Camping Ferme de la Brauge

4 reviews over Camping Ferme de la Brauge in het Nederlands

Supervakantie gehad!

Esther
31-8-2010

Wij hebben hier de eerste 2 weken van augustus 2010 gestaan met onze tent. Echt een prachtige kleine en rustige boerderijcamping. mooi aangelegd! We hadden een zeer grote plek van 14x17meter met zon en schaduw. Onze 2 kinderen van 6 jaar hebben zich goed vermaakt op de camping. er is een leuk zwembad, kleine speeltuin, voetbaltafel en tafeltennistafel. s'avonds samen met de boer de koeien en de vele kalfjes voeren was ook favoriet. Er staan hoofdzakelijk fransen op de camping. enkele nederlandse/belgische gasten. Er is geen animatie. de eigenaars van de camping organiseren wel af en toe een informatieve wandeltocht. De eigenaren zijn hulpvaardig en erg vriendelijk. Spreken matig engels, maar doen hun uiterste best! Sanitair is keurig, maar wel wat weinig bij volledige bezetting van de camping, dus af en toe eventjes wachten. maar goed, het is vakantie dus geen haast... website geeft 25 plekken aan op de camping maar er waren zeker 50 plekken bezet toen wij er waren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
2008

Mooie camping

Fam. Baan
10-8-2008

Mooie camping in een mooie omgeving. Veel te zien en te beleven in de nabije omgeving. Mooi zwembad. Top camping Nadeel vonden wij dat er te weinig sanitair is. Moesten regelmatig wachten voor douche en was-gelegenheid. Voor hele kleine kinderen ook weer niet zo geschikt. Géén babybadje en tot laat in de avond luid spelende kinderen. Toch een fijne vakantie gehad.

Gereisd familie in Sun Aug 10 2008 13:26:38 GMT+0000 (UTC)
2007

Heerlijke camping voor gezinnen met jonge kinderen; veel andere kinderen, ruimte, prachtig gelegen zwembad, pingpongtafel, verse tomaten/aardappelen/komkommer uit eigen tuin, relaxte sfeer, aardige eigenaar en goed sanitair. Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes in nabije omgeving, voor 3 personen en 1 tent betaalden wij afgelopen zomer (2007) 11 euro per nacht...

Gereisd familie in Fri Aug 10 2007 22:38:45 GMT+0000 (UTC)

Een zeer ruim opgezette boerderij camping met nieuw zwembad. Geen rijen aaneengesloten, maar aan de randen van goed onderhouden velden, die mooi meelopen met de glooiingen van het landschap. Voor de halve prijs van een *camping!

Gereisd familie in augustus 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme de la Brauge in Tursac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme de la Brauge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.