Camping La Catie

Met vrienden

Heel Hartelijk ontvangen

A.C
31-7-2017

Het was een super plek, heerlijk en schaduwrijk ook zonnige plaatsen , om 5 uur in de namiddag moesten we even wat met z,n allen perse komen drinken, zelf gemaakte wijn, heerlijk een kilometer verder een groot meer, waar je heerlijk aan het water kon liggen ,of zwemmen . ook voor de kinderen een plezier , een plek om nooit te vergeten . gewoon doen !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Catie in Tamnies (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Catie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.