8,6

22 reviews over Camping Larrouleta in het Nederlands

Horror!!

Wim,
17-8-2018

Grande comfort plaats beloofde 100 M2 + in werkelijkheid amper 70m2. Wat het ergste was dat ik het idee had midden op een rotonde in een middelgrote Franse stad te staan. We zaten aan de Ingangsroute van de camping. Kan gebeuren denk je dan, maar dan komt het ergste....... precies tegenover de camper laad en los plaats van chemisch toilet en water. De hele dag door het lawaai van zware diesel auto's gaven het gevoel alsof je langs het Rottepolder plein aan het kamperen was. Kortom na 2 dagen met gillende sirene vertrokken, ondanks dat we voor 5 dagen moesten betalen. (Minimaal aantal overnachtingen)

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeer goed onderhouden Camping, met mooi sanitair e

Jack Hovingh,
9-8-2018

Mooi aangelegde camping in 2 gedeelten.

Bovenste deel wordt meestal gebruikt als wintercamping (verharde plaatsen.)

en voor Campers, beneden gedeelte ruime plaatsen zeker 100 m2 aan recreatie plas met vele voorzieningen, Overdekt tot 28 gr verwarmd zwembad. terrein en sanitair wordt zeer goed onderhouden Winkels EleClerc en Lidl 200 mtr v.a. camping. Toegang even opleten! vanaf rotonde 300 mtr. rechts ingaan.

Mooie camping Om Baskenland, St-Sebastian, Pyreneeen, Bayonne en Biaritz te bezoeken. Pamplona is ook mooie stad 1 1/2 uur vanaf camping met mooie snelweg.

Gereisd met partner in juni 2018

Naseizoen; geen aanrader

j. grondman,
10-12-2017

Sanitair is ietwat verouderd (niet m/v gescheiden en met gaatjes in de tussenwanden tussen de douches toen wij er waren). In het naseizoen: sanitair wordt in het weekend niet schoongemaakt en zijn de grasplaatsen gesloten, de overige plaatsen hebben zwart grint met steentjes, erg vuil bij nat weer en grondzeil gaat snel stuk. Kust 45min. lopen. PLaatsje Socoa 60min. lopen, gezellige plaats. Fietsen is lastig zonder fietspaden (drukke of smalle wegen).

Gereisd met partner in november 2017

Een echte camping

Rob en Saskia,
17-8-2017

Drie weken op Larrouetta verbleven. Prachtig serene, goed onderhouden, groene, schone en makkelijk toegankelijke camping. Wij en vooral de kids (13 en 16) hebben zich prima (zelf) vermaakt met mede pubers. De pingpong was de ontmoetingsplek van waaruit ze zelf andere activiteiten samen ondernamen, met vooral Nederlanders maar ook Engels sprekende Franse pubers. Publiek is m.n. Frans en Spaans, maar ook redelijk wat Nederlanders, Britten en Belgen en zelfs Portugezen, Polen en Denen...

Hinder van verkeersoverlast snelweg heb je enkel bij een "foute" wind stand (1x ervaren in de 3 wkn). Sanitair is netjes en schoon behalve bij het hoofdgebouw en ja als de camping (over) vol staat ( aug) sta je soms te wachten en heb je koud water!

de wipeout is zeer gewild maar enkel toegankelijk voor kinderen ouder dan tien jaar. Tussen de 6-10 jr enkel onder begeleiding van een ouder ( geen straf voor de de meesten hoor 😉). wij vinden de camping niet geschikt voor kinderen < 6 jr vanwege het harde rijden door de Franse camping gasten en het harde fietsen van het camping personeel.

WiFi en telefoonnet zeer matig, bij toiletgebouwen beter. 20 uur a 5 euro per week ( meerderen apparaten).

Wij zijn geen boze oma tegengekomen enkel opgewekt en behulpzaam personeel dat elke dag om 18 uur de vuilnis op komt halen, grasmaait en druk is met gasten naar hun plek brengen. Van Zwembad en eetgelegenheid hebben wij geen gebruik maakt. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prettige verblijfscamping

Margot schilders,
29-7-2017

Fijne ontvangst, goed en veel sanitair, een meer met speelactiviteiten erg leuk, je mag van alles gebruik maken zonder extra betaling, restaurant en winkel eenvoudig maar heel vriendelijk personeel. Leuke week gehad hier, als we in de omgeving zijn komen we zeker terug. Je hoort 's ochtends wel verkeersgeluiden, dat is het enige jammere. Veel steden en bezienswaardigheden vanuit hier goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

OK voor tussenstop

Jan,
23-7-2017

Pro:

- Proper sanitair. Grote sanitaire blokken die altijd netjes zijn.

- Grote percelen

- Goede locatie. Nabij de snelweg en toch heb je geen geluidsoverlast van de autosnelweg. Er is ook een supermarkt nabij.

- Er is een winkeltje op de camping voor de basisbehoeften, maar het is duur.

Contra:

- Restaurant op camping is duur en het menu dat ik bestelde was ronduit slecht.

- Stille uren worden niet afgedwongen. Rond 24 kwam er nog een auto binnen en waren er mensen relatief luid aan het praten/zingen. Niet leuk als je de dag erna vroeg moet vertrekken om door te reizen.

- Relatief dure camping voor mensen met een tentje.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Prima,aardige eigenaren

arend
25-9-2016

Fijne camping, mooi sanitair, gunstig bij snelweg , mooi zwembad, minder fijn onze plek was met grijs achtig grind die je volop mee naar binnen loopt bij natte bodem.

Gereisd met partner in september 2016

Dichtbij strand/bergen/leuke stadjes!

Sandra
11-8-2016

Ruim twee weken genoten op deze camping. Nieuw dit jaar was de 'Aqua zone' (een stormbaan op het schone meertje van de camping) Super voor kids va 7 jaar!! Ook voor tieners geweldig! Groot voetbal- en volleybalveld. Bij de receptie een spelletjes/internetcafé (savonds gezellige plek voor tieners) Er wordt wekelijks een petanque toernooi georganiseerd. Verder af en toe een kleine markt, Baskische dansvoorstelling en een dj. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving (boekje in supermarkt gekocht) Met treintje naar de top van ' La Rhune' is een aanrader! (halverwege de middag rustig)St Jean de Luz, Biarritz, San Sebastian en Pamplona bezoekjes waard! Niet te vergeten: zwemmen in de fantastische golven! Surfboard mee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goede uitvalsbasis om Frans Baskenland en een stukje Spanje te zien. Supermarkten vlakbij. St Jean de Luz is erg gezellig. De wipe out zone is leuk voor oudere kinderen, de peddle boards ook. In het douchegebouw was bij de extra douches eerst geen verlichting. De afvalbakken regelmatig overvol, dus te weining en te klein. De receptie is behulpzaam en vriendelijk, behalve een oudere vrouw, die bijna geen Engels spreekt en stikchagrijnig is. Wasmachines genoeg, je mag ze alleen niet zelf bedienen. Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt. Van 1200 tot 1400 niet in bedrijf. Bezoek het kasteeltje naast de camping, is echt de moeite waard. Verder veel files in de omgeving, even ergens heen, gaat dus niet lukken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

prima voor kort- en lang verblijf

conny
25-6-2016

Vriendelijk personeel, schoon/ verzorgd terrein, veel te zien/doen in de omgeving.

Het sanitair was gemengd en om bij de w.c.'s te komen moest je langs (stinkende) urinoirs.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Larrouleta in Urrugne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Larrouleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.