Chalet La Souris

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Tourtoirac (Dordogne)

9.7Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

9 reviews over Chalet La Souris

• 2018
    10Ronald klaver29-07-2018

Het is super om daar te mogen zijn👊

Het is een terras camping, maar zo mooi😃

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Karen12-09-2016

in 1 woord zalig! Wat een vakantie

Wat een zalige camping en huisje vriendelijke mensen, rust ook idiaal voor mensen met kinderen het paardrijden was helemaal top De honden hadden de tijd van hun leven zwemmen wandelen ik heb overal een dikke 10 op gegeven en die is meer dan verdient ook !!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Lizette Kool02-09-2016

Zeer goed

Wij (gezin met 2 dochters van 16 en 18 jaar) hebben een heerlijk relaxte week op de camping gehad. Op sommige momenten hadden we het zwembad vrijwel voor onszelf, maar we zaten wel in het naseizoen. Ik weet niet of het zwembad groot genoeg is wanneer de camping vrijwel helemaal vol staat. Het chalet waarin we verbleven was helemaal top!!! Goed verzorgd, van alle gemakken en luxe voorzien. Een echte aanrader!!! Wij hebben niets met paarden maar hebben ons toch prima vermaakt op deze manege-camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Sylvia28-08-2016

Fantastische vakantie gehad

Ik heb allemaal tienen gegeven en je zal misschien denken, is dat niet overdreven. Nee ik ik vind van niet. Het huisje was heel verzorgd. Er lagen zelfs spelletjes en dvd's in het huisje. Het contact met de eigenaresse van dit huisje heb ik als zeer prettig ervaren. Van te voren al heel veel handige tips gekregen zoals waar je lekker kan eten. Omgeving was echt prachtig. We hadden onze puppy mee en ook hij heeft een geweldige tijd gehad. Mijn kids (8 en 11) hebben elke dag wel een paar keer gezwommen. Leuke dingen gedaan in de omgeving zoals naar het kasteel of de grotten. Maar ook op het terras voor het huisje hebben we ons heel goed vermaakt. Er was een hekje aanwezig zodat we het terras konden afsluiten en onze hond ook gezellig erbij kon liggen. Ook de manege was geweldig. Daar de gaafste rit ooit gemaakt. Mijn puppy heeft ook een geweldige vakantie gehad. Lekker naar het bos en zwemmen in de rivier. In het huisje waren de tegels koel dus dat was heel prettig voor hem.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 7Hennieke van Aarsen14-08-2016

Mooi huisje!

Huisje is heel netjes ingericht en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Hanneke Reitsma08-08-2016

Heel gezellig chalet op een mooie camping.

De laatste week van juli hebben wij heerlijk uitgerust in dit gezellige Chalet La Souris. Alles is even netjes, schoon en goed onderhouden. Fijne bedden, heerlijke douche, prima keuken, gezellig en huiselijk ingericht, ruim terras met mooie eettafel en stoelen en als klap op de vuurpijl ook nog twee heerlijke ligbedden.
    Alles is hier aanwezig voor een fijne ontspannen vakantie met of zonder kinderen. Het chalet ligt heel rustig en centraal op de heuvelachtige camping, dichtbij het zwembad, kinderbad, springkussen, speeltuintje en manege. Vanaf de manege gaan dagelijks ritten voor volwassenen en kinderen door de mooie natuur van de Dordogne. Er is een prima restaurant waar ook veel gezellige dingen worden georganiseerd voor groot en klein. Wij hebben genoten en komen hier vast en zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Claudia Helder04-07-2016

Heerlijke vakantie

Alles wat je nodig heb vind je in het chalet, wij hebben genoten van de stilte en de rust en de prachtige omgeving.

Anila Grolman, eigenaar, 12-07-2016

Dank je wel voor deze beoordeling! Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9ruudcosters28-09-2015

heerlijk ontspannen

De laatste week in september is het rustig op de camping en ook in Tourtoirac-dorp. Het weer is nog prima. Wij verblijven in het goed ingerichte chalet D5-"Le Souris". De ruime overdekte veranda en de fijne bedden zijn onze domeinen. Op de veranda worden we omringd door gaaien, boomklevers en roodborsten en iedere avond horen we bosuilen roepen. Op de camping zien we onder andere ook eekhoorn, ree, hagedis, luzernevlinders en overvliegende raven. Op het eilandje in de L'Auverzere, de snel stromende rivier door het hart van Tourtoirac, genieten we van waterspreeuw, ijsvogel en grote gele kwikstaart. De natuur is prachtig te belevenen op de vele gepijlde wandelroutes die camping en dorp omgeven. Voor geocachers is hier veel eer te behalen. Een bezoek aan de stad Perigueux met haar fraaie historische gebouwen overtreft onze verwachtingen. Tourtoirac, Les Tourtoirelles, D5-"Le Souris": Van harte aanbevolen!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Nico19-05-2015

Genieten tussen de fluitende vogels

Het is een leuk huisje. Voldoende ruimte met eigen douche en aparte wc. Twee slaapkamers, niet erg ruim, maar voor de nacht meer dan toereikend. De verblijfsruimte is best gezellig en overzichtelijk. De TV voor de broodnodige informatie en vermaak, al liggend/hangend op de grote bank, waar je wel met z'n 5-en op kan zitten. Tegenwoordig heeft de camping natuurlijk ook Wifi. We komen al jaren in dit chalet en verheugen ons steeds weer op de weken dat we er zijn. De kinderen kunnen heerlijk genieten in 1 van de 2 zwembaden, op de sportveldjes of in de manege. Dagelijks worden ritten verzorgd en de kinderen kunnen ook vaak te paarden vanuit de wei halen en 's avonds weer terugbrengen. Wat niet onbelangrijk is dat je in het restaurant prima kan eten. En als je een keer water anders wilt, dan kan je naar Le Passage gaan, direct in het dorp. Daar wordt voortreffelijk gekookt en is de prijs best wel okay. De camping wordt beheerd door de fam. De Haay. Aardige Nederlandse mensen!

Anila, eigenaar, 20-05-2015

Beste Nico, heel erg bedankt voor deze beoordeling!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Chalet La Souris info