Bed and Breakfast Le Mas du Soir

1 review over Bed and Breakfast Le Mas du Soir in het Nederlands

Echt thuiskomen!

Peter en Renée
19-11-2013

Doordat het adres waar we eigenlijk naar toe wilden vol was kwamen we hier terecht. Een betere plek hadden we niet kunnen treffen. Het ontbijt was iedere morgen een waar feest. Het gebouw is echt oud met alle voors en tegens van dien, maar daardoor des te leuker. Verwacht geen 5-sterren hotel.

Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Mas du Soir in St. Saud (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Mas du Soir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.