Vakantiehuis Domaine le Bost

Vakantiehuis
Vakantiehuis Domaine le Bost
9,3

100 reviews over Vakantiehuis Domaine le Bost in het Nederlands

Echt een geweldige plek om naar toe te gaan met jonge kinderen. Voldoende faciliteiten voor kinderen: trampoline, zandbak, glijbanen, schommels, voetbalveld met goals, tafeltennistafel, etc.

Een groot pluspunt vonden wij dat het terrein erg overzichtelijk is, waardoor je de kids gemakkelijk zelf kunt laten spelen en je toch vanaf je zonnebed een oogje in het zeil kunt houden. Ook prettig is de speelschuur (zeker voor als het buiten wel heel erg heet is, dan is het daar lekker koel, of juist als het regent). Verder is het natuurlijk super (en luxe!) om 's avonds aan te kunnen schuiven voor het diner. Ook de eigen badkamer naast je safaritent (incl. wasmachine) is fijn. In de omgeving is veel te doen. Menno en Jet zijn erg gastvrij en hebben ontzettend goede tips voor de leukste uitstapjes.

Domaine le Bost is een heerlijke plek met veel ruimte en overzicht. Voor jonge kinderen veel vriendjes en vriendinnetjes die zij treffen bij trampo, schommels, glijbaan, zwembad en speelschuur. Verder is het genieten van heerlijke maaltijden: een feestje voor het hele gezin! Voor ons als ouders voelt als uit eten terwijl kinderen in het gezichtsveld heerlijk spelen op het grote grasveld van het Domaine. Daarnaast mogen de kinderen als toetje zelf een ijsje uitzoeken. iedere keer weer een feestje! We komen zeker nog eens terug om het nieuwe zwembad te bewonderen, maar bovenal om te genieten van de rust, ruimte en het heerlijke eten! Ga zo door Menno en Jet!

Kids blij en wij blij, wat wil je nog meer!

Sandra en Chris
7-8-2018

Wat een fijne plek! Het begint met de superlieve en gastvrije Menno en Jet ( en hun kids trouwens ook!!) die snappen hoe vakantie moet voelen!

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest en hebben nu al zin in volgend jaar! Voor een gezin met jonge kinderen ( tot jaartje of 9) is dit een ideale plek! Zowel de gites als de tenten zijn top!

En we zijn heel benieuwd naar het nieuwe zwembad volgend jaar!!

Dikke pluspunten:

+ Super vriendelijke gastvrouw en -heer

+ Heel mooi terrein met veel gras en speelmogelijkheden voor de kinderen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je ze kwijtraakt

+ Hele mooie en nette safaritent

+ Fijn en net sanitair direct bij de tent

+ Zwembad was nog een opzetbad, maar de kids en wij hebben er van genoten; voor 2019 staat een heel nieuw (ingegraven) zwembad gepland, dus dat wordt alleen maar mooier

+ 4 à 5 avonden per week genieten aan één lange tafel van de heerlijke 3-gangen diners van Menno voor een zeer schappelijke prijs, terwijl de kids alweer lang spelen zijn na hun lekkere kindermaaltijd

Kleine minpunten:

- De directe omgeving is niet bijzonder; je moet een stukje rijden (20 min.) om bij leuke plekjes te komen

- Omdat het terrein tegen een heuvel ligt en het stadje Thivier in het dal, wordt je nog wel eens wakker met werkgeluiden uit de stad (mede doordat je in de tent ook alles hoort)

Genieten bij Menno en Jet

Jelle en Marjan
4-8-2018

Het was voor ons de eerste keer dat we op vakantie waren als jong gezin in Frankrijk. We zochten iets kleinschaligs, tussen andere jonge gezinnen en speelkameraadjes voor onze dochter. Dit was ideaal! De safari tent was luxe en we hadden toch een gevoel van kamperen. De dag begon met vers brood op onze veranda. Daarna gingen we op pad naar een stadje in de buurt, het meertje op 5 minuten afstand of de dierentuin. Jet was een goede raadgever! S middags gingen we het water in. Voor de kleinsten was er een babybadje, maar onze dochter was ook vaak met andere kinderen bij de trampoline te vinden. We hebben zo vaak we konden genoten van het heerlijke eten van Menno. Als de kinderen op bed lagen hadden wij alle tijd om een drankje te drinken met de andere gasten! We hebben 2 weken genoten!! We voelden ons welkom en we hadden het gevoel niets teveel was! Dank je wel, Menno en Jet. Wie weet tot ziens

Heerlijke plek!

Rudy & Miriam
1-8-2018

Wat hebben wij en onze kinderen (8 en 6 jaar) genoten van een top week op Domaine le Bost. We gaan niet snel terug naar dezelfde bestemming maar hier zou ik zo terug willen. Fijne accommodaties, er zijn gites en safaritenten, gelegen aan een mooie tuin waar de kinderen zich uitstekend vermaakt hebben in het zwembad, op de trampoline en het voetbalveldje. Als je wil kun je 's avonds mee eten en daarna nog even borrelen met de anderen gasten, niet verplicht natuurlijk maar wel erg gezellig! Er is genoeg te beleven in de omgeving. Echt een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen!

Een aanrader!!

Taco van de Zandt
30-7-2018

Wij hebben een week in een van de safaritenten gezeten. Het is een schitterende plek en Jet en Menno doen alles om te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Daardoor is het genieten op Domaine Le Bost.

De tent is ruim en alles is aanwezig.

In de omgeving van Thiviers zijn verschillende leuke dorpjes om te bezichtigen en een hapje te eten... op de dagen dat je niet kunt eten bij de gastvrouw en gastheer.

Er is een supermarkt op steenworpafstand

Kleinschalig Vakantie Paradijs

Vivienne W.
29-7-2018

Dit was voor ons vakantie hoe wij van te voren gehoopt hadden hoe het zou zijn.

De jongens vermaakten zich heel erg goed op het terrein. De speelschuur, darten, het vele speelgoed, de "tennispaal", de trampoline en heel veel vriendjes waren goed voor dagen speel plezier. Wij hadden tijd om heerlijk te relaxen en een boek of een tijdschrift te lezen

In de omgeving is genoeg te doen maar omdat de kinderen zo genoten, zijn we niet iedere dag op pad geweest . We zijn naar een beekje geweest om dammen te bouwen en naar het heerlijke meertje wat op 5 minuten afstand is.

Het is echt een aanrader om mee te eten. Menno kookt heerlijk en tijdens een gezellig gesprek met de andere gasten spelen de kinderen gezamenlijk op het grote grasveld of in de speelschuur.

De eigenaren Jet en Menno zijn niet alleen aardig en gastvrij, zij hebben een fantastische plek voor een heerlijke vakantie opgezet.

Geweldig voor gezinnen met jonge kinderen.

Fam. Quik
29-7-2018

Super leuke locatie om te verblijven met jonge kinderen. De kinderen zoeken elkaar op en kunnen lekker spelen en zwemmen. Menno en Jet zijn heel gastvrij. 5 Dagen in de week kun je lekker aanschuiven om te eten. Het smaakt heerlijk en ook de kinderen krijgen wat ze het liefst eten! Gezellig met z'n allen aan een grote tafel en ook hier zoeken de kids elkaar weer op. Na het eten gaan de kinderen weer hun eigen weg en kunnen de ouders nog gezellig kletsen. Wij hadden een safari tent gehuurd, helemaal leuk. Lekker kleinschalig allemaal. In de omgeving ook genoeg te doen. Maar onze kinderen bleven het liefst lekker op Domaine le Bost. Als je niet van massa houdt maar je wilt wel dat je kinderen zich zelf kunnen vermaken, zodat je zelf ook lekker kunt genieten dan is dit het ideale adres!

Vakantieplek om naar terug te komen!

Suzanne en Stijn
25-7-2018

Nog nooit zijn we twee keer naar dezelfde plek op vakantie geweest, maar Menno en Jet hebben er voor gezorgd dat we zeker nog een keer terug komen! Het was geweldig voor de kinderen en voor ons!

En we genieten nog steeds van de lekkere lokale biertjes :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine le Bost in Thiviers (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine le Bost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine le Bost scoort een 9.31 uit 10 op basis van 100 reviews.