Camping Bouyssou

Camping Bouyssou
8,6

3 reviews over Camping Bouyssou in het Nederlands

Heel leuke en aartsrustige camping

Gilles en Tineke
18-8-2014

Op deze rustige camping is het enkel genieten geblazen! Geen gedoe: puur kamperen. Mooie schaduwrijke plaatsen midden in een zee van rust met zicht op een uitgestrekte vlakte. Met onze baby was het ideaal omwille van de rust, oudere kinderen hebben het mogelijks iets moeilijker zich te laten betoveren, maar hé: dat kan hun creativiteit enkel maar aanscherpen! Wat ons betreft 10op10. Geen slagbomen, loeiende animatie of karaoke. Piekfijn sanitair, idem zwembad en een vriendelijk onthaal door de eigenaars. Een leuke uitvalsbasis binnen een rijke omgeving op een boogscheut van de rivier. Geniet ervan!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Rustig en een mooie omgeving

morena visje
12-8-2009

Wij hebben de camping in het hoogseizoen bezocht. De camping is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Voor gezinnen met oudere kinderen is er niet veel te doen. Het is een rustige camping. De camping eigenaar houdt alles goed in de gaten. Het zwembad was heerlijk. Het sanitair mag wat vaker schoongemaakt worden. De vloer van het sanitair gebouw werd alleen geveegd. Doordat de mensen van de camping het zelf goed bijhouden blijft het sanitair netjes. Er zijn maar een paar plaatsen voor grote caravans. Voor mensen met tenten zijn er goede plekken met veel schaduw. De camping staat in het centrum van allerlei bezienswaardigheden van de Dordogne. Elke ochtend om 9.00 uur komt de bakker langs en twee keer per week de groente man. Voor wie van een rustige vakantie houdt is dit een heerlijke camping om tot rust te komen. Wij hebben in ieder geval genoten van een heerlijke vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping.

Martin
20-1-2009

Voor wie van rust houdt. Geen slagbomen, disco's, campingwinkels ed, wel een zwembad, jeu de boules baan, een visvijver en de bakker die elke ochtend met verse croissantjes op de camping komt. Prima sanitair!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bouyssou in Tursac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bouyssou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.