Camping Ferme de la Brauge

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Tursac (Dordogne)

Op vakantie geweest naar Ferme de la Brauge?

9.2Fenomenaal

• 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

9 reviews over Camping Ferme de la Brauge

• 2019
    9Berber01-09-2019

Een pareltje in de Dordogne

Prachtige camping in de Dordogne. Dit is echt kamperen. Kleine camping met ruime plaatsen. Veel Franse gasten met kinderen. Heerlijk rustig savonds. Mooie omgeving. Veel te doen en zien. Ligging is prachtig. Zwembad en sanitair prima. Kleine speeltuin en 2 pingpong tafels. Gezamenlijke koelkasten en keuken waar je gebruik van kan maken. Wij waren met eigen tent met 3 kinderen (13, 10, 5). En gratis WiFi.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

9Esther31-08-2010

Supervakantie gehad!

Wij hebben hier de eerste 2 weken van augustus 2010 gestaan met onze tent. Echt een prachtige kleine en rustige boerderijcamping. mooi aangelegd! We hadden een zeer grote plek van 14x17meter met zon en schaduw. Onze 2 kinderen van 6 jaar hebben zich goed vermaakt op de camping. er is een leuk zwembad, kleine speeltuin, voetbaltafel en tafeltennistafel. s'avonds samen met de boer de koeien en de vele kalfjes voeren was ook favoriet. Er staan hoofdzakelijk fransen op de camping. enkele nederlandse/belgische gasten. Er is geen animatie. de eigenaars van de camping organiseren wel af en toe een informatieve wandeltocht. De eigenaren zijn hulpvaardig en erg vriendelijk. Spreken matig engels, maar doen hun uiterste best! Sanitair is keurig, maar wel wat weinig bij volledige bezetting van de camping, dus af en toe eventjes wachten. maar goed, het is vakantie dus geen haast... website geeft 25 plekken aan op de camping maar er waren zeker 50 plekken bezet toen wij er waren.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Fam. Baan10-08-2008

Mooie camping

Mooie camping in een mooie omgeving. Veel te zien en te beleven in de nabije omgeving. Mooi zwembad. Top camping Nadeel vonden wij dat er te weinig sanitair is. Moesten regelmatig wachten voor douche en was-gelegenheid. Voor hele kleine kinderen ook weer niet zo geschikt. Géén babybadje en tot laat in de avond luid spelende kinderen. Toch een fijne vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Nicolien10-08-2007

Heerlijke camping voor gezinnen met jonge kinderen; veel andere kinderen, ruimte, prachtig gelegen zwembad, pingpongtafel, verse tomaten/aardappelen/komkommer uit eigen tuin, relaxte sfeer, aardige eigenaar en goed sanitair. Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes in nabije omgeving, voor 3 personen en 1 tent betaalden wij afgelopen zomer (2007) 11 euro per nacht...

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8René van den Brink09-08-2007

Een zeer ruim opgezette boerderij camping met nieuw zwembad. Geen rijen aaneengesloten, maar aan de randen van goed onderhouden velden, die mooi meelopen met de glooiingen van het landschap. Voor de halve prijs van een *camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007