Camping Suhiberry

• Matig / voldoende: 5 - 7

nooit meer!

peter de mey
20-8-2017

Deze camping is een bijzonder steile terrassencamping, zodanig dat de meeste mensen die boven zitten het beu worden om te voet naar de receptie of bar te gaan, en daarna weer de steile klim te moeten doen. Zo beu dat de meeste mensen gewoon met de auto over en weer rijden. Er is dus continu gerij op de camping, om gek van te worden! Voor de rust moet je niet naar hier komen. De povere bar is tevens bijzonder ongezellig. De douches zijn niet regelbaar: of ijskoud of kokend heet. Komt bovenop dat je slechts enkele druppels water krijgt als er meer dan 2 personen tegelijk aan het douchen zijn. Voor een camping van die prijsklasse had ik wel iets anders verwacht. Nooit meer!

rustige camping, vlakbij zee

Derks
8-7-2017

We hebben hier fijne dagen hier gehad. De receptie is heel vriendelijk. Zee en verder achterland (St Sebastian) zijn dichtbij. We hadden mooie plaatsen in de schaduw.

De trein vlakbij is geen probleem. De provinciale weg hoor je meer.

Prima plek

Rick
    23-8-2016

De camping is terrasvormig en de plekken erg groen veel bebossing en daarmee ook lekkere natuurlijke schaduw. Wie de megacampings niks vind dan is dit een mooie plek met in de buurt veel dingen om te doen

Prima plek!

Milka
    13-9-2015

Terrasvormige camping, desondanks geen uitzicht. Goed onderhouden terrein. Mooi zwembad, goed (open lucht) restaurantje. Aardige medewerkers. Dagelijks vers afgebakken brood, evt. op bestelling. Santair netjes, niet altijd warm water. Kampeerplekken aan de kleine kant. De kust/strand van Socoa op loopafstand 1,6 km, alwaar ook een Lidl is en veel eetgelegenheden. Ook ligt er een E. Leclerc in de buurt. In het begin is het geluid van de trein even schrikken, maar dat went snel en zou voor ons geen belemmering zijn om terug te komen op deze camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Suhiberry in Urrugne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Suhiberry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Suhiberry scoort een 7.69 uit 10 op basis van 47 reviews.