Géén boekingskosten

Vakantiehuis Domaine des Hirondelles

FrankrijkAquitaineSt. Vincent-de-Cosse

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine des Hirondelles voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 35 reviews

Meer vakantiehuis info

36 Reviews over Domaine des Hirondelles

• 9Frieda10-08-2021

Een heerlijk verblijf

Ruud en Connie zijn warm en toegankelijk. We voelden ons direct welkom. We verbleven in de safaritent. Netjes, alles aanwezig en prima bedden. De jongste van 7 had na een paar dagen een fijn vriendinnetje om mee te spelen. Voor de oudste van 16 was er nu geen aansluiting met leeftijdsgenoten, maar heeft zich daardoor niet minder vermaakt.Het zwembad is heerlijk, de omgeving is prachtig. We komen zeker terug!

• 9Joost18-07-2020

Ideale, relaxte vakantielocatie !

Voor het 5e achtereenvolgende jaar een gite geboekt op deze prima locatie. Ruud & Conny hebben ons wederom hartelijk ontvangen. In totaal heeft deze locatie 4 gites en 2 safaritenten. Ons dochtertje van inmiddels 9 vindt hier altijd leuke speelkameraadjes. Voor ons is dit de ideale vakantie. Je kan uitstapjes maken naar mooie, pittoreske stadjes. Maar ook kanoën op de Dordogne, wandelen of mountainbiken. Als je toe bent aan rust is het terrein zelf ook een prima plek. Een heerlijk zwembad, ping-pong tafel, volley- en voetbalveldje, jeu-de-boulles, het is allemaal aanwezig op het ruim opgezette domaines. De accommodaties zijn van alle gemakken voorzien en er is uitstekende wifi, af en toe niet onbelangrijk voor velen :)

• 9Rob & Inge07-07-2018

Zeer gastvrij, professioneel, super sfeer

Het is even zoeken, maar verdwalen in deze schitterende omgeving is geen straf. We worden telefonisch op zeer vriendelijke toon door de eigenaresse naar het juiste adres geleid. Eenmaal binnen een hartelijk welkom en een rondleiding over het terrein en ons verblijf. Alles keurig schoon en het terrein us met liefde bijgehouden. Een parkachtig terrein met veel schaduwplaatsen voor kampeerders, een paar mooie safari tenten en... een heerlijk schoon zwembad. Onze gite is voorzien van alles en helemaal up to date. Jammer eigenlijk want het terras is super en we zullen dus niet veel binnen zijn. De kinderen hebben een aparte blokhut. Er is veel te zien hier in de directe omgeving. We zijn al eerder in de Dordogne op vakantie geweest, maar dit is wel een echte voltreffer! Als je een kleinschalige accomodatie zoekt voor rust en prijs stelt op gastvrije ontvangst... you won’t find better

• 8Martijn29-08-2016

Geweldig!

Vriendelijke gastheer en gastvrouw met gepaste privacy voor de gasten!

• 8Nel 10-07-2015

Fantasche plek

Wij hebben weer een heerlijke tijd gehad, waren hier voor de vijfde keer en het verveelde nog steeds niet. Veel gefietst, ook Conny en Ruud waren zeer attent zoals de brood service, ze kwamen iedere dag ook vragen of alles nog naar wens was nou wij hadden het prima zoals het er nu uitziet volgend jaar weer.

• 9Henk en Gerrie14-05-2015

Heerlijk, waard om terug te komen

Helaas, morgen weer terug, maar Corrie en Ruud, bedankt voor de heerlijke week!

• 2Familie de Wit20-04-2015

Heel vreemd, die postieve ervaringen! Nep?

Wij zijn in de zomer van 2014 met onze 2 kleine(re) kinderen hier geweest. Op basis van alle mooie en positieve reacties op zoover. Vreemd, het is namelijk Echt niet zo geweldig! Ruud en Connie zijn geen hartelijke of gastvrije mensen, integendeel. Ze moeten duidelijk gewoon nog een centje verdienen, maar doen dit tegen hun zin en met chagrijn en tegenzin. De camping (grasveld met bomen naast het huis van eigenaren....) ligt tussen een drukke weg en spoorlijn ingeklemd. Het zwembad(je) is vies, met dikke zonnebrand etc, randen op de tegels. Het wordt niet netjes onderhouden, tenten zijn verweerd, ligstoelen kapot. In de winter zijn ze helemaal niet open en toch zien we hier hele postieve reacties van mensen die in de herst of winter zijn geweest. Vreemd.

• 8Hof20-03-2015

Leuke en gezellige accomodatie

Wij zijn in augustus 2013 een week geweest en we hadden genoten van de prachtige omgeving en de gezelligheid. Omdat we nog veel niet gezien hebben willen we graag terug en we zijn blij dat we weer hebben kunnen boeken. Zeker de kinderen kijken er naar uit, volop speelkameraadjes en het Airparc en kanotochten vlakbij.

• 6w_jager328-10-2014

Vervelende afloop

Ligging was niet echt spectaculair voor de Dordogne maar wel bij bekende toeristische dorpjes. De accommodatie was goed, net ruim genoeg voor twee personen. Fijne bedden.

• 10laura05-01-2014

In de watten!

Net terug van een heerlijke "kerstvakantie" in een gite op dit mooie domaine. Het huisje was mooi, ruim en lekker warm. De bedden slapen heerlijk en ook de onontbeerlijke goede douche is aanwezig. De gastheer en dame (Ruud en Connie) zijn erg aardig en hartelijk en staan altijd voor je klaar. Zo kwam Connie een paar keer langs om te vragen of alles in orde was. En bracht Ruud elke ochtend een verse baguette en croissantjes voor ons mee van de bakker. In de omgeving is ook deze tijd van het jaar nog genoeg te zien en te doen. Sarlat (10-15 min met de auto) heeft zelfs een heuse kerstmarkt. Maar er waren ook een aantal kastelen en grotten geopend. Kortom: voor herhaling vatbaar. En ook in de winter zeker een aanrader. Connie en Ruud: nogmaals hartelijk dank voor alle goede adviezen en gezelligheid!

Vakantiehuis Domaine des Hirondelles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)