Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 8Petra27-10-2012

Perfecte camping voor gezinnen met kleine kinderen

Mooie camping met ruime plaatsen. Van de veredelde vijver moet je geen hoge verwachtingen hebben alhoewel onze buurjongens er flinke vissen uithaalden. Sanitair werd keurig schoon gehouden. Voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10-11 is dit een heerlijke camping. Doordat de camping niet zo groot is kunnen kinderen zich al snel zelfstandig over de camping bewegen. Leuk speeltuintje en mooi zwembad welke is afgeschermd met een beveiligd hek. Er was animatie aanwezig, maar onze kinderen maken daar weinig gebruik van. In de omgeving is veel te zien een te doen.

• 7Eetgelegenheden

• 8fam. beerthuizen22-07-2012

centraal gelegen kleine camping

weer terug(3e x) ivm folkl. dansfestival te Montignac.(laatste week juli,aanrader!).Nieuwe eigenaren(Frans,maar spreken prima engels) die erg hun best doen,alles is keurig,schoon,zeer gastvrij.zaterdags op terras ontvangst mt uitleg over de div. mogelijkheden in de omgeving(kortingsbonnen) ,met (gratis) glaasje wijn . Voor met name de kids is er in juli en augustus een Nederlandse animatrice die een leuk programma voor elk wat wils heeft opgesteld. Elke week in hoogseizoen thema-avondmaaltijd, deze week sanglier(everzwijn).M.B.T. brood: hij bakt t zelf: als je t wat minder hard(op zn frans) wil,kun je dat vragen,dan bakt hij ze net ff iets korter....Zowel menu (na 17.30)als kleine kaart (hele dag) met bijv. snacks (ook de 'holllandse' zoals kroket).groot scherm in kantine om bijv. tour de france te kijken,internet nu tegen betaling(bijv. 15,- hele week,niet op kampeerplek zelf mogelijk) verkoop van heel klein ass. levensmidd. en regionale produkten.

• 8Eetgelegenheden

• 7Uithof15-08-2011

Gemengde gevoelens

Wij hebben onze vakantie doorgebracht op deze camping. De referenties uit eerdere jaren zijn allemaal erg positief maar we hebben het idee dat er iets is gebeurd waardoor de sfeer op de camping erg is veranderd. De ontvangst was uitgesproken koel en de eigenaresse was ronduit chagrijnig. Dat is de rest van de vakantie zo gebleven, ze groet zelfs niet. Onze gereserveerde plek bleek voor de helft uit een betonplaat te bestaan en voor de andere helft uit een kennelijk nieuw stuk gras dat zo zacht was dat de vouwwagen er in wegzakte. De stroomvoorziening was met een verlenghaspel geregeld waar op zeker moment nog een verdeeldoos bij kwam. Erg onveilig. Over een andere plaats was niet te praten. Als we niet al alles hadden betaald waren we meteen vertrokken. Het sanitair is modern en goed schoon. Bij de schoonmaak wordt het steeds lang afgesloten met als gevolg rijen voor de overblijvende 3 wc's. (daarom maar een 6). Afwaswater lauw. Toch een leuke vakantie, camping zelf + regio mooi

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 7Leuk25-07-2011

Prima, maar niet speciaal

Wij hebben deze vakantie drie weken op La Castillonderie gestaan met onze tent. Wij stonden op het zomerveld. Positieve punten: * schoon sanitair * ruime plaatsen * schoon zwembad * goede ligging voor uitstapjes naar Sarlat, Domme etc.

Negatieve punten: * weinig variatie in het restaurant. Er is 1 keuze en dat is het.... * weinig tot geen animatie * kwaliteit eten, laat te wensen over. Pannekoeken uit de magnetron... * zwembad klein in het hoogseizoen

Wij hebben een prima vakantie gehad maar gaan niet terug....

• 5Eetgelegenheden

• 9JC HAGEN02-11-2010

MOOIE GEZELLIGE CAMPING

waren hier alweer voor de 3e keer. sanitair zeer schoon,en de omgeving is mooi. je kan er heerlijk wandelen,fietsen en er zijn markten te vinden. je kan kiezen uit grote en kleine plaatsen,maar ruimte genoeg. vooral voor kleine kinderen een goede camping,geen doorgangsweg weg. zeker een camping om te bekijken

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

13 tips over Camping La Castillonderie

• HenkOtto, 16-09-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad. Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

• fam. beerthuizen, 22-07-2012

de afmetingen van de plekken zijn erg varierend, schaduw ?, dus bij specifieke wensen is aangeven bij t reserveren aan te raden ,bekijk de plattegrond op hun website.

• Hans van de Meer, 09-06-2012

Er wordt op de verhuursites gesproken over een restaurant. Dat is er niet in die zin zoals je dat zou verwachten. Wel kun je een eenvoudig hapje eten, en heeft Ciriel plannen om dat wat uit te breiden.

0 vragen over Camping La Castillonderie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200