaignes met oud kasteel. Op zondag kun je desgewenst mee eten op het park, gezellig en heerlijk.

• Activiteiten10

Een rustige mooie natuurlijke omgeving aan het water met verwarmd zwembad. Voor ouders met kinderen ideaal. Vissen, dammen bouwen,zwemmen, wandelomgeving, genieten van rust en vrijheid. Bakker op loopafstand. Zorgzame en zeer gastvrije eigenaars.

Gezellig, rustig park. Met wandelen.

Mhhe Eertwegh,
8-5-2017
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Ik vond het goed dat de eigenaars iedere dag even kwamen vragen, hoe het met me ging. Ik heb ook bij hen gegeten en zij bij mij in het huisje. Fijn wandelen in de natuur in de omgeving . Er is ook een dorpje in de buurt waar je boodschappen kunt doen.

Ik had geen negatieve punten.

Veel ruimte, prachtig zwembad!

In Cognito,

Heel mooi park

Bart O,
7-5-2017
  • Activiteiten8

Het is een erg mooi, goed onderhouden en kleinschalig park, gerund door lieve zorgzame mensen.

Genoten van het gezin en familie. Gezwommen in het zwembad, gevist in de vijver, dammetjes gebouwd in de beek en de kinderen hebben daarbuiten o.a. ook genoten van de trampoline en tafeltennis.

Heerlijke plek!

Ilse Oerlemans,
6-5-2017
  • Activiteiten9

Prachtig liggend park met leuke huisjes.Vermaakt met o.a. vissen in de vijver en dammetjes bouwen in het beekje dat achter de huisjes stroomt. De trampoline, tafeltennis en zwembad zijn ook goed gebruikt. De kinderen kunnen heerlijk ravotten. Er is snel contact met andere parkbezoekers.

Ons zoontje met autisme genoot van de rust. Hij was het ventje dat hij alleen thuis is op een goede dag! Onze familie die ook op het park verbleef heeft hem na 7 jaar eindelijk ook anders leren kennen. We hopen zeker nog eens terug te gaan.

Beste vakantie in jaren gehad!

Bart,
5-5-2017
  • Activiteiten9

Letang des mirandes ziet er schitterend uit. Superleuk voor de kinderen om dammetjes in riviertje te bouwen, te zwemmen in het zwembad en te vissen in het meertje. Je hebt een enorm grasveld voor de huisjes waar je kunt zonnen/voetballen enz......

Wij gaan in ieder geval in het hoogseizoen weer terug!

deugddoende, rustige vakantie op mooi domein

fam. uit Belgie, Oostkamp
21-8-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Niki en Jos zijn heel vriendelijke eigenaars die altijd bereikbaar en behulpzaam zijn. Ook als je helaas een dokter nodig hebt, helpen ze je op weg. Het domein is mooi verzorgd. Op zondagavond zijn er frietjes en boeuf op het domein voor wie wil en op dinsdag eetmarkt in het dorp.

Bakker in het dorp op wandelafstand van het domein, supermarkt is 20 min rijden.

6 huisjes, dus kleinschalig park, waar iedereen die het wil, vlug kennis maakt met de anderen. Er is voldoende privacy tussen de huisjes (mbv haagjes).

Voornamelijk Nederlandse en Belgische gezinnen waardoor kinderen vlug contact leggen op de speelweide, trampoline, ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark L'Étang des Mirandes in Varaignes (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark L'Étang des Mirandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.