Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 9Hml Jansen - Laurs26-08-2019

Een echte aanrader.

Fijne camping. Rustige ruime plaats aan het water. Erg gastvrije eigenaren. Ze lopen zich voorbij om je te kunnen helpen. Lekker brood 's morgens. Eenvoudige gerechten 's avonds en overdag. Wel makkelijk en goed om op de camping te kunnen eten. Zwembad heerlijk bij het warme weer. De paella op dinsdagavond was heerlijk en heel gezellig. In de nabije omgeving is heel veel prachtigs te zien en te beleven.

• 7Staat v/h sanitair

• 2017
    7gerard en truus01-07-2017

Goede camping

Camping ligt in Thonac, bereikbaar na een lange smalle weg. Leuke eigenaars. Leuk zwembad, niet groot, wel verwarmd. Brood op bestelling. Vrij grote plekken, camping met veel bomen. Sanitair is netjes en schoon, maar wel erg krap en het warmwater bij de douches deed het soms niet of nauwelijks. Erg rumoerig weekend met Pinksteren ivm een communieviering. Stank bij de ingang komt vlgs ons van de camperplaats. Leuke kinderboerderij met geiten, schapen en kippen. Boodschappen in Montignac. Veel te doen in omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Henk Otto25-06-2016

Rust, stilte, gastvrijheid en natuur

Nieuwe weg naar de camping, WiFi op de hele camping, lekker warm zwembad en het belangrijkste gastvrijheid van de familie Cerf

• 8de Boer16-09-2012

Mooie rustige camping in het na seizoen

Nette camping aardige en vriendelijke eigenaar. Mooie plekken die je zelf kunt uitkiezen. De camping heeft een nette en schone uitstraling. Schone wc. S`morgens warm vers gebakken stokbrood.

• 9subarujapio20-08-2012

Goed en gezellig,knus.

La castillonderie was ons verblijf met eigen caravan. Vorig jaar in bezit van Nederlands echtpaar,nu van een Frans echtpaar. De bijna 3 wkn dat wij er waren was de camping steeds bijna "Complet". Het was weer gezellig,ook in de avonduren was het bij de bar ook gezellig,mede dat de menu kaart uitgebreider was,meer mogelijkheden,en de bar was nu langer open,wat s'avond gezellig was. Voor de kinderen was er veel te doen,Lieve deed haar best om de kinderen een heerlijke vakantie animatie te geven. Het grens spel (douane en smokkelaars) was een klapper. Ook de andere spelen en spellen waren in goede hande van Lieve. (volgend jaar weer Lieve.) Echt ga ik zeker hier nog eens naar toe.

• 9Eetgelegenheden

• 10Henk Otto16-07-2012

Paradijs van rust en stilte

In zeer stille vallei een rustpunt waar de gasten niet graag meer willen vertrekken. Fraaie parkachtig ingerichte grote kampeerplekken met ruime mogelijkheden voor zon of schaduw. Zeer schoon modern aan nederlandse maatstaven gemeten sanitair, zelfs wc papier in de toiletten. Nu met franse gastvrijheid maar met nederlandse animatie voor kinderen. Uitermate kindvriendelijk, leuk groot zwembad waar je echt kunt zwemmen. S morgens vers gebakken, dus nog warm (stok)brood. Oorspronkelijk nederlandse leiding, nu frans, maar zelfs voor geen frans sprekenden prima opvang. De gastvrijheid waarmee gasten worden begroet en begeleid door de familie Cerf spreekt alle nationaliteien aan en daarmee is de camping opeens internationaal gezellig. Dit uit zich in het gezellig terras waar je dagelijks ook goed kunt eten. Aanrader dus voor een ontspannen verblijf.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Hans van de Meer09-06-2012

Blijft een puike camping.

Toen ik zoals de afgelopen 8 jaar de gewoonte was een mailtje stuurde om mij vakantie rondom Hemelvaart en Pinksteren vast et leggen, werd ik verrast door een tegenbericht van een onbekende afzender. Een telefoontje leerde mij dat er een nieuw eigenaar was gekomen. Dat werd dus even afwachten wat er zou zijn veranderd. Wel, daarover kan ik kort zijn. De camping blijft natuurlijk de camping, maar de taal is veranderd. Ik heb kennid gemaakt met Ceriel Cerf en zijn gezin en heb dat als erg positief ervaren. Als je de Franse taal niet kent, kun je in het Engels heel goed met hen communiceren. Verder zijn het erg behulpzame en hartelijke mensen die serieus van plan zijn hun camping tot een succes te maken. Ook met deze nieuwe eigenaren kan ik deze camping warm aanbevelen. De slechte kritieken die er zijn geweest zijn voor mij onbegrijpelijk, maar deze mensen verdienen met hun inzet van eenieder een kans. Hans en Dini van de Meer.

• 8Staat v/h sanitair

• 9de kampeerliefhebber09-08-2011

zeer kindvriendelijke camping voor jonge kinderen

Waar vind je nog een camping waar de eigenaar zich de tijd gunt om jonge kinderen mee te laten rijden op de trekker en na afloop een heus trekkerrijbewijs krijgen. De camping ademt een gemoedelijke sfeer uit, waarbij enkele avonden in de week leuke dingen worden georganiseerd, o.a. het bezoeken van een grot met na afloop uitleg over de prehistorie. Hierbij komt het enthousiasme en kennis van de eigenaar naar voren. Vooral het douanespel oogst veelsucces. Hoewel wij hier verbleven zonder kinderen, hebben wij dit met veel plezier gadegeslagen

• 9gerard26-10-2010

zeer goed

prima camping een aanrader alleen veel tenten dat is jammer de beheerders zijn prima gerard

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9jamabo02-09-2010

3 jaar geweldig

Drie opeenvolgende jaren zijn wij hier te gast geweest. In onze toercaravan, en de laatste keer in een mobil home. Alles was fijn, goed geregeld, schoon en altijd mooi warm weer gehad. Mobil home is schoon, netjes en ruim. Het eten is erg lekker, en het sanitair brandschoon. Prachtig zwembad, ook erg schoon. Helaas merk je aan het eind van het seizoen dat het allemaal wat afloopt. De ijsjes zijn op, de frituur wordt niet meer bijgevuld, en je merkt dat alles graag "winterklaar" gemaakt wordt. Allemaal erg begrijpelijk, de eigenaren hebben een seizoen keihard gewerkt, maar als je toevallig net jouw vakantie hebt, dan wil je daar net zo van genieten als wanneer je in mei komt. Dat is het enkele aandachtspuntje. Jammer dat er wel heel veel huurtenten zijn gekomen, het is toch een ander soort kampeerder wat daar in de regel op afkomt. Toch wéér genoten van de gastvrijheid van twee hele gave , vriendelijke beheerders, Rob en Henny én wederom DJ.

13 tips over Camping La Castillonderie

• HenkOtto, 16-09-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad. Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

• fam. beerthuizen, 22-07-2012

de afmetingen van de plekken zijn erg varierend, schaduw ?, dus bij specifieke wensen is aangeven bij t reserveren aan te raden ,bekijk de plattegrond op hun website.

• Hans van de Meer, 09-06-2012

Er wordt op de verhuursites gesproken over een restaurant. Dat is er niet in die zin zoals je dat zou verwachten. Wel kun je een eenvoudig hapje eten, en heeft Ciriel plannen om dat wat uit te breiden.

0 vragen over Camping La Castillonderie

• Aantal campingplaatsen50 tot 200