Camping La Ferme du Pelou

7.2Goed

Frankrijk, Aquitaine, Tursac (Dordogne)

7.2Goed

• 6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

9 reviews over Camping La Ferme du Pelou

• 8johan decrop11-08-2010

kindvriendelijke camping met kleine extra's

rustige camping veel jonge kinderen.(5 - 11jaar) Prachtig gelegen en goed onderhouden zwembad met uitzicht op Chateau de Marzac en la Madelaine. De bananenplanten rond de zwembad zorgen voor een exotische accent. 's morgens komt de rijdende bakkersvrouw stip langs. Leuk :'s avonds aan receptie een marktkramer of kapster. De camping uitgebaad door Michel, de burgemeester van Tursac. Wij hebben onze tent geplaatst in het schaduwrijke en windarme kant van de camping.(eikenbos). Plaatsen zeer ruim. je kan ook opteren voor de zonnige kant van de camping. gebrek aan schaduw wordt gecompenseerd door het prachtige uitzicht. Bij aankomst stelt de zoon een aantal plaatsen voor. Dit zijn niet noodzakelijk de ideale plaatsen. Vooral veel Fransen enkele Vlamingen en Nederlanders. Restaurant La Source in tursac is aanrader Koelkast beschikbaar/Min :Te weinig sanitiair en wasplaatsen (wel proper)

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Harriette Katsman30-06-2005

eenvoudige camping, maar wel met zwembad.plaatsen in de tuin van de hoeve, in het bos en op een veld met heggetjes de eigenaresse maakt op verzoek gerechten klaar zoals kakelverse kip, waarvan de zusjes over de camping lopen. vooral voor gezin met jonge kideren leuk, er zijn kippen, konijnen, ganzen en koeien. dagelijks vers brood en er komen ook een groenteman en slager langs. de camping ligt bovenop een berg en heeft een waanzinnig uitzicht over de vezere. les eyzies ligt vlakbij( 3 km ), en dus ook allerlei interessante bezienswaardigheden.

Anders

0 tips over Camping La Ferme du Pelou