Camping Le Trel

Camping Le Trel
9,1

5 reviews over Camping Le Trel in het Nederlands

Rustige camping met grote schaduwrijke plekken

jos westerink
4-8-2018

Ruime camping met grote plekken en veel schaduw. Wij stonden aan de rand van een enorm veld (er landt soms een luchtballon). Staff (vooral Maxime) erg aardig, opgewekt en hulpvaardig. Toiletgebouw ouderwets en met veel muggen maar wel groot en schoon. Met Maxime hebben we (gratis) een wandeling gemaakt in de omgeving. Rustig maar wel op gehoorafstand van een locale weg met s'nachts bijna geen verkeer. Zwembad prima. Gratis bbq te leen. Mooie verschillende soorten bomen op het terrein. Variatie in plekken (hele dag schaduw, deels schaduw)

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig mooie camping

Gert Staal
16-8-2015

Canping was top. Met caravan gestaan in juli en aug. Mooie rustige camping met zeer ruime plaatsen en mooi zwembad, gelegen op ca. 1,5 km. van een klein dorp St. Pompon. Camping heeft sinds 2015 een nieuwe eigenaar, zeer enthousiast jong stel en heel behulpzaam. Spreken alleen Frans en de eigenaar een heel klein beetje Engels. Zelf plaats uitzoeken, geen verdere verplichtingen, alles kan. Campinggasten overwegend Frans. In de omgeving vele leuke dorpjes met diverse activiteiten. Besluit je om naar deze camping te gaan de het boek: Groeten uit De Perigoird, geschreven door Norbert Koreman, een Belg dit in St. Pompon woont, zeker een aanrader. Op een heel leuke wijze met veel illustraties wordt hierin St. Pompon en bijzonderheden van dit gebied geschreven, in het Nederlands. Geweldig om te lezen en vormt een goed beeld van hoe men hier leeft.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige camping 15km van de Dordogne nabij Domme.

Ron
14-8-2015

Rustige ruime camping met grote plaatsen. Lekker zwembad. Echte Franse camping. Weinig Nederlanders . Nieuwe vriendelijke eigenaren sinds 10 juli. Frans is de voertaal bij de receptie.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ruime camping in rustige omgeving

Lilianpeperkamp
10-8-2011

Camping Le trel is een ruime camping waar voornamelijk veel Fransen komen. Wij waren de enige Nederlanders. Het personeel spreekt geen woord Engels. Als jij met je schoolfrans er niet uitkomt, zullen ze ook geen moeite doen om je te begrijpen. Het sanitair is prima. Ze hadden ze dit, toen het later in de week drukker werd, wat vaker schoon mogen maken. De campingplekken zijn ruim met veel groen. De camping ligt wat verder weg van alle toeristische plekken. Dit heeft als voordeel dat de omgeving zeer rustig is. Het plaatsje St. Pompont is lopend te bereiken en is 'sprookjesachtig' om te zien (net de Efteling). Wij hadden matig weer en miste een gezellig ruimte waar je evt 's avonds gezellig kon zitten. Er was wel een ruimte maar die zag er niet uitnodigend uit. Het zwembad zag er goed uit. Vanwege het weer hebben wij hier geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met partner in juli 2011

topper

annemarie
7-10-2009

gewldige camping voor de liefhebbers van rust en eenvoud

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Trel in St Pompont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Trel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.