Camping La Castillonderie

Laatste review

Heerlijke vakantie

Rossignol,
17-10-2017

Kleinschalige camping middenin de natuur en in directe nabijheid van een veelheid aan bezienswaardigheden en activiteiten. Wij hebben twee weken met onze kinderen van 5 in een safaritent op het veld gelogeerd, heerlijk! De kinderen kunnen gemakkelijk hun eigen gang gaan en hadden erg veel plezier bij de dagelijkse animatie. Heerlijke camping als je van kleinschalig houdt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij

Kenmerken

17-10-2017

Goede camping

gerard en truus,
1-7-2017

Camping ligt in Thonac, bereikbaar na een lange smalle weg.

Leuke eigenaars.

Leuk zwembad, niet groot, wel verwarmd.

Brood op bestelling.

Vrij grote plekken, camping met veel bomen.

Sanitair is netjes en schoon, maar wel erg krap en het warmwater bij de douches

deed het soms niet of nauwelijks.

Erg rumoerig weekend met Pinksteren ivm een communieviering.

Stank bij de ingang komt vlgs ons van de camperplaats.

Leuke kinderboerderij met geiten, schapen en kippen.

Boodschappen in Montignac. Veel te doen in omgeving.

Heerlijke camping

mhammenga
26-9-2016

La Castillonderie was voor ons precies wat we zochten: kleine camping maar met genoeg faciliteiten, vooral voor de kinderen. Vooral zwembad en animatie heeft ze drie weken vermaakt. En voor ons hele fijne plek, gezellige mensen (vooral Nederlanders), mooi terrasje met hele gastvrije eigenaren. Zeker voor de prijs een topcamping. Natuurlijk zijn er wel kleine dingen die weet wat beter kunnen, maar volgens mij wordt daar hard aan gewerkt. Ik denk dat het nog beter is als we volgend jaar terug zouden komen!!

Heerlijke camping voor jonge gezinnen!!

Corine Eilander
8-8-2016

Na een eerste stop in de Limosin zijn wij afgelopen zaterdag met onze kinderen van 2 en 4 aangekomen op camping 'La Castillonderie' in de Dordogne. De camping is erg overzichtelijk, ligt midden in de natuur en heeft een speelse indeling. Plekken zijn niet groot maar oke. Als het erg warm is is het soms even zoeken naar een schaduwplekje, maar gelukkig is er altijd het mooie zwembad om in af te koelen. Onze kinderen genieten met volle teugen, ook de animatie is top (complimenten voor de 'juf' die dit vol enthousiasme alleen voor elkaar bokst)! s' Avonds is het heerlijk rustig op de camping en s' ochtends ligt het heerlijke vers gebakken brood op ons te wachten. Speeltuin voor de kleinere kinderen viel ons wat tegen, ligt niet erg in het zicht en is wat gedateerd maar dat mag de pret niet drukken!

leuk voor ouders en kids!

sas
22-7-2016

Heerlijk eten op schaduwrijk terras.

Zwembad met ligstoelen en parasols. Schaduw en zon plekjes. Peuterbad helaas niet verwarmd dus koud, zelfs in de volle zon met 39 graden terwijl je dus wel het water uit schroeit door de volle zon.

Leuke animatie, veel te doen voor kids ( 3 tot ongeveer 10). Speeltuintje heeft echt een opknapbeurt nodig en zou fijner liggen op plek meer in het zicht.

sanitair prima, voldoende toiletten en douches. Ook een babybadje.

Voor 5 euro een munt voor de wasmachine incl wasmiddel, voor 9 euro wassen en drogen.

Wij hebben koelkastje gehuurd en is heerlijk.

Rust, stilte, gastvrijheid en natuur

Henk Otto
25-6-2016

Nieuwe weg naar de camping, WiFi op de hele camping, lekker warm zwembad en het belangrijkste gastvrijheid van de familie Cerf

Goede camping, veel Hollanders

Berga
8-2-2016

De camping heeft een mooi zwembad, een goed restaurant, voor de kinderen is er leuke animatie, sanitair is goed. De caravan plaatsen zijn net erg groot, maar goed genoeg. De beheerders zijn aardige behulpzame mensen. In deregio is genoeg te doen.

Wat wij wel jammer vonden was dat het wel een Hollandse enclave lijkt. De voertaal is Nederlands. Dat is zelfs verwerkt in de benamingen op de camping.

Leuke en knusse camping

Ilja
26-12-2015

Een middelgrote camping met voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Prima zwembad. Het grote diepe zwembad is verwarmd, het kleine peuterbadje helaas niet. Op de camping kun je ook op het terras wat eten of afhalen (zoals frietjes, pizza). Verder is er nederlandse animatie voor de kinderen. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Camping voldeed aan onze verwachtingen.

Twee maal geweest, met veel plezier!

Leonie
4-8-2015

Perfecte camping voor gezinnen met kinderen in leeftijd tot 11/12.

Zwembad, animatie, speeltuin, luchtkussen en aan bosrand voor kids die houden van hutten bouwen! Vaders er is een visvijver.

Mooie ligging, dichtbij allerlei mooie bezienswaardigheden. Auto of brommer nodig voor dagelijkse boodschappen. Op camping lekker brood en ook voor de avond een fijne menukaart.

Camping eigenaren zijn vriendelijk en makkelijk benaderbaar.

Op het laatste moment besloten onze vakantie hier af te sluiten. Er was nog een grote mooie plek voor ons. Ontvangst was weer perfect, rondleiding deze keer overgeslagen. Er werd ons meteen een drankje aangeboden. De eigenaren zijn stuk vriendelijker dan vorig jaar en zijn verbeteringen aan het aanbrengen. Sanitair wordt vaak schoon gemaakt, zwembad simpel maar schoon en onze kinderen hebben er genoeg aan. Misschien nog het speeltuintje opknappen. Springkussen was er ook nog steeds. En Leslie en Matthieu verzorgde de animatie. Onze dochters waren dol op hun. Helaas wel veel wespen dit jaar, vooral bij terras. Je kunt nu overdag ook brood bestellen voor 's avonds, echt ideaal. Ook de pizza's zijn erg lekker. Heerlijke week gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Castillonderie in Thonac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Castillonderie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.