Camping Le Pigeonnier

4 reviews over Camping Le Pigeonnier in het Nederlands

Ruimte en natuur.

Irene Jansen
2-8-2014

Een kleine camping midden in de natuur met grote plekken en rust en ruimte om je heen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren (uit Groot Brittannië). Het kleine zwembad krijgt z'n water rechtstreeks uit een bron. Er lopen katten, een koppeltje kippen en een eend rond op de camping. Voor kinderen zijn er speeltoestellen. De ligging is ideaal: zeer centraal in de Dordogne met allerlei bezienswaardigheden op korte afstand direct om je heen. Het dorpje Tusac is op loopafstand. Daar is een goed restaurant van Nederlandse eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2014

Schots en schoon

Familie van Hees
30-7-2013

De camping wordt geleid door het vriendelijke Schotse echtpaar Rona en David. Een kleine gezellige camping met schoon sanitair. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen vanwege de overzichtelijke speeltuin maar ook voor stellen op zoek naar een rustige gemoedelijke plek! Met loslopende kippen, eenden en katten op de camping echt leuk!

Gereisd met partner in juli 2013

Leuke camping in mooie omgeving

Inge
31-7-2011

Leuke camping, met Engels (en natuurlijk Frans) sprekende eigenaren, in een mooie omgeving. Ruime plaatsen, wel afgebakend, en een klein zwembad aanwezig. Netjes en goed onderhouden sanitair. Mogelijkheid tot kopen van vers brood 's ochtends. Goed restaurant (met Nederlandse eigenaren) in Tursac. Nadeel: dichtsbijzijnde grote supermarkt op min. 20 minuten rijden met de auto (Sarlat).

Gereisd met partner in augustus 2010

Fijne kindvriendelijke camping

Diane
18-8-2009

Superleuk. Lekker klein, overzichtelijk en groen. Gaan we zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Pigeonnier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pigeonnier in Tursac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pigeonnier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.