Vakantiehuis Le Breuihl

Vakantiehuis

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Le Breuihl in het Nederlands

Met jonge kinderen

Sterk verouderde woningen en ontzettend vies

Mark-Jan
11-8-2010

Met grote verwachtingen afgereisd naar de Dordogne.

De woning was erg vies bij aankomst, eerst 2 uur aan het boenen geweest.

De woningen (er zijn er 3) zijn sterk verouderd (staat te koop) en onderhoud wordt niet meer gepleegd. Enkele voorbeelden: horren zijn kapot (vliegen in huis), open haard stinkt, veranda is rot (oorgezakt), etc.

De inventaris is erg verouderd en niet up-to-date.

Het geld (ruim € 1.100,= per week) zeker niet waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Breuihl in St. Pierre de Frugie (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Breuihl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.