Camping Le Pigeonnier

8.6Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Tursac (Dordogne)

8.6Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

5 reviews over Camping Le Pigeonnier

• 9Irene Jansen02-08-2014

Ruimte en natuur.

Een kleine camping midden in de natuur met grote plekken en rust en ruimte om je heen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren (uit Groot Brittannië). Het kleine zwembad krijgt z'n water rechtstreeks uit een bron. Er lopen katten, een koppeltje kippen en een eend rond op de camping. Voor kinderen zijn er speeltoestellen. De ligging is ideaal: zeer centraal in de Dordogne met allerlei bezienswaardigheden op korte afstand direct om je heen. Het dorpje Tusac is op loopafstand. Daar is een goed restaurant van Nederlandse eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Familie van Hees30-07-2013

Schots en schoon

De camping wordt geleid door het vriendelijke Schotse echtpaar Rona en David. Een kleine gezellige camping met schoon sanitair. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen vanwege de overzichtelijke speeltuin maar ook voor stellen op zoek naar een rustige gemoedelijke plek! Met loslopende kippen, eenden en katten op de camping echt leuk!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Inge31-07-2011

Leuke camping in mooie omgeving

Leuke camping, met Engels (en natuurlijk Frans) sprekende eigenaren, in een mooie omgeving. Ruime plaatsen, wel afgebakend, en een klein zwembad aanwezig. Netjes en goed onderhouden sanitair. Mogelijkheid tot kopen van vers brood 's ochtends. Goed restaurant (met Nederlandse eigenaren) in Tursac. Nadeel: dichtsbijzijnde grote supermarkt op min. 20 minuten rijden met de auto (Sarlat).

• 9Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Le Pigeonnier