Valprionde

Reviews over Valprionde

Rust en ruimte

Sander,
    30-8-2016

In "La bouteille dans le bois" hebben we een heerlijke vakantieweek gehad; het is een unieke plek, waarbij je een beetje het gevoel hebt dat je op je eigen (tijdelijke) landgoed woont. Het riante huis ligt verscholen onder de bomen en heeft een weids uitzicht vanaf het overdekte terras. Verderop op het landgoed (je loopt dan via de golfbaan...) bevindt zich een ruim zwembad dat je deelt met de gasten van ander nabijgelegen vakantieverblijf. In het huis ontbreekt het aan niets: er is een grote keuken met alles wat daarin hoort, een grote televisie met Nederlandse zenders en stabiele WIFI. Het enige dat ons een beetje tegenviel was de kwaliteit van de matrassen; die pasten niet bij de rest van alle luxe. Buiten dat zijn we uitgesproken positief over deze bijzondere plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke plek; koele ontvangst

HW,
    13-7-2011

Particulier geboekt via advertentie en daarna website. Ergens op de website blijkt tussen de 10e en de 11e foto een tekst te staan waaruit blijkt dat honden niet gewenst zijn. Dat hadden wij niet gezien en kwamen dus met hond(je) aanzetten. Dat hebben we geweten. We kregen ook nog € 50,- extra aan de broek. Typisch is dat de eigenaar ook via een andere website adverteert waarop staat (met een logootje) dat honden welkom zijn. Het huisje is leuk ingericht en voorzien van alle gemakken (wasmachine, afwasmachine, Wifi, die slecht functioneert, etc). Het is wat aan de kleine kant. De slaapkamer is erg krap. De bovenslaapkamer is alleen buitenom te bereiken. Je moet dus 's nachts buitenom naar het toilet. Terrein is mooi met zembad. Het huisje ligt dicht op het huis van de eigenaren waardoor wat minder privacy. Omgeving is prachtig en heerlijk rustig.

Gereisd met partner in juni 2011