Camping Le Tiradou

10 reviews over Camping Le Tiradou in het Nederlands

Fantastische rustige kleine camping

Bernaerdts Gert
28-7-2017

3 jaar geleden per toeval ontdekt en sindsdien er steeds naar blijven terugkomen. Laurent en Martine zijn warme mensen die er alles aandoen om je een leuke vakantie te bezorgen. Om de zoveel dagen is er wel iets leuk te doen. Elk jaar blijven ze de camping in het naseizoen vernieuwen. Wij blijven zeker terugkomen ! Groeten familie Bernaerdts/Schepens

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping in centrum Dordogne

Familie Welschen
22-7-2017

Bijna alles aan de camping is nieuw of zo goed als nieuw. Het is duidelijk te zien dat onder de nieuwe eigenaar er een nieuw beleid is. Onze kinderen kunnen spelen in de grote speeltuin. Het gehele terrein is parkachtig aangelegd met mooie bomen en struiken. De tenten en mobilehomes zijn echt nieuw of zgan.

Puntjes van aandacht. Het is een kleinschalige familie camping en daar moet je voor kiezen. Er mogen wat meer Nederlanders komen kamperen.

We zijn erg tevreden met ons verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, klein, maar fijn.

J.Leenderse
2-8-2015

De eigenaren Laurant en Martine doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De camping is kleinschalig, maar heeft een mooi zwembad en mooie staanplaatsen, met of zonder schaduw. De toilet gebouwen worden netjes onderhouden. Op het terrein is een speelplaats aangelegd voor de kleintjes, waaronder een spring kussen. De camping ligt niet ver van de Dordogne vandaan, waarop je kunt kanoën. In de omgeving is veel te zien o,a kastelen en de plaatselijke markten.

Gereisd Met partner in juli 2015

ANWB camping

Mooie en aangename camping!

Bernard & Dorine
2-8-2014

Le Tiradou is een gezellige en mooie camping met tal van voorzieningen. Reeds bij het onthaal merk je dat de nieuwe uitbaters (sinds mei ’14) er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dus vergeet de slechte commentaren met vorige uitbaters! Verder is deze camping goed gelegen om uitstappen te maken langs de Dordogne.

Gereisd Met partner in juli 2014

leuke plaats in mooie omgeving

theo en jenny huisman
28-7-2014

Camping is dit voorjaar net overgenomen door een nieuw gastvrij jong stel, dat zeer benaderbaar is en ook direct voor je klaar staan. Zo hadden wij bv een tip voor hen, die de volgende dag direct was uitgevoerd. Super dus. Vorige opmerkingen met klachten over eigenaar kunnen dus in de prullenmand.

Gereisd Met partner in Thu Jul 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prijs/kwaliteit zeker ok!

Greetje De Backer
2-9-2013

Camping Le Tiradou is een mooie, propere kleinschalige en familiale camping. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en zijn er nog altijd tevreden van. Ruime kampeerplaatsen vlakbij de speeltuin waar ook een trampoline staat (was super voor onze dochter van 6,5 j.), proper sanitair en prijs/kwaliteit zeker ok. Rond 23u is het echt stil op de camping. In de nabijheid gezellige dorpjes met leuke markten. Kleine minpuntjes:- ontbreken van een glijbaantje aan het zwembad- wat meer animatie gedurende de dag voor de kids- soms lauwe douches

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Horrible experience this summer

martine de kleine
15-11-2012

We booked for 1 week and left in 1 day, so it's obvious that we had a very bad experience... I've never met such unfriendly camping owners (especially Mrs.). You are their guest and you should meet up to their expectations, otherwise you are not welcome. Shortly: - our space was small, and we needed 20m cable to get electricity! - daughter got a punch on her arm from Mrs, because she was pointing at an icecream. - daughter (6)was told (by shouting) to shower before going into the pool, which she already did. - 4 year old son jumped over a small road to the other side of neighbours "property"(rental home). Mrs. was very upset and told us to please stop this.. As if we are criminals!! come on, they are children..! etc... etc... All of this and more in 24 hours.. We had to pay the whole amount in advance, and didn't receive anything back. (I will never do this again, because other campgrounds NEVER ask for this paying in advance!)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Aanrader: de ruime safaritent

dejongopvakantie
5-8-2011

sfeervolle kindvriendelijke camping, zeer goede plek om de omgeving te verkennen. wij hadden een safaritent gehuurd, echt een aanrader! veel luxe en ruimte, volgend jaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Camping geweldig, maar NOOIT MEER!

Familie Wolak
29-7-2011

Camping Triadou is geweldig. De beheerders zijn erg vriendelijk en attent. Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen!

Dit in tegenstelling tot TO ! Zij zijn de nummer 1 in misleiding! Ze beloven een grote luxe safaritent. Groot klopt. En je hebt een Nespresso apparaat, 2 loungestoelen en een hangmat. Daar houdt het wel op. Tenten staan op helling bij Tiradou, met hoek tot 7%!!! Kids vallen uit bed, wij sliepen slecht, ook door te harde bedden. Wat was er verder mis? Picknickset zonder kussens, gammel en onafgewerkt: splinters in armen en benen. Tent had geen afgescheiden ruimtes, rieten mand of zitje binnen als op de tekening. Gammel kledingrek ipv kasten. Saai aanrecht ipv leuke houten kast. Slechte pannen, vaatwerk zeker niet luxe.

Wij zijn heel teleurgesteld en hebben dit meermalen gemeld. TO vond het onze klachten geen reden om ze op te lossen of ons te compenseren. Kortom, VOOR ONS NOOIT MEER !!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

niet heel bijzonder, geen nederlandse animatie

Herman Dirks
15-7-2011

Een borg van tweehonderd euro is veel, de internetverbinding is slecht ,de prijs daarvan is dus veel te hoog. De accomodatie is proper, maar eenvoudig. Er wordt enig engels gesproken. Het winkeltje stelt niets voor. De broodjesservice is goed. Er wordt wel erg veel en driftig door drie machines tegelijk grasgemaaid.Zeker twee keer per week als je thuis bent! Eigenaren zijn vriendelijk ,maar wel heel duidelijk.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tiradou in St. Vincent-de-Cosse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tiradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.