• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

accommodaties Varaignes (Dordogne) met bar / kantine

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Varaignes (Dordogne)

De twee dorpsavonden mag je niet missen!

Carla Smits
    25-8-2014
    Rustig historisch dorp met 400 inwoners. 's Avonds is er niet veel te doen met uitzondering van 2 avonden. In juli en augustus organiseert de lokale bevolking een bbq op het dorpsplein en op dinsdagavond is er een markt met lokale eetstandjes, erg leuk. Verder is er een uitstekende bakker in het dorp en een kleine kruidenier, erg handig. De mensen zijn heel vriendelijk.

Autenthieke plek

Mirjam Konings
    18-8-2014
    In Varaignes heeft de tijd stil gestaan en daar moet je van houden. Wij wel in ieder geval. In de zomermaanden wordt wekelijks de marchee des producteurs gehouden. Dat houdt in dat je op de markt bereide producten kunt kopen (vlees, groenten), wijn, brood, ijs e.d. En daar ter plekke, temidden van de inwoners op kunt eten. Je hebt eigen vervoer nodig om dingen te kunnen ondernemen, bijv. boodschappen doen. Er is wel een bakker, dus je kunt iedere morgen vers brood halen. Er zijn voldoende plaatsen om je heen om te bekijken en voor de sportievelingen kun je volop wandelen, fietsen, kanoën en bij Norton en bij Angouleme is een klimbos.

Gemoedelijk dorp

Castelein
    22-6-2014
    Heerlijk rustig, aardige mensen.
Varaignes (Dordogne) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 8 reviews