Reviews over Tardets-Sorholus

Leuk familiehotelletje met prima keuken!

Jenny,
    19-8-2013

Halverwege een wandelvakantie hier drie nachten overnacht. Typisch Baskisch dorpje. Zeer vriendelijke bewoners. Je kunt het treffen (of juist niet) met het toewijzen van de kamers. Heerlijk eten, ontbijt voor Hollandse begrippen wat karig, maar de lunch en het diner maken alles goed. En uiteraard de Baskische koek uitproberen :-)

Heerlijk terrein !

Bronsveld,
    31-7-2013

We staan eind juli al een aantal dagen op deze camping. Het is een prachtig gelegen terrein met hele ruime plaatsen. De eigenaresse is heel aardig en is volop bezig met de mooie planten op het terrein. Terwijl het eind juli is, is het nog heel rustig. Je kan brood bestellen maar ook over de brug naar het leuke dorpje of supermarkt lopen. Sanitair is jaren 70 , maar grappig en schoon.

Omgeving is erg mooi met de verschillende kloven en wandel - en fietsmogelijkheden, zowel voor klimmers als voor mensen die van vlak houden. In het dorp is het rechter restaurantje in de hoek aan te raden ... en probeer eens de col de Soudet via St. engrace op te fietsen !