Camping La Castillonderie

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Thonac (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Castillonderie voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Contact

125 reviews over Camping La Castillonderie

• 2019
    9Hml Jansen - Laurs26-08-2019

Een echte aanrader.

Fijne camping. Rustige ruime plaats aan het water. Erg gastvrije eigenaren. Ze lopen zich voorbij om je te kunnen helpen. Lekker brood 's morgens. Eenvoudige gerechten 's avonds en overdag. Wel makkelijk en goed om op de camping te kunnen eten. Zwembad heerlijk bij het warme weer. De paella op dinsdagavond was heerlijk en heel gezellig. In de nabije omgeving is heel veel prachtigs te zien en te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Klaas van der Kolk28-07-2019

Fantastisch!

Zeer fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren van La Castillonderie zijn hartstikke vriendelijk, flexibel en gastvrij. De camping kent een goede verhouding tussen Franse en Nederlandse gasten, ongeveer 50/50, voor kinderen is er steeds wat te doen, animatie of veelheid aan vriendjes en vriendinnetjes, het is er erg rustig maar de eigenaren organiseren voldoende voor jong en oud. Specifiek wil ik het gezamenlijk diner op dinsdagavond belichten. De campingeigenaren koken voor hun gasten die aan één lange tafel heel sociaal andere vakantiegangers leren kennen. Verder is de natuur overweldigend, de camping bevindt zich middenin een bos, en de Dordogne regio is fantastisch met vele activiteiten en ander moois te ontdekken. Wij hadden voor de tweede keer een safaritent gehuurd en dat beviel wederom erg goed. Sanitairegebouw is schoon en het zwembad precies goed. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Rossignol17-10-2017

Heerlijke vakantie

Kleinschalige camping middenin de natuur en in directe nabijheid van een veelheid aan bezienswaardigheden en activiteiten. Wij hebben twee weken met onze kinderen van 5 in een safaritent op het veld gelogeerd, heerlijk! De kinderen kunnen gemakkelijk hun eigen gang gaan en hadden erg veel plezier bij de dagelijkse animatie. Heerlijke camping als je van kleinschalig houdt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7gerard en truus01-07-2017

Goede camping

Camping ligt in Thonac, bereikbaar na een lange smalle weg. Leuke eigenaars. Leuk zwembad, niet groot, wel verwarmd. Brood op bestelling. Vrij grote plekken, camping met veel bomen. Sanitair is netjes en schoon, maar wel erg krap en het warmwater bij de douches deed het soms niet of nauwelijks. Erg rumoerig weekend met Pinksteren ivm een communieviering. Stank bij de ingang komt vlgs ons van de camperplaats. Leuke kinderboerderij met geiten, schapen en kippen. Boodschappen in Montignac. Veel te doen in omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8mhammenga26-09-2016

Heerlijke camping

La Castillonderie was voor ons precies wat we zochten: kleine camping maar met genoeg faciliteiten, vooral voor de kinderen. Vooral zwembad en animatie heeft ze drie weken vermaakt. En voor ons hele fijne plek, gezellige mensen (vooral Nederlanders), mooi terrasje met hele gastvrije eigenaren. Zeker voor de prijs een topcamping. Natuurlijk zijn er wel kleine dingen die weet wat beter kunnen, maar volgens mij wordt daar hard aan gewerkt. Ik denk dat het nog beter is als we volgend jaar terug zouden komen!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Corine Eilander08-08-2016

Heerlijke camping voor jonge gezinnen!!

Na een eerste stop in de Limosin zijn wij afgelopen zaterdag met onze kinderen van 2 en 4 aangekomen op camping 'La Castillonderie' in de Dordogne. De camping is erg overzichtelijk, ligt midden in de natuur en heeft een speelse indeling. Plekken zijn niet groot maar oke. Als het erg warm is is het soms even zoeken naar een schaduwplekje, maar gelukkig is er altijd het mooie zwembad om in af te koelen. Onze kinderen genieten met volle teugen, ook de animatie is top (complimenten voor de 'juf' die dit vol enthousiasme alleen voor elkaar bokst)! s' Avonds is het heerlijk rustig op de camping en s' ochtends ligt het heerlijke vers gebakken brood op ons te wachten. Speeltuin voor de kleinere kinderen viel ons wat tegen, ligt niet erg in het zicht en is wat gedateerd maar dat mag de pret niet drukken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9sas22-07-2016

leuk voor ouders en kids!

Heerlijk eten op schaduwrijk terras. Zwembad met ligstoelen en parasols. Schaduw en zon plekjes. Peuterbad helaas niet verwarmd dus koud, zelfs in de volle zon met 39 graden terwijl je dus wel het water uit schroeit door de volle zon. Leuke animatie, veel te doen voor kids ( 3 tot ongeveer 10). Speeltuintje heeft echt een opknapbeurt nodig en zou fijner liggen op plek meer in het zicht.

sanitair prima, voldoende toiletten en douches. Ook een babybadje.

Voor 5 euro een munt voor de wasmachine incl wasmiddel, voor 9 euro wassen en drogen.

Wij hebben koelkastje gehuurd en is heerlijk.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Henk Otto25-06-2016

Rust, stilte, gastvrijheid en natuur

Nieuwe weg naar de camping, WiFi op de hele camping, lekker warm zwembad en het belangrijkste gastvrijheid van de familie Cerf

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Berga08-02-2016

Goede camping, veel Hollanders

De camping heeft een mooi zwembad, een goed restaurant, voor de kinderen is er leuke animatie, sanitair is goed. De caravan plaatsen zijn net erg groot, maar goed genoeg. De beheerders zijn aardige behulpzame mensen. In deregio is genoeg te doen. Wat wij wel jammer vonden was dat het wel een Hollandse enclave lijkt. De voertaal is Nederlands. Dat is zelfs verwerkt in de benamingen op de camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Ilja26-12-2015

Leuke en knusse camping

Een middelgrote camping met voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Prima zwembad. Het grote diepe zwembad is verwarmd, het kleine peuterbadje helaas niet. Op de camping kun je ook op het terras wat eten of afhalen (zoals frietjes, pizza). Verder is er nederlandse animatie voor de kinderen. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Camping voldeed aan onze verwachtingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping La Castillonderie info