Vakantiehuis Le Terrier

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

10 reviews over Vakantiehuis Le Terrier

• 10Yvonne De Wit16-08-2020

Mooie locatie. Je wordt wakker met uitzicht over de bergen. Het huisje is groot en goed ingericht. Alles is aanwezig. Je hebt veel privacy en een groot terrein met zwembad, volleybalnet en wipwap. Buiten speelgoed is ook aanwezig, zoals een bal en tafeltennis spullen. Het zwembad is fantastisch, wordt ook eens per week schoongemaakt. Het dorpje is op 5 min afstand. Communicatie met de eigenaar is goed. Bedankt Wim en Vincent, we hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Daphne Kampman31-07-2020

Ons favoriete huis! Fantastisch.

Le Terriër is een fantastisch huis! We zijn er al heel vaak geweest. Eerst toen de kinderen nog klein waren en nu dat ze al in de twintig zijn. Onze hond gaat altijd mee en er komen ook regelmatig vrienden op bezoek. Het is een heerlijk leefhuis met alles wat je nodig hebt. Het zwembad is natuurlijk helemaal top. Privacy is absoluut gegarandeerd en er is een prachtig uitzicht. Dit is absoluut ons favoriete huis in Frankrijk en we hebben er al heel veel gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Tanja31-07-2020

Een fantastische vakantie gehad.

Een perfecte locatie voor rust en schitterende natuur. Het huis is voorzien van alle gemakken en fijne terrassen rondom. Het zwembad is heerlijk zeker als het zo warm is. Wij waren hier met 6 personen en 4 honden en iedereen heeft heeft geweldig gehad. Zeker ook de honden die de gehele dag heerlijk over het “landgoed” (zoals wij het noemde) konden banjeren. Al met al een echte aanrader!!! Ook de omgeving is heel leuk, er zijn zat leuke dorpjes en steden in de buurt voor een dagje uit.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    8Door Burgers30-08-2019

Heerlijk

Het is een vrij gelegen bungalow met weidse vergezichten waar je de stilte kunt genieten. Een royale keuken met alle moderne comfort, een heerlijk groot zwembad, en ja, de parasols waaien wel eens weg - Le Terrier ligt open en bloot in de natuur!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Bert van Halteren26-08-2019

Puur genieten v/h Franse land met een NL comfort!

Mensen en dieren zijn er welkom. Ik moet zeggen dat het een prachtig, omheind, rustig landgoed is. Van alle gemakken ruim voorzien. Goed uitgeruste keuken. 2 slaapkamers voor volwassenen en 1 voor kinderen. Een zeer ruime badkamer met zeer ruime douche, ligbad en 2 wastafels. De grote woonkamer bevat een grote lederen zithoek, grote eettafel en een perfect werkende open haard met een glazen deur ervoor, die automatisch het luchtverwarmingssysteem inschakelt. Voor het gebruik van het prachtige zwembad was het nog te fris. We hebben ons er enorm thuis gevoeld. We genoten er gedurende 2 weken van de vele mooie zonsondergangen met een heerlijk wijntje en al het andere lekkers dat deze culinaire streek te bieden heeft. Wij komen 100% zeker terug!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Willemijns26-08-2019

Super vakantie gehad, alsook de kinderen

Prachtig verblijf met nog mooier uitzicht! Bij het ontbijt spot je herten! Voldoende terrassen om de schaduw of rust op te zoeken! Het huis is zeer ruim en alles was netje bij aankomst ! Een droom voor hondeneigenaren en de honden zelf uiteraard. Een groot zwembad, alsook propere, om een baantje te trekken of te ravotten. Wie houd van de natuur en de rust moet daar geweest zijn! 3 km naar het dorp voor boodschappen te doen! Alle keukengerei aanwezig😎wij hebben genoten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Bastiaan23-08-2018

Fantastisch!

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie. Met enorm veel ruimte en rust hebben wij genoten van een mooie vakantiehuis met zwembad. Het huis is compleet en schoon. Als er iets was dan hadden wij een prettig contact met de beheerders. De vaatwasser ging kapot, maar een dag later werd er zonder probleem een nieuwe geplaatst! De inrichting is ietwat gedateerd maar wel schoon en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5evelien van Dalen04-08-2018

Tsja

Jeetje!! Een gedateerd gebeuren! Bij aankomst het huisje smoezelig!!! Voor de rest ruimte top voor de honden!! Zwembad top maar reinigen wat afgesproken is gebeurd niet! Vooral de parasol in de gaten houden bij het zwembad wij hadden een aftandse, een nieuwe gekregen top maar die waaide Na enkele minuten waar je bij zat ook weg! Die kosten worden in rekening gebracht!! Hou dat in de gaten. Tsja als je daar al over valt laat ik de rest maar in het midden. Al met al mooie stek voor honden zekers de ruimte maar voor de mens mag er wel wat veranderen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5sylvia04-08-2018

nooit meer

ruimte en vrijheid een voldoende voor de rest waardeloos

alles was vies en vettig. zwembad twee weken niet schoongemaakt. koelkast sloot niet goed. heel veel mankementen met duketape gerepareerd. waaronder elektrische snoeren, bed van een van de kinderen zakte door. geen verlichting zwembad, niet genoeg ligbedden voor het aantal huurders. wij mochten geen honden in het zwembad wat logisch is, maar meneer laat wel zijn eigen honden er in zwemmen.

doucheruimte waarin alles losliet, keuken was te vies om beet te pakken hebben zelf lopen soppen. hele vieze barbecue bij aankomt. kapotte parasol ook met tape gerepareerd.

toegangsweg stuk, zou gerepareerd worden, niet gebeurt. zand en beestjes zelf uit het zwembad verwijdert.

hoop geld betaald voor gebakken lucht. foto’s geven geen beeld van realiteit.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Kees Morsch15-10-2015

Fantastische plek maar let op de beheerder

Vakantiehuis met zwembad voorzien van vrijwel alle gemakken in prachtige omgeving met prachtig uitzicht en zeer geschikt voor verblijf met honden. (compleet omheind terrein) Eis echter wel een eindinspectie tezamen met de beheerder om vervelende zaken (kosten) achteraf te voorkomen.

Gereisd met partner in januari 2015

Vakantiehuis Le Terrier info