Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 9Klaas van der Kolk28-07-2019

Fantastisch!

Zeer fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren van La Castillonderie zijn hartstikke vriendelijk, flexibel en gastvrij. De camping kent een goede verhouding tussen Franse en Nederlandse gasten, ongeveer 50/50, voor kinderen is er steeds wat te doen, animatie of veelheid aan vriendjes en vriendinnetjes, het is er erg rustig maar de eigenaren organiseren voldoende voor jong en oud. Specifiek wil ik het gezamenlijk diner op dinsdagavond belichten. De campingeigenaren koken voor hun gasten die aan één lange tafel heel sociaal andere vakantiegangers leren kennen. Verder is de natuur overweldigend, de camping bevindt zich middenin een bos, en de Dordogne regio is fantastisch met vele activiteiten en ander moois te ontdekken. Wij hadden voor de tweede keer een safaritent gehuurd en dat beviel wederom erg goed. Sanitairegebouw is schoon en het zwembad precies goed. We komen zeker terug.

• 2017
    8Rossignol17-10-2017

Heerlijke vakantie

Kleinschalige camping middenin de natuur en in directe nabijheid van een veelheid aan bezienswaardigheden en activiteiten. Wij hebben twee weken met onze kinderen van 5 in een safaritent op het veld gelogeerd, heerlijk! De kinderen kunnen gemakkelijk hun eigen gang gaan en hadden erg veel plezier bij de dagelijkse animatie. Heerlijke camping als je van kleinschalig houdt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij

• Oude reviews

8mhammenga26-09-2016

Heerlijke camping

La Castillonderie was voor ons precies wat we zochten: kleine camping maar met genoeg faciliteiten, vooral voor de kinderen. Vooral zwembad en animatie heeft ze drie weken vermaakt. En voor ons hele fijne plek, gezellige mensen (vooral Nederlanders), mooi terrasje met hele gastvrije eigenaren. Zeker voor de prijs een topcamping. Natuurlijk zijn er wel kleine dingen die weet wat beter kunnen, maar volgens mij wordt daar hard aan gewerkt. Ik denk dat het nog beter is als we volgend jaar terug zouden komen!!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Corine Eilander08-08-2016

Heerlijke camping voor jonge gezinnen!!

Na een eerste stop in de Limosin zijn wij afgelopen zaterdag met onze kinderen van 2 en 4 aangekomen op camping 'La Castillonderie' in de Dordogne. De camping is erg overzichtelijk, ligt midden in de natuur en heeft een speelse indeling. Plekken zijn niet groot maar oke. Als het erg warm is is het soms even zoeken naar een schaduwplekje, maar gelukkig is er altijd het mooie zwembad om in af te koelen. Onze kinderen genieten met volle teugen, ook de animatie is top (complimenten voor de 'juf' die dit vol enthousiasme alleen voor elkaar bokst)! s' Avonds is het heerlijk rustig op de camping en s' ochtends ligt het heerlijke vers gebakken brood op ons te wachten. Speeltuin voor de kleinere kinderen viel ons wat tegen, ligt niet erg in het zicht en is wat gedateerd maar dat mag de pret niet drukken!

• 9sas22-07-2016

leuk voor ouders en kids!

Heerlijk eten op schaduwrijk terras. Zwembad met ligstoelen en parasols. Schaduw en zon plekjes. Peuterbad helaas niet verwarmd dus koud, zelfs in de volle zon met 39 graden terwijl je dus wel het water uit schroeit door de volle zon. Leuke animatie, veel te doen voor kids ( 3 tot ongeveer 10). Speeltuintje heeft echt een opknapbeurt nodig en zou fijner liggen op plek meer in het zicht.

sanitair prima, voldoende toiletten en douches. Ook een babybadje.

Voor 5 euro een munt voor de wasmachine incl wasmiddel, voor 9 euro wassen en drogen.

Wij hebben koelkastje gehuurd en is heerlijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7Berga08-02-2016

Goede camping, veel Hollanders

De camping heeft een mooi zwembad, een goed restaurant, voor de kinderen is er leuke animatie, sanitair is goed. De caravan plaatsen zijn net erg groot, maar goed genoeg. De beheerders zijn aardige behulpzame mensen. In deregio is genoeg te doen. Wat wij wel jammer vonden was dat het wel een Hollandse enclave lijkt. De voertaal is Nederlands. Dat is zelfs verwerkt in de benamingen op de camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Ilja26-12-2015

Leuke en knusse camping

Een middelgrote camping met voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Prima zwembad. Het grote diepe zwembad is verwarmd, het kleine peuterbadje helaas niet. Op de camping kun je ook op het terras wat eten of afhalen (zoals frietjes, pizza). Verder is er nederlandse animatie voor de kinderen. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Camping voldeed aan onze verwachtingen.

• 8Leonie04-08-2015

Twee maal geweest, met veel plezier!

Perfecte camping voor gezinnen met kinderen in leeftijd tot 11/12. Zwembad, animatie, speeltuin, luchtkussen en aan bosrand voor kids die houden van hutten bouwen! Vaders er is een visvijver. Mooie ligging, dichtbij allerlei mooie bezienswaardigheden. Auto of brommer nodig voor dagelijkse boodschappen. Op camping lekker brood en ook voor de avond een fijne menukaart. Camping eigenaren zijn vriendelijk en makkelijk benaderbaar.

• 8suus_8027-07-2015

2e keer naar deze camping en weer goed bevallen

Op het laatste moment besloten onze vakantie hier af te sluiten. Er was nog een grote mooie plek voor ons. Ontvangst was weer perfect, rondleiding deze keer overgeslagen. Er werd ons meteen een drankje aangeboden. De eigenaren zijn stuk vriendelijker dan vorig jaar en zijn verbeteringen aan het aanbrengen. Sanitair wordt vaak schoon gemaakt, zwembad simpel maar schoon en onze kinderen hebben er genoeg aan. Misschien nog het speeltuintje opknappen. Springkussen was er ook nog steeds. En Leslie en Matthieu verzorgde de animatie. Onze dochters waren dol op hun. Helaas wel veel wespen dit jaar, vooral bij terras. Je kunt nu overdag ook brood bestellen voor 's avonds, echt ideaal. Ook de pizza's zijn erg lekker. Heerlijke week gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Petra31-08-2014

Heerijke camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij camping la Castillonderie. Een zeer hartelijk welkom met alle informatie die je kunt bedenken. Het sanitair wordt goed schoongehouden en er is een fijn verwarmd zwembad. We hadden een safaritent geboekt met uitzicht op een beboste heuvel, erg mooi! Elke ochtend vers brood en Nederlandstalige animatie in de eerste week dat we er waren (jammer dat mijn kinderen altijd even moeten wennen en dus pas aan het einde van de week durfde mee te doen...). We gaan niet vaak terug naar een zelfde camping, maar hier wil ik zeker nog wel een keer terug komen!

13 tips over Camping La Castillonderie

• HenkOtto, 16-09-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad. Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

• fam. beerthuizen, 22-07-2012

de afmetingen van de plekken zijn erg varierend, schaduw ?, dus bij specifieke wensen is aangeven bij t reserveren aan te raden ,bekijk de plattegrond op hun website.

• Hans van de Meer, 09-06-2012

Er wordt op de verhuursites gesproken over een restaurant. Dat is er niet in die zin zoals je dat zou verwachten. Wel kun je een eenvoudig hapje eten, en heeft Ciriel plannen om dat wat uit te breiden.

0 vragen over Camping La Castillonderie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200