Camping Suhiberry

Camping Suhiberry

7.8Goed

Frankrijk, Aquitaine, Urrugne

Op vakantie geweest naar Suhiberry?

7.8Goed

• 7.6Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

Meer camping info

104 reviews over Camping Suhiberry

• 9Marian bruine de bruin11-09-2020

Fijne camping

Vriendelijk personeel, netjes sanitair, goede voorzieningen, heerlijk zwembad. Wat hygiëne betreft omtrent corona goede ontsmettingsmiddel. Bravo!

Gereisd in september 2020

• 10Mj Moret09-08-2020

Geweldig relaxte familiecamping

Hele lieve behulpzame mensen. Het voelt alsof je bij familie op bezoek bent zo gezellig. Entertainment uiteraard in het Frans maar onze jongste wordt overal bij gesleept en vermaakt zich prima. De ligging is perfect om alle mooie steden en dorpjes in de omgeving te bezoeken en snachts is het heerlijk koel.

Gereisd in augustus 2020

• 2019
    5willems19-07-2019

nooit meer!

De camping viel ons erg tegen, ondanks de positieve reviews die we vooraf hadden gelezen. Als je het zwembad in wilde kreeg je bij binnenkomst eerst een bak water, koude douche , over je heen. Meteen al je spullen nat en je haar. Veel mensen vinden dat net als ik erg vervelend. Wat ook opviel was dat er na elven geen enkele verlichting meer was op de camping. Het was er aarde donker, we moesten met het licht van onze telefoon naar het toilet. Dat voelde erg onveilig. Toen mijn vroeg waar hij het chemisch toilet kon legen kreeg hij de horen dat hij dat helmaal boven moest doen. En wij stonden bij de ingang! Toen ik later zag dat er beneden ook een mogelijkheid was zij de vrouw bij de bar/ receptie dat ze dat niet wist :-( Ik zou de camping niet aanbevelen! Saint Jean de Luz is overigens wel een leuk stadje.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Lorena20-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 5Knaus25-07-2018

Zeker geen aanrader

Wij begrijpen het niet helemaal! Deze 4(?) sterren camping in Urrugne. Het is een ècht Franse camping...en dat voorspelt vaak niet al te veel goeds. Toeristen laten deze camping links liggen en dat is ook terecht. Zoals anderen al opmerkten, een zeer steile, en daardoor voor 80% onbruikbare, camping. Veel te duur voor het aanbod. De camping is tot ver id avond/nacht onrustig, daar wordt niets aan gedaan ondanks het duidelijke regelement...bijzonder. Het enige pluspunt is de regio en de nabijheid van strand en St Jean de Luz. De regio biedt van alles wat voor een leuke vakantie....maar deze camping...nooit meer!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5peter de mey20-08-2017

nooit meer!

Deze camping is een bijzonder steile terrassencamping, zodanig dat de meeste mensen die boven zitten het beu worden om te voet naar de receptie of bar te gaan, en daarna weer de steile klim te moeten doen. Zo beu dat de meeste mensen gewoon met de auto over en weer rijden. Er is dus continu gerij op de camping, om gek van te worden! Voor de rust moet je niet naar hier komen. De povere bar is tevens bijzonder ongezellig. De douches zijn niet regelbaar: of ijskoud of kokend heet. Komt bovenop dat je slechts enkele druppels water krijgt als er meer dan 2 personen tegelijk aan het douchen zijn. Voor een camping van die prijsklasse had ik wel iets anders verwacht. Nooit meer!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Derks08-07-2017

rustige camping, vlakbij zee

We hebben hier fijne dagen hier gehad. De receptie is heel vriendelijk. Zee en verder achterland (St Sebastian) zijn dichtbij. We hadden mooie plaatsen in de schaduw. De trein vlakbij is geen probleem. De provinciale weg hoor je meer.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2017

• 10Rick23-08-2016

Prima plek

De camping is terrasvormig en de plekken erg groen veel bebossing en daarmee ook lekkere natuurlijke schaduw. Wie de megacampings niks vind dan is dit een mooie plek met in de buurt veel dingen om te doen

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Milka13-09-2015

Prima plek!

Terrasvormige camping, desondanks geen uitzicht. Goed onderhouden terrein. Mooi zwembad, goed (open lucht) restaurantje. Aardige medewerkers. Dagelijks vers afgebakken brood, evt. op bestelling. Santair netjes, niet altijd warm water. Kampeerplekken aan de kleine kant. De kust/strand van Socoa op loopafstand 1,6 km, alwaar ook een Lidl is en veel eetgelegenheden. Ook ligt er een E. Leclerc in de buurt. In het begin is het geluid van de trein even schrikken, maar dat went snel en zou voor ons geen belemmering zijn om terug te komen op deze camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair