Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 8 M Brauer24-06-2007

Erg mooie camping vooral door de ligging Ik vond de consumpties aan de dure kant

• 7Marit23-08-2006

Met de camping zelf is niets mis! Het ligt in een mooie omgeving ener is een mooi zwembad. Voor de jeugd is er alleen niks te beleven, ik raad u dan ook af met jongeren naar deze camping te gaan. Tenzij zij geen behoefte hebben aan contact met andere leeftijdsgenoten. Een ander minpunt is onvriendelijkheid van de eigenaren van de camping, zij kunnen niet met stress omgaan en dus reageren ze hun stress maar af op de campinggasten.. Niet zó slim!

• 9Hans en Miriam07-08-2006

Wij stonden met onze beide zoons (4 en 9) voor het tweede achtereenvolgende jaar op deze heerlijke camping. De opzet is betrekkelijk eenvoudig, het is er rustig en de locatie is mooi. Onze plek lag beide jaren aan een groot open veld waar de kinderen van de omliggende tenten de hele dag konden spelen. Het zwembad is prettig en goed beveiligd tegen al te ondernemende peuters. Het sanitair was dit jaar uitgebreid met een nieuw blok dat er goed uitziet en net als vorig jaar uitstekend werd onderhouden en schoongemaakt. De afwezigheid van een animatieteam, een wildwaterglijbaan en een bar annex disco, waren voor ons juist aanleiding om voor La Castillonderie te kiezen. Hopelijk verandert er in de toekomst niks aan de aanpak en opzet. Mensen die een uitbundiger camping willen, kunnen immers kiezen uit een ruim aanbod, maar dit soort plekjes moet je met een lantaarntje zoeken.

• 8Wilko17-07-2006

Leuke en vooral rustige camping. Camping heeft een mooi ruim veld waar aan een zijde tenten/caravans mogen worden geplaatst. Hierdoor is er een mooie speelruimte voor de kinderen. Voor de rest een standaard campingindeling met slingerweggetjes. Zeer geschikt voor kinderen tot 12 jaar die je gerust alleen naar het zwembad kunt laten gaan waar duidelijke regels gelden.

• 8Koen Yvonne en Aran Koning05-04-2006

prima camping, heerlijk rustig, fijn voor de kinderen, zeer mooi en schoon sanitair, lekker zwembad een aanrader !!!!

• 8J.Steenhagen11-10-2005

Prima zeer rustige camping we waren er in het na seizoen

• 8Nanno Rijnders09-09-2005

Prachtige camping met betrokken en klantvriendelijke eigenaren. Ik kom er zeker nog eens terug. Echt een aanrader!

13 tips over Camping La Castillonderie

• HenkOtto, 16-09-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad. Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

• fam. beerthuizen, 22-07-2012

de afmetingen van de plekken zijn erg varierend, schaduw ?, dus bij specifieke wensen is aangeven bij t reserveren aan te raden ,bekijk de plattegrond op hun website.

• Hans van de Meer, 09-06-2012

Er wordt op de verhuursites gesproken over een restaurant. Dat is er niet in die zin zoals je dat zou verwachten. Wel kun je een eenvoudig hapje eten, en heeft Ciriel plannen om dat wat uit te breiden.

0 vragen over Camping La Castillonderie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200