Reviews over St. Sardos

incorrecte beoordeling!

Beheerder Barayre,
    18-8-2013

Beste vakantieganger, deze beoordeling is niet correct, het is Château Barayre (ipv kasteel le manoir de Barayre) en het ligt in Laussou, (en niet in St. Sardos wat 50 km verderop ligt) Elders op Zoover vind u de juiste beoordelingen van Château Barayre.

een oase van rust

m der kinderen,
    3-2-2011

La barayre is een sfeervolle warme plek waar je alle voorwaarden hebt om tot rust te komen in een mooie omgeving. Waar kun je nu nog zwemmen terwijl je de koeien vlakbij ziet grazen? Een mooie tuin met eten uit de moestuin van de beheerster Jeske. Kortom het was een heerlijke week!!

Heel veel ruimte, binnen en buiten

L. Ansems,
    15-7-2009

Een echte kasteelbelevenis met dikke muren, grote trap, torenkamers. Sfeerverhogend ingericht. Buiten groot park en apart liggend zwembad met uitzicht.

Wij hebben het in de winter met vrienden als 2 zelfstandige appartementen gebruikt. Lekker vuurtje stoken in de open haard en buiten. Bij zonnig weer merk je direct dat je zuidelijk bent, wandelen in je t-shirt.