Vakantiehuis Bouteille dans le bois

1 review over Vakantiehuis Bouteille dans le bois in het Nederlands

Rust en ruimte

Sander
30-8-2016

In "La bouteille dans le bois" hebben we een heerlijke vakantieweek gehad; het is een unieke plek, waarbij je een beetje het gevoel hebt dat je op je eigen (tijdelijke) landgoed woont. Het riante huis ligt verscholen onder de bomen en heeft een weids uitzicht vanaf het overdekte terras. Verderop op het landgoed (je loopt dan via de golfbaan...) bevindt zich een ruim zwembad dat je deelt met de gasten van ander nabijgelegen vakantieverblijf. In het huis ontbreekt het aan niets: er is een grote keuken met alles wat daarin hoort, een grote televisie met Nederlandse zenders en stabiele WIFI. Het enige dat ons een beetje tegenviel was de kwaliteit van de matrassen; die pasten niet bij de rest van alle luxe. Buiten dat zijn we uitgesproken positief over deze bijzondere plek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bouteille dans le bois in Valprionde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bouteille dans le bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.