Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 8Wilco van Drie13-11-2008

Voor herhaling vatbaar!

Fijne camping, kindvriendelijk. Wij hadden een tent gehuurd en waren onder de indruk van de inrichting. (tentollux)

• 8anke01-09-2008

ideaal met kleine kinderen

heerlijke vakantie gehad. Twee weken in een huurtent. Wij waren er de tweede helft van augustus en in die periode was het een heerlijke rustige camping met de tweede week nog super mooi weer. Het sanitair is gedeeltelijk verouderd, maar wordt heel goed schoongehouden. Het zwembad is helemaal super. Kinderen (die van ons zijn pas 2 en 3) kunnen veilig rondlopen en hebben voldoende te doen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. De broodjesservice was prima. Grote supermarkt op 10 min rijden.In de buurt voldoende te zien en te doen. Veel sportieve en culturele activiteiten. Op de camping geen rumoerige jeugd en een gemoedelijke sfeer.

• 8Eetgelegenheden

• 8Afina Knol25-08-2008

Super mooie camping

De camping is prachtig gelegen op een rustige stille plek. We werden vriendelijk ontvangen. De huurtent was prima en stond op een mooie plek. Wij stonden vlak bij het meer op een soort pleintje en hadden veel ruimte bij de tent. Achter ons waren plekken met weinig ruimte ,dus je bent afhankelijk van de plek. De plekken langs het meer zijn heel vrij en ruim. Het sanitair was heel schoon, vooral nieuwe gedeelte was fijn. 's Avonds waren er veel leuke activiteiten voor de kinderen. Het restaurant heeft een kleine kaart, maar verder prima.Heeft heerlijk terras in de schaduw! Er is veel speelruimte voor kinderen. Onze jongens zijn 10 en 8 en hebben zich goed vermaakt. Het is een rustige camping waar het 's avonds rustig is (geen disco e.d) en waar je lekker kunt uitslapen. De omgeving is mooi. Een ruig gebied met veel bos en rotsen.Camping is een aanrader voor jonge gezinnen, overzichtelijk, gezellig. Zwembad met veel ligstoelen, tijdschriften, schaduw en zon.

• 8Ankie20-07-2008

Mooie, zeer schone en rustige camping

Rustige camping in de natuur. Erg leuk voor kinderen. Wij stonden aan het tentenveld, waar veel ruimte is om te spelen. De camping ligt aan een zeer rustige weg, waardoor onze zoon van 5 zelf overal heen kon. Het sanitair wordt 3 keer per dag (zeer grondig) schoongemaakt, echt een reden om voor deze camping te kiezen. Het nieuwe sanitair gedeelte was goed te doen, alleen het oude gedeelte was krap. Ik heb begrepen dat dat dit najaar aangepakt wordt.. In de omgeving is ook veel te beleven. Kortom een vakantiebestemming die ik zeker kan aanraden!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Van der Meer21-07-2007

Na 2 jaar weer terug op deze camping. Het was heerlijk. Alleen het weer was wat minder dan 2 jaar terug maar voor de rest was alles op de camping positief verbeterd. Rob en Henny hebben hard gewerkt en ervoor gezorgd dat we 2 heerlijke weken hadden met onze kinderen. Alles loopt georganiseerd, jullie hebben het helemaal in de hand. Ga zo door. Echt een aanrader deze camping: rust, verzorgt en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

• 6Eetgelegenheden

• 8Paul01-01-2007

Geweldige plek, ruime opzet en gastvrij. Onze twee kinderen hebben zich prima vermaakt en als zij het naar hun zin hebben kunnen wij rustig een boek lezen. Doordat de camping aan het einde van een vallei ligt is er geen langsrazend verkeer en konden onze kinderen veilig overal rondlopen. 's Avonds wordt er regelmatig iets georganiseerd zoals een bezoek aan een grot, douanespel, puzzeltocht of het zoeken naar fossielen. Géén disco en na elf uur 's avonds rustig, wat wij heerlijk vonden. De door ons gehuurde stacaravan, waar er gelukkig maar een drietal van staan heeft een mooi houten terras met een partytent. Zwembad is ruim van opzet met ligstoelen die nog niet gereserveerd worden door er 's morgens een handdoek op te leggen om pas uren later terug te komen om te zonnen of te zwemmen, mooi kinderbad. Een goed wandelgebied en goed beschreven wandelingen verkrijgbaar. Mooie en bezienswaardige omgeving. Een idele camping voor rustzoekers en jonge gezinnen.

• 8Eetgelegenheden

• 810-11-2006

Net als vorig jaar hebben wij ook dit jaar met onze 2 kinderen ( 11 en 8 jaar ) de vakantie doorgebracht bij Rob en Henny. We werden bij aankomst warm ontvangen. Rob en Henny hadden de wintermaanden hard gewerkt, dat was duidelijk te zien. Er was een nieuwe toiletruimte bijgekomen en voor de kinderen hadden ze een speelkasteel gebouwd. Bij het zwembad was er een veiligheids slot gekomen zodat de aller kleinste kinderen niet zomaar het zwembad in kunnen lopen. Rob had weer alle tijd voor de kinderen om vragen van ze te beantwoorden of om met ze op zijn tractor te rijden. Regelmatig ging onze zoon met Rob klusjes doen en daar genoot onze zoon van. En Henny was altijd bereid om vragen te beantwoorden. Ook dit jaar hebben wij weer een heerlijke vakantie bij Rob en Henny gehad, onze kinderen vragen nu al of we volgend jaar weer naar La Castillonderie gaan !!

• 8jolanda21-08-2006

Zeer kindvriendelijke camping, leuke ligging en goede uitvalsbasis voor allerlei activiteiten. De eigenaren zijn wel vriendelijk en gastvrij, maar ik miste een beetje de typische hartelijkheid van een gastvrouw en gastheer. Wellicht hebben ze het te druk om zich hierom te bekommeren. Ik begrijp wel het commentaar van sommige gasten/werknemers. Over de camping verder niks dan lof.

13 tips over Camping La Castillonderie

• HenkOtto, 16-09-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad. Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

• fam. beerthuizen, 22-07-2012

de afmetingen van de plekken zijn erg varierend, schaduw ?, dus bij specifieke wensen is aangeven bij t reserveren aan te raden ,bekijk de plattegrond op hun website.

• Hans van de Meer, 09-06-2012

Er wordt op de verhuursites gesproken over een restaurant. Dat is er niet in die zin zoals je dat zou verwachten. Wel kun je een eenvoudig hapje eten, en heeft Ciriel plannen om dat wat uit te breiden.

0 vragen over Camping La Castillonderie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200