Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 8Fam. Nijholt15-08-2013

Fijne, rustige camping zonder veel poespas

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf op de camping. Via touroperator een tent gehuurd. Heel netjes en verzorgd. Door de hitte erg bij met schaduwplek. Op de grote velden is minder schaduw, dus handig om rekening mee te houden bij het boeken. Positief: rustig, leuke visvijver, mooie indeling van plekken, geweldig peuterbad met 2 waterdieptes, paar leuke georganiseerde activiteiten, behulpzaamheid van eigenaars, prima ligging in noordelijk Dordogne, supermarkt 5 min met de auto, leuk terras, lekker brood op bestelling, leuke combinatie huurtenten en vrije kampeerplaatsen, veel jonge Nederlandse gezinnen, familiedouche en kinderbadjes, speel-o-theek handig, veel leuke uitstapjes te bedenken maar het was al heel leuk op de camping zelf! Kleine verbeterpunten in onze beleving: sanitair was oke maar in vergelijking onze ervaringen in Duitsland en Zwitserland toch niet zo schoon. Binnenzandbak en de speeltuin vonden we op de foto's mooier en meer onderhouden dan in het echt zo was.

• 6Staat v/h sanitair

• 8MR09-08-2013

rustige camping, goed kwaliteit prijs verhouding

Heerlijk rustige familiecamping, goede animatie, veel te zien in de omgeving, op korte afstand van Les Eyzies en Montignac. Sanitiair goed. Gebrek aan tapwaterpunten met name op het grote veld. Zwembad wat aan de kleine kant.

• 7Ivo de Wilde30-07-2013

Niet verkeerd, maar geen " terugkomcamping"

Wij zaten in een luxe safaritent van touroperator. Qua accommodatie helemaal goed en af. Er waren veel plekken niet bezet .

Positief: - Frans echtpaar met name de man doet goed zijn best je te helpen - gunstig gelegen voor bezoeken van de omgeving - sanitair zeer schoon.

Minder: Soms voelden wij ons niet goed geholpen en werd er half werk geleverd, bijv.: - je koopt een wandelroute, blijkt het alleen een algemene beschrijving te zijn. Kom je daar zelf op terug krijg je een onooglijk kaartje waar je helemaal niets mee kunt. Personeel heeft het niet eens door! - zelfde geldt voor friet: voor 26 euro twee bordjes half aangebrande frites met geplette kroketten (nieuw personeel ws. niet goed ingewerkt.).

Voor beide geldt: doe het goed of doe het niet!

Bingo was gezellig en animatie schijnt ook leuk te zijn (deden onze kinderen niet aan mee).

Al met al geen verkeerde camping, maar er valt met meer drive en kunde van het personeel nog meer uit te halen!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Petra27-10-2012

Perfecte camping voor gezinnen met kleine kinderen

Mooie camping met ruime plaatsen. Van de veredelde vijver moet je geen hoge verwachtingen hebben alhoewel onze buurjongens er flinke vissen uithaalden. Sanitair werd keurig schoon gehouden. Voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10-11 is dit een heerlijke camping. Doordat de camping niet zo groot is kunnen kinderen zich al snel zelfstandig over de camping bewegen. Leuk speeltuintje en mooi zwembad welke is afgeschermd met een beveiligd hek. Er was animatie aanwezig, maar onze kinderen maken daar weinig gebruik van. In de omgeving is veel te zien een te doen.

Met oudere kinderen

• 8de Boer16-09-2012

Mooie rustige camping in het na seizoen

Nette camping aardige en vriendelijke eigenaar. Mooie plekken die je zelf kunt uitkiezen. De camping heeft een nette en schone uitstraling. Schone wc. S`morgens warm vers gebakken stokbrood.

• 9subarujapio20-08-2012

Goed en gezellig,knus.

La castillonderie was ons verblijf met eigen caravan. Vorig jaar in bezit van Nederlands echtpaar,nu van een Frans echtpaar. De bijna 3 wkn dat wij er waren was de camping steeds bijna "Complet". Het was weer gezellig,ook in de avonduren was het bij de bar ook gezellig,mede dat de menu kaart uitgebreider was,meer mogelijkheden,en de bar was nu langer open,wat s'avond gezellig was. Voor de kinderen was er veel te doen,Lieve deed haar best om de kinderen een heerlijke vakantie animatie te geven. Het grens spel (douane en smokkelaars) was een klapper. Ook de andere spelen en spellen waren in goede hande van Lieve. (volgend jaar weer Lieve.) Echt ga ik zeker hier nog eens naar toe.

• 9Eetgelegenheden

• 7E. Schurink19-08-2012

Kleine kindvriendelijke camping

Wij hadden een prachtige ruime kampeerplaats. In het " oude" gedeelte zit je wat meer bij elkaar. Dit is een kwestie van wat je wilt. Wij wilden graag een rustige en ruime plaats en die hadden wij ook. Wij vonden het engels van de campingeigenaars niet goed maar dat was voor ons geen probleem. Het zijn wel echte franse eigenaren en vinden veel goed en het leek net alsof het hun niet veel interesseerde. Het kan ook zijn dat het het hoog seizoen was en ze druk ( en warm) waren. Wij hebben er een prima vakantie gehad maar we gaan er niet meer naar toe omdat onze dochter ouder wordt en we dan toch de voorkeur geven aan een iets grotere camping. Ik denk wel ze moeite hebben om de hoge standaard die er was/is voor deze camping hoog te houden. De animatie was erg leuk en zeer goed georganiseerd door Lieve. Omze dochter vond de minidisco en de knutselochtend erg leuk.

• 9Bram Verhaeghe & Familie16-08-2012

Alles wat een vakantie moet zijn!

Onze eerste keer voor meer dan 7 dagen kamperen. We waren nerveus en onzeker, maar Cyriel & Famille hebben het ons heel makkelijk gemaakt. Het smaakt naar meer! Super vriendelijk, lekker gezellig, niet te groot, niet te klein en kinderanimatie vonden we top. Mijn drie kinderen zijn er nog altijd over aan het praten! Indien het weer meezit zie je ons volgend jaar zeker terug.

• 8De familie16-08-2012

Gezellige kleine camping

Prima camping met voor Franse begrippen schoon sanitair. Wel was duidelijk dat nieuwe Franse eigenaren er nog wel in moesten komen. Het zwembad is prima, alleen het water was niet heel schoon. Misschien was dit te wijten aan de hoeveelheid zonnebrand van de gasten. De omgeving is prachtig met veel dingen die voor diverse leeftijden leuk zijn.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8H. Weistra16-08-2012

Mooie uitvalbasis om Perigord te ontdekken

Deze camping is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen tot een jaar 12. Er is een overzichtelijk zwembad, een heel groot speelveld en een omheinde speeltuin. Het sanitair is zeker voor Franse begrippen heel goed en wordt 3x per dag schoongemaakt. Enig minpunt is dat de winkel op de camping kleiner is dan menig kledingkast en ook nog eens heel duur. Andere winkels zijn op 7km rijden.

13 tips over Camping La Castillonderie

• HenkOtto, 16-09-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad. Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

• fam. beerthuizen, 22-07-2012

de afmetingen van de plekken zijn erg varierend, schaduw ?, dus bij specifieke wensen is aangeven bij t reserveren aan te raden ,bekijk de plattegrond op hun website.

• Hans van de Meer, 09-06-2012

Er wordt op de verhuursites gesproken over een restaurant. Dat is er niet in die zin zoals je dat zou verwachten. Wel kun je een eenvoudig hapje eten, en heeft Ciriel plannen om dat wat uit te breiden.

0 vragen over Camping La Castillonderie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200