Vakantiehuis Canel

Met jonge kinderen

Genieten ...

Els, Django en Balder
13-8-2016

Wij hebben samen met onze zoon van 11 jaar 2 weken verbleven in de gïte les fours. We hebben een super verblijf gehad en zijn nog steeds aan het nagenieten!

Zalig de rust, de stilte, het uitzicht, het indrukwekkende domein ... De gÎte heeft 2 terrassen zodat je kan kiezen of je in de schaduw of zon wil eten ... De gïte is ruim, nieuw en heeft alles wat je nodig hebt! Heel rustige omgeving ... wij hebben er geslapen als marmotten ... Elsbeth is een heel goeie gastvrouw die perfect aanvoelt wanneer ze je raad kan geven en zeker ook de privacy van de gasten respecteert !

Heerlijke week

Fam Vos
13-8-2016

We hebben een heerlijke week gehad met onze dochters (2,4,6). Genoten van het mooie weer, zwembad, prachtige plek en een heel plezierig huisje (Le Tonneau). Het bastide dorpje vlakbij Tournon was heel mooi, ook lekker gegeten daar. Mooi kasteel bezocht. Meiden vermaakten zich heel goed, ook met de andere kindjes. Ook was er een fotograaf die mooie foto's van ons gezin heeft gemaakt. Kortom, een plekje om te onthouden!

Weergaloos. Sprakeloos. Top plek.

Han Sterk
26-6-2016

Onze gite (Canel) was geheel gelijkvloers. Ideaal voor onze zoon van 1,5, die dapper door het hele huis kon banjeren.

Compleet en luxe ingericht huis, met qualitatief hoge afwerking van sanitair en keuken. Alles werkt, is aanwezig en er is over nagedacht. Goede bedden, schoon linnen, alle keuken apparatuur (blender, Senseo, filter- en Nespresso machines aanwezig) en een grote Weber BBQ op het voorterras.

In de prachtige binnentuin ook nog een eettafel overdekt, ideaal voor het ontbijt.

Elsbeth (eigenares) zeer vriendelijk maar nooit opdringerig, liet ons lekker onze gang gaan. Huis ligt prachtig tussen de wijnvelden, op een heuvel tussen twee wijnboertjes met lekkere wijnen. Steden in de omgeving zoals Cahors, Villeneuve & Agen zijn prima tripjes.

Zwembad neigt naar 'infinity' pool met uizicht over Tournon, de bastide even verderop.

Wij hebben genoten van alles wat Canel ons te bieden had. Top.

Ontspannende vakantie!

Marieke
10-8-2015

Wij verbleven met onze twee jonge dochters van 2 en 3,5 jaar in gîte les fours. Prima gîte, uitstekend uitgerust en heel recent ingericht. Het domein bood wel wat mogelijkheden voor de kinderen, ze konden schommelen, springen (trampoline) en zwemmen (het zwembad heeft een vrij groot ondiep gedeelte). Het was een ontspannende vakantie, er zijn heel wat mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. Er zijn grootwarenhuizen in de dichte omgeving, wat ook makkelijk is. Een echte aanrader dus!

Een super leuke ervaring .

Joop en Ank van der Maarl
24-7-2015

Uitzicht was prachtig .heerlijk rustig ,van het heerlijke ontbijt genoten ,keurig schoon en gezellig ingericht ,en een super gezellige gastvrouw. Het oude huis heel indrukwekkend.

Gewenst, niet verwacht en toch gekregen!

Margot Kuijper
2-9-2014

Handicapvriendelijk, Idyllisch , 17e eeuws oude Kasteelboerderij, Canel bij het plaatsje Thézac.

De Gite was net nieuw! Modern, Mooi, Zonnig, Ruim, Koel, Comfortabel, Compleet en met goede aanpassingen voor'n invalide of slechtlopend persoon.

Wij zijn er zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen door de eigenaren, die eveneens tijdens ons verblijf, zeer behulpzaam waren. Geen zin in koken... ook in Canel kan je heerlijk eten bij de gastvrouw Elsbeth. Op en bij Canel is er ook genoeg te doen voor kinderen. Voor ons een nog onbekend gebied als vakantiebestemming! We vonden het een prachtige, rustige streek met uitgestrekte vergezichten. Veel avonturen te beleven, zoals kanoën, grotten bekijken, vliegen over de streek. Kastelen en bastides bekijken. Markten bezoeken en genieten van de locale producten. Vooral een wijnliefhebber komt aan z'n trekken. Het was één groot feest! Wij hebben met ons gezin enorm genoten!

Totziens, Dirk,Floris en Margot

schitterend voor kinderen vanaf 4 à 5 jaar!

familie De Backer Alexandra en Jeroen
28-7-2014

je bent hier heel welkom, met een hartelijk ontvangst! De gastvrouw en -heer doen hun uiterste best om het je naar je zin te maken (table d'hôtes heeft ons gesmaakt!). Het was genieten onder de bomen, op het terras (goeie BBQ!), aan het zwembad, bij de uitstapjes naar de vele lekkere, leuke marktjes, en de grootste kinderen (4 en 5) konden hun hartje ophalen op de trampoline, in het bosje, spelend met andere kindjes. We hadden een weekje wat minder weer, maar hebben dan nog zoveel bezocht; het is een heel mooie streek!

Formidable

arjan
1-5-2014

Idylisch, rust en ruimte,

Formidable

De Visser
1-5-2014

Idyllisch, relaxed, rust en ruimte

Veel te beleven in de omgeving

Naar Canel, dat wil iedereen!

Kristel Dijkstra
11-2-2014

Dit jaar gaan wij met zijn vieren (ouders en kinderen, 8 en 9) voor de derde keer naar Canel. Een heerlijke plek waar ruimte is voor jong en oud. Prachtige gite met geweldig uitzicht.

De kinderen spelen op het terrein en spelen verstoppertje en wij lezen een boek op het terras. De wijn halen we bij de buurman (Lancement) Vanuit het zwembad kijk je uit over de prachtige velden.

In de buurt is er genoeg te doen, van prachtige plaatsjes tot een wandeling of klimpark voor kinderen (en ouders!)

Canel; een aanrader!

Elsbeth, eigenaar, 5-3-2014
Beste Kristel, hartelijk dank voor je beoordeling van Canel! Wij verheugen ons er ook op jullie dit jaar weer te zien in Thézac. Dit jaar staan er "fèverole" (boontjes) in het veld, onder het zwembad. Als jullie komen in de meivakantie 2014 is onze nieuwe 4-persoons gîte ook af en we zullen zo snel mogelijk foto's ervan op de website plaatsen. Tot snel!

We hebben een aantal aanbieders voor Canel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Canel in Thézac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Canel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.