Vakantiehuis Residence La Roseraie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Residence La Roseraie
8,9

30 reviews over Vakantiehuis Residence La Roseraie in het Nederlands

Aangenaam verblijf in een prachtige omgeving

Familie Van Erum,
30-7-2018

Goede indeling van het huisje. Indeling in qua grootte zeker niet naar Franse normen maar wel ruimer. Het is zeker groot genoeg voor 6 personen. Aangenaam was zeker het overdekte terras naast het zwembad. Er had wel iets meer terras mogen zijn rond het zwembad, zeker met kleine kinderen. Zeer aangename gastheer en -vrouw. Je kon hen alles vragen. Kortom een zeer goede prijs/kwaliteitsvertoning.

Heerlijk afgelegen vakantiehuis met alle voorzieningen voor een ontspannen vakantie. Mooi zwembad, barbecue en prachtige uitzichten. Alle voorzieningen aanwezig, beneden in het dorp supermarkten en eetgelegheid voor als je zelf niet wilt koken.

Super vakantie met alle voorzieningen!

T, E, D, S & de kids uit Balen,
7-8-2017

Super vakantie met alle voorzieningen!

Zeer vriendelijke eigenaars die alles in het werk stellen om u verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ook zeer leuk vertoeven en lekker eten in het restaurant van Marc & Denise gelegen in het dorpje Tourtoirac.

Huis is zeer rustig gelegen met prachtig uitzicht!

Zeker een aanrader met kleine kinderen(Villa Rosa) aangezien het zwembad rondom afgesloten is en voorzien is van een poortje met veiligheidsslot.

Wij hebben ervan genoten!

Fantastich

familie Doppenberg
7-8-2016

Net terug van 2 heerlijke weken in villa Rosa! Heerlijk! Een prachtig en schoon huis. Regelmatig reizen wij met dezelfdetouroperator, waar het slogan is waar iedereen rechtsaf gaat gaat Eliza links. Daar past deze accommodatie tussen. De rust, het uitzicht en de luxe.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en staan klaar voor de gasten. De omgeving is prachtig, en in de tuin staat een schommel en een tafeltennis. Zeer geschikt om met kinderen te zijn. De eigenaars hebben een restaurant in het dorpje. Waar je heerlijk kunt eten. Wij hebben genoten! Een aanrader als je rust zoekt en met kleine kinderen reist. Onze dochters van 5 en 2 hebben genoten van het zwembad.

Het was super!

Fantastisch huis met fraai uitzicht

Frans Jehee
21-6-2016

Ruim luxe huis met fraai zwembad. Alles erop en eraan. Rustige omgeving met veel pricacy ondanks het feit dat eigenaar 200 meter verderop woont. Deze bezit 3 km verder een bistro waar je heerlijk kunt eten.

Geweldig genieten

Fam Vijgen
13-6-2016

Heerlijke 8 daagse vakantie gehad,in een mooi verzorgd vakantiehuis in een zeer mooie omgeving.

Heerlijk gezwommen in het prive zwembad 8 bij 4,alles wat je nodig had was aanwezig.

Vriendelijke ontvangst van Marc en Denise , zeer behulpzaam en heerlijk gegeten in hun bistro beneden in het dorp.

Perfecte bediening met een leuke sfeer

Snel weer

Boy
1-3-2016

Een hele fijne vakantie gehad in een mooi vakantiehuis en een prachtige omgeving.

Lekker gegeten bij de bistro, goede bediening en vriendschappelijke sfeer.

Geweldig! Rust, uitzicht, villa super!

Henk en Saskia Greup
1-3-2016

Al een paar keer een heerlijke vakantie gehad. Je voelt je meteen thuis in de fantastische villa's. Prachtige omgeving, gezelligheid van Marc en Denise en de kinderen. We komen zeker nog eens terug!

Mona en Alex
2-8-2015

2 weken In dit fantastisch gebied geweest. Bistro le passage zeker een aanrader om minimaal 1x te bezoeken voor een lunch of diner. Marc en Denise lieve (H) eerlijke mensen die tijd voor je nemen. Marc en Denise bedankt voor deze onvergetelijke vakantie.

Verblijf was boven hun bistro in een appartement. Beoordeling is puur op de bistro le passage

Leuke plek, leuke vakantie

Wim De Belie
19-8-2014

Aangenaam verblijf in een aangenaam huisje in een aangename streek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Residence La Roseraie in Tourtoirac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Residence La Roseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.