Vakantiehuis Domaine le Bost

Met jonge kinderen

Heerlijke plek!!

Femke
28-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het is een perfecte plek voor kinderen en dus ook voor de ouders. Wij zaten in een gîte en dat was prima! Heerlijk gegeten, ook dat was voor de kinderen goed geregeld. Eigenaren Menno en Jet zijn super gastvrij, echt een aanrader om hier naar toe te gaan, als het aan ons ligt gaan we zeker nog eens!

Fantastische plek , gastvrij en heerlijk gegeten

Brian Amesz
12-9-2018

Fantastisch plek voor gezinnen met (kleine) kinderen. Menno en Jet waren super , gezellig en verstaan hun vak echt Chapeau.

Samen eten met andere gasten , Menno s gerechten waren goed verzorgd , gevarieerd en heerlijk.

Zwembad was wat groen door temperatuur afgelopen zomer , maar verder schoon en werd met regelmaat gereinigd.

Heerlijke tijd gehad en zal zeker een keer terugkomen

Volgend jaar weer

Karen Pot
9-9-2018

Verblijf was helemaal geweldig. Je kan je kleine kinderen lekker hun gang laten gaan op het terrein en heerlijk samen met ze zwemmen of spelen in de schuur. S avonds lekker aanschuiven en wijntje erbij.

Ècht vakantie!

Maarten&Daphne
25-8-2018

Wij hebben twee weken in een safaritent gelogeerd met onze twee kids van 5 en 3. Onze eerste autovakantie met kids in Frankrijk. De tent was ontzettend compleet, de kinderen waren blij met hun stapelbed en ook wij hadden echt goede matrassen. De tenten liggen direct aan een gigantisch groot grasveld, dus na het ontbijt met verse broodjes konden ze direct spelen met alle leeftijdsgenootjes. Het terrein is groot genoeg om hen het gevoel te geven hèlemaal vrij te zijn, maar ons met een gerust hart met een boekje te kunnen laten relaxen.

Voor het eerst in jaren zijn wij tijdens een vakantie bijgekomen en uitgerust weer terug!

Dank lieve Menno en Jet!

Erg leuk voor gezin met jonge kinderen !

Jong gezin
20-8-2018

Super mooie plek en erg leuk voor gezinnen met jonge kinderen ... ze kunnen hier heerlijk hun gang gaan en zelf spelen mama kon rustig een boekje lezen ( soms ook een nadeel omdat ouders dus minder opletten en je dan opeens kinderen in je douche hokje hebt staan die verstoppertje spelen terwijl je net onder de douche wilt stappen , de controle is een beetje weg ook qua taal gebruik merkte je dat ) het is dus een voor en nadeel het" los laten" van de kids... het eten van Menno is overheerlijk daarvoor zouden wij al terug komen ! Ook het meertje 5 min verder op een aanrader! Stadje zelf is niks helaas maar verder rijden en je komt mooie dingen tegen ! We zijn erg benieuwd naar het nieuwe zwembad en we gaan eigenlijk nooit terug naar plekjes maar hier zouden we best nog weer eens een weekje willen zitten !

Echt een geweldige plek om naar toe te gaan met jonge kinderen. Voldoende faciliteiten voor kinderen: trampoline, zandbak, glijbanen, schommels, voetbalveld met goals, tafeltennistafel, etc.

Een groot pluspunt vonden wij dat het terrein erg overzichtelijk is, waardoor je de kids gemakkelijk zelf kunt laten spelen en je toch vanaf je zonnebed een oogje in het zeil kunt houden. Ook prettig is de speelschuur (zeker voor als het buiten wel heel erg heet is, dan is het daar lekker koel, of juist als het regent). Verder is het natuurlijk super (en luxe!) om 's avonds aan te kunnen schuiven voor het diner. Ook de eigen badkamer naast je safaritent (incl. wasmachine) is fijn. In de omgeving is veel te doen. Menno en Jet zijn erg gastvrij en hebben ontzettend goede tips voor de leukste uitstapjes.

Domaine le Bost is een heerlijke plek met veel ruimte en overzicht. Voor jonge kinderen veel vriendjes en vriendinnetjes die zij treffen bij trampo, schommels, glijbaan, zwembad en speelschuur. Verder is het genieten van heerlijke maaltijden: een feestje voor het hele gezin! Voor ons als ouders voelt als uit eten terwijl kinderen in het gezichtsveld heerlijk spelen op het grote grasveld van het Domaine. Daarnaast mogen de kinderen als toetje zelf een ijsje uitzoeken. iedere keer weer een feestje! We komen zeker nog eens terug om het nieuwe zwembad te bewonderen, maar bovenal om te genieten van de rust, ruimte en het heerlijke eten! Ga zo door Menno en Jet!

Kids blij en wij blij, wat wil je nog meer!

Sandra en Chris
7-8-2018

Wat een fijne plek! Het begint met de superlieve en gastvrije Menno en Jet ( en hun kids trouwens ook!!) die snappen hoe vakantie moet voelen!

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest en hebben nu al zin in volgend jaar! Voor een gezin met jonge kinderen ( tot jaartje of 9) is dit een ideale plek! Zowel de gites als de tenten zijn top!

En we zijn heel benieuwd naar het nieuwe zwembad volgend jaar!!

Dikke pluspunten:

+ Super vriendelijke gastvrouw en -heer

+ Heel mooi terrein met veel gras en speelmogelijkheden voor de kinderen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je ze kwijtraakt

+ Hele mooie en nette safaritent

+ Fijn en net sanitair direct bij de tent

+ Zwembad was nog een opzetbad, maar de kids en wij hebben er van genoten; voor 2019 staat een heel nieuw (ingegraven) zwembad gepland, dus dat wordt alleen maar mooier

+ 4 à 5 avonden per week genieten aan één lange tafel van de heerlijke 3-gangen diners van Menno voor een zeer schappelijke prijs, terwijl de kids alweer lang spelen zijn na hun lekkere kindermaaltijd

Kleine minpunten:

- De directe omgeving is niet bijzonder; je moet een stukje rijden (20 min.) om bij leuke plekjes te komen

- Omdat het terrein tegen een heuvel ligt en het stadje Thivier in het dal, wordt je nog wel eens wakker met werkgeluiden uit de stad (mede doordat je in de tent ook alles hoort)

Genieten bij Menno en Jet

Jelle en Marjan
4-8-2018

Het was voor ons de eerste keer dat we op vakantie waren als jong gezin in Frankrijk. We zochten iets kleinschaligs, tussen andere jonge gezinnen en speelkameraadjes voor onze dochter. Dit was ideaal! De safari tent was luxe en we hadden toch een gevoel van kamperen. De dag begon met vers brood op onze veranda. Daarna gingen we op pad naar een stadje in de buurt, het meertje op 5 minuten afstand of de dierentuin. Jet was een goede raadgever! S middags gingen we het water in. Voor de kleinsten was er een babybadje, maar onze dochter was ook vaak met andere kinderen bij de trampoline te vinden. We hebben zo vaak we konden genoten van het heerlijke eten van Menno. Als de kinderen op bed lagen hadden wij alle tijd om een drankje te drinken met de andere gasten! We hebben 2 weken genoten!! We voelden ons welkom en we hadden het gevoel niets teveel was! Dank je wel, Menno en Jet. Wie weet tot ziens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine le Bost in Thiviers (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine le Bost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.