Camping La Castillonderie

Camping La Castillonderie
8,1

13 tips over Camping La Castillonderie

gerard en truus, 7-12-2017

video van deze attractie, leuk

gerard en truus, 7-12-2017

video van deze camping

gerardtruus, 9-8-2017

La Roque Saint Christophe

We hebben een aantal aanbieders voor La Castillonderie voor je op een rij gezet:

gerardtruus, 9-8-2017

leuke video van deze camping in de Dordogne

gerard en truus, 28-6-2017

Bezoek de rots van St. Christophe en bekijk onze video van deze trekpleister.

Leonie, 4-8-2015

Er is een groot veld waar de animatie veel doet, zoals voetbaltoernooi, zeephelling, volleybal, boogschutten en er staat een luchtkussen. Dus vanuit je tent kan je de kids zien spelen. Wij vonden dit ideaal.

Omgeving grotten tourtouirac zeker doen! 13.45 Nederlandse rondleiding. In montigac zit een plaatselijke klein kaas en fruitwinkeltje. Heerlijke kaasplank voor €10 aldaar!

Eerst naar le Thot gaan en dubbel kaartje kopen met lascaux2 erbij, dat scheelt in de rij staan in het stadje montigac.

André, 26-8-2014

Rond de camping zijn genoeg leuke dingen te doen. In Montignac is een super Marché. Altijd handig.

In Tonac zelf zit een Pizzaria waar je heerlijke Pizza's kunt eten.

Veuger, 14-8-2014

Montinjac en Sarlat zijn leuke stadjes. Ook Rocamadour is een aanrader. En genoeg kastelen en grotten te bezoeken.

Wij zouden het veld bovenaan juist wel aanraden!

Als je de camping oprijdt hangt er een rioollucht... Daar zouden ze wel iets aan moeten doen.

HenkOtto, 16-9-2013

Prima diverse kwaliteiten huurtenten, gites, mobil homes of gewoon eigen tent of caravan. 10 watt stroom! Heerlijk zwembad.

Overdag kan het echt warm worden, maar de nachten zijn koel. Dat betekent in de praktijk dat je lekker kan uitslapen, ook de kinderen!

H. Weistra, 16-8-2012
    Grotes les Cazel, nabij LesEzies erg leuk om kinderen te bezoeken.